T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest czwartek, 28 marca 2024, 20:38

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 18 marca 2012, 15:25 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 16 kwietnia 2010, 20:40
Posty: 362
Lokalizacja: okolice Kraka
model: VW T4 Caravelle GL
silnik: 2.4 D/AAB

Podziękował: 9 razy
Pomógł: 5 razy
Dodaję wskazania prądu grzania świec dla kompletności wątku w moim aucie (miejsce pomiaru to kabel przy bezpieczniku świec, kiedyś dodam jeszcze pomiar na końcówce doprowadzającej prąd do świec). Przez pierwszych 5 sek. jest ponad 50A, po czym gwałtownie ok. 1 A/sek by po 20 sek. wynosić ok. 36A. Przy najbliższej okazji postaram się skorzystać z pomocy kolegi i zmierzyć dokładniej bez latania między stacyjką a amperomierzem. Wygląda na to, że obserwacje wykluczają domniemaną niesprawność układu a przyczyna kłopotów z rozruchem leżała w poruszonym w innym wątku ustawieniu pompy wtryskowej.


_________________
Nie jeżdżę z MTU


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 15 września 2019, 21:06 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 17 stycznia 2018, 21:53
Posty: 336
Lokalizacja: Wlkp.
model: T4
silnik: 1.9TD i 2.4D
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 13 razy
Pomógł: 25 razy
Kenobi napisał(a):
marh napisał(a):
Gniazdo przekaźnika wydaje się być ok, nie widzę żadnych wypaleń. Na co ewentualnie mógłbym jeszcze rzucić okiem oprócz kabelków?


gruby kabel, a najlepiej blaszkę wsadź w te grube gniazda od przekaźnika co spowoduje puszczenie prądu na świece bez względu na czujnik itp. i spróbuj odpalic
UWAGA dopóki nie wyjmiesz zworki świece będą grzały non stop przy sprawnych połączeniach elektrycznych dlatego zaraz po rozruchu udanym lub nie wyjmij zworkę !!
jeśli nie odpali to sprawdź czy przy tej zworce dochodzi prąd do bezpiecznika głównego świec na lewym błotniku pod maską koło akumulatora
opisz efekty jak nie ma tam prądu to będę dalej ci podawał kolejne miejsca do sprawdzenia

tak się wziąłem za czytanie forum i natrafiłem na ten temat stary jak świat.i z tego co rozumiem to rzeczona "zworka" daje bezpośrednio napięcie na świece czyli na kabel który idzie do świec (czerwono biały)i po drodze na błotniku koło aku ma bezpiecznik blaszkowy.tak?chyba że się mylę to proszę o wyjaśnienie.wg schematu który też znalazłem na forum też na to wychodzi.proste i logiczne.do czego zmierzam,otóż u mnie nie wiem jakim "cudem" stały + dochodzi do miejsca w którym jest bezpiecznik na błotniku,nawet gdy wyjęty jest przekaźnik!jakim cudem??? blink tego nie wiem.chyba będę musiał wypatroszyć tą kasetę i zobaczyć czy tam jakiś janusz "zworki" nie zrobił gdzieś z tyłu bo nic innego mi do głowy nie przychodzi skąd tam stały plus do bezpiecznika dochodzi z zacisku 30 skoro przekaźnik wyjęty,zapłon wyłączony i kluczyk wyjęty.czary jakieś albo home made poprzednich właścicieli <32>


_________________
bez T4 nie ma kariery <lol>


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB