T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest czwartek, 28 marca 2024, 23:40

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 244 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 13  Następna strona
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 16 lutego 2013, 23:00 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 marca 2012, 12:19
Posty: 152
Lokalizacja: Wrocław
model: T4 Multivan
silnik: 1.9 TD

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 1 raz
Te są jakieś ciekawe. Posiadają w sobie nawet kierunki... http://allegro.pl/swiatla-dzienne-30xle ... 05487.html


_________________
Obrazek
Nie wchodź mi tu z brudną podeszwą, bo mam nowe dywaniki kupione w Tesco...


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 16 lutego 2013, 23:50 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 13:28
Posty: 9356
Lokalizacja: Sekcja DOLNO-Śląsko-Opolska
model: T5.1 , T6.0
silnik: 2.0 CFCA

Podziękował: 70 razy
Pomógł: 550 razy
Zastanawia mnie tylko po co mają te kierunki... Przeciez auto ma kierunkowskazy swoje , a takie lampy z kierunkami to mi zajezdzają wieś tuningiem... :roll:

Ja mam Philipsy 4-ro ledowe i polecam je. Planuje je zamontować za kloszem reflektora moze w tym roku więc może będa tak zamontowane aby nie rzucaly sie w oczy ze wogóle są w momencie kiedy nie będą świecic :).


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 17 lutego 2013, 09:51 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 14 stycznia 2012, 22:14
Posty: 750
Lokalizacja: FSW
model: Caravelle
silnik: 2.5TDi

Podziękował: 12 razy
Pomógł: 40 razy
Aja się zastanawiam nad modułem DRL do nowych lampek.Tylko ciekawe ,co policja na to.Ostatnio przy kontroli(za to zatrzymali) się czepiał,że świecą mi same światła mijania a pozycyjne nie.A tak mam zrobione po zapłonie.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 17 lutego 2013, 14:35 
Offline
nadteczkownik

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 10:53
Posty: 1903
Lokalizacja: Bydgoszcz / okolice
opis: Transporter 93 był
Multivan 95 był
Caravella 02 jest
model: T4
silnik: 2,4D był 2,5 jest

Podziękował: 58 razy
Pomógł: 83 razy
orel11 napisał(a):
świecą mi same światła mijania a pozycyjne nie.A tak mam zrobione po zapłonie.


Swiecą ci światła mijania bez pozycyjnych z tyłu?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 17 lutego 2013, 20:08 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 14 stycznia 2012, 22:14
Posty: 750
Lokalizacja: FSW
model: Caravelle
silnik: 2.5TDi

Podziękował: 12 razy
Pomógł: 40 razy
Dokładnie tak,jak tylko zapłon włącze.Niby poprzedni właściciel coś robił ,ale w specyfikacji znalazłem ,że to chyba w oryginale miałem.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 17 lutego 2013, 20:52 
Offline
nadteczkownik

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 10:53
Posty: 1903
Lokalizacja: Bydgoszcz / okolice
opis: Transporter 93 był
Multivan 95 był
Caravella 02 jest
model: T4
silnik: 2,4D był 2,5 jest

Podziękował: 58 razy
Pomógł: 83 razy
No to może jakaś wersja skandynawska tak miała?
U nas tak nie może być.
Może wystarczy tylko coś przeprogramować?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 17 lutego 2013, 20:58 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 14 stycznia 2012, 22:14
Posty: 750
Lokalizacja: FSW
model: Caravelle
silnik: 2.5TDi

Podziękował: 12 razy
Pomógł: 40 razy
Tzn przy instalacji od włącznika świateł jest pętelka i to zapewne to.Niby nie może ,ale dzienne też mogą świecić bez pozycyjnych.A ciekawe co policja na te moduły DRL,bo to też długie świecą tylko słabiej.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 17 lutego 2013, 21:11 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 11 listopada 2010, 13:22
Posty: 2719
Lokalizacja: Kraków
opis: GRUPA MAŁOPOLSKA
sekcja "MŁODE WILKI"
model: Multivelle Long
silnik: 2.5 AAF bi-fuel

Podziękował: 166 razy
Pomógł: 295 razy
W nowych samochodach wyposazonych w fabryczna instalacje swiatel dziennych swieca tylko one i zadne inne maja sie nie swiecic
Nie wiem jak to interpretuja nasi ale tak przynajmniej pisze np tutaj http://pl.wikipedia.org/wiki/%C5%9Awiat ... y_dziennej


_________________
Lepiej mieć Parkinsona i trochę wylać, niż mieć Altzheimera i zapomnieć wypić

Jeżeli co drugi twój pomysł wydaje ci się genialny - dopij wódkę i idź spać


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 17 lutego 2013, 21:56 
Offline
nadteczkownik

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 10:53
Posty: 1903
Lokalizacja: Bydgoszcz / okolice
opis: Transporter 93 był
Multivan 95 był
Caravella 02 jest
model: T4
silnik: 2,4D był 2,5 jest

Podziękował: 58 razy
Pomógł: 83 razy
kurol napisał(a):
W nowych samochodach wyposazonych w fabryczna instalacje swiatel dziennych swieca tylko one i zadne inne maja sie nie swiecic
Nie wiem jak to interpretuja nasi ale tak przynajmniej pisze np tutaj http://pl.wikipedia.org/wiki/%C5%9Awiat ... y_dziennej


Ale mówimy o światłach mijania.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 17 lutego 2013, 22:51 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 27 lutego 2012, 14:59
Posty: 122
Lokalizacja: Oświęcim
model: Caravelle Assistance
silnik: 2.5E

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 6 razy
Do tych modułów DRL podpina się światła drogowe(długie) bo tylko one spełniają warunek świecenia "równoległego do przodu" wg. polskich przepisów nie powinno być problemów z policją gdyż nie potrzebna jest żadna homologacja na to bo lampa drogowa jest elementem fabrycznym a nie dokładanym i po założeniu modułu DRL spełniają wymagania świateł dziennych.
Ja jestem na etapie zakładania takiego modułu do golfa więc zobaczymy co i jak w polskich realiach prawnych.

na razie wrzucam zdjęcia mojej Teczki z lampami philipsa 5 diodowymi
Obrazek
Obrazek


_________________
VW JEST BOGIEM, PRĘDKOŚĆ NAŁOGIEM, TURBO ZABAWĄ A ROZWAGA PODSTAWĄ !!!


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 22 września 2013, 21:23 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): niedziela, 1 września 2013, 12:00
Posty: 175
Lokalizacja: Bydgoszcz
model: vw t4
silnik: 2,5b

Podziękował: 5 razy
Pomógł: 0 razy
podniose temat :) chce zakupic swiatła dzienne ale jakie ?? polecie jakies z allegro ale nie okragłe :P . Jeden zestaw mam w mondeo te z tanszych ..... szajs takie http://allegro.pl/swiatla-dzienne-homol ... 87085.html i nie kupujcie tego .... nie dosc ze trzeba je odrazu sylikonem zaklejac to jeszcze swieca jak postojówki i przez CB mi krzycza ze nie mam swiateł ;/


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 22 września 2013, 21:26 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 13:28
Posty: 9356
Lokalizacja: Sekcja DOLNO-Śląsko-Opolska
model: T5.1 , T6.0
silnik: 2.0 CFCA

Podziękował: 70 razy
Pomógł: 550 razy
Philipsy 4-led , lub to samo pod tańszą marką Narva 4-led. Nie są to tanie swiatła ale przynajmniej swiecą porządnie i z racji wielkosci nie rażą tak swoim wyglądem...

http://allegro.pl/philips-led-swiatla-d ... 69270.html
http://allegro.pl/narva-swiatla-dzienne ... 65422.html

No i co ważniejsze mają modul dzięki któremu zaczynają swiecic dopiero jak będzie większe napięcie na aku a nie odrazu po przekręceniu kluczyka w stacyjce na zaplon.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 23 września 2013, 09:01 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 18 lutego 2011, 21:50
Posty: 907
Lokalizacja: okolice Opola
opis: Sekcja Dolnośląsko-Opolska!
model: caravelle
silnik: ACV

Podziękował: 34 razy
Pomógł: 24 razy
Sterciu napisał(a):
Philipsy 4-led , lub to samo pod tańszą marką Narva 4-led. Nie są to tanie swiatła ale przynajmniej swiecą porządnie i z racji wielkosci nie rażą tak swoim wyglądem...

http://allegro.pl/philips-led-swiatla-d ... 69270.html
http://allegro.pl/narva-swiatla-dzienne ... 65422.html

No i co ważniejsze mają modul dzięki któremu zaczynają swiecic dopiero jak będzie większe napięcie na aku a nie odrazu po przekręceniu kluczyka w stacyjce na zaplon.

Potwierdzam propozycję Stercia,mam takie same Philipsy już dość długo i działają super.Ja dodatkowo podpiąłem sobie jeszcze niebieską diodę w środku,jako kontrolkę działania DRL.Stało się to po pewnej kontroli Policyjnej,kiedy to bezpiecznik mi nie stykał i jechałem bez świateł będąc przekonanym,że mam ledy.(koszt diody w sklepie elektronicznym ok.1,5 pln,plus do tego kawałek przewodu i godzinka roboty.)Diodę wkomponowałem w wolną zaślepkę i mnie się podobie <good>


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 6 października 2013, 18:40 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 13:28
Posty: 9356
Lokalizacja: Sekcja DOLNO-Śląsko-Opolska
model: T5.1 , T6.0
silnik: 2.0 CFCA

Podziękował: 70 razy
Pomógł: 550 razy
Czasem nachodzi pytanie gdzie zamontować światła dzienne w t4... Ja montując kiedys swoje sam zadawalem sobie to pytanie. Jadąc w zeszlym roku na VAGowisko pod Opole czyli na spot z naszymi forumowiczami równiez spotkalem na jednej ze stacji benzynowych t4 z dlugim pyskiem ktore miało swiatła włozone w reflektory , byly na samym dole reflektorow , zagadalem z kierowcą tego auta to twierdzil ze auto tak z holandii przyjechalo. Temat mnie zaciekawil ale nie podobala mi się wizja cięcia na dole odblysnika , widziałem tez Mercedesy W124 z dziennymi na dole w lampach i to nie jedna sztukę a kilka więc zaczelem caly czas myslec w ktore miejsce w lampie je przeniesć. No i dziś z nudów zabrałem się za przeniesienie dziennych w reflektor. Moje Philipsy 4-led ze zderzaka trafiły w reflektory. Decyzja zapadla wkońcu tez gdzie w tym reflektorze będą , miejsce praktycznie nie wykorzystane w lampie więc mozna wrzucic w nie spokojnie sobie takie lampy , niestety trzeba na całą długośc przyciąc odblyśnik i to więcej jak szerokosc i wysokosc lampy dzienne z racji takiej ze dzienne montujemy na stale a odblysnik musi się ruszać do regulacji i jak się go nie przytnie to będzie stal w miejscu.

Miejsce poprzedniego montazu mi się strasznie nie podobało , były bo byly ale rewelacji nie było.
Obrazek






A jak się do tego zabrać...


Otóz najpierw rozbieramy lampę , a dokladniej szkło które jest na metalowych zapinkach , w wersji z długim pyskiem szkło nie jest klejone więc wystarczy je zdjąc , delikatnie podwazyc i wyjdzie.

Obrazek

Klosz zdjęcty , warto wyczyscic lampę sobie w srodku , u mnie nie wiadomo skąd bylo pelno much , komarów i innych owadow we wnetrzu oraz był odbłysnik mocno przykurzony.
Obrazek
Obrazek



Po tym , przyklejamy sobie na taśme dwustronną piankową lampę do klosza , z poczatku chciałem aby na srodku lampa była w kloszu czyli u góry i na dole taki sam wolny odstęp aby był lecz wtedy wogóle odblysnik nie pasował.
Obrazek


W tej pozycji co nakleilismy nawet idealnie lampa lezy i nie trzeba byłoby ciąc odblysnika , ale.... no własnie , bierzemy poziomicę i sprawdzamy pion , lampa tak naklejona nie jest w pionie...
Obrazek



Odklejamy więc lampę i naklejamy w/g lini która sobie narysujemy , odryzujemy od poziomicy... Mozna odrazy na reflektorze namalować sobie pion oczywiście , ja robilem to wszystko w trakcie ;). Po naklejeniu pionowo lampy okazuje się ze odbłysnik za lampa przeszkadza i trzeba go ciąc...

Obrazek

Ja wykorzystałem do cięcia dremela , wczesniej sobie odrysowując , najpierw maly kawałeczek do odcięcia , pozniej po przymierzeniu znów trzeba było kawalek odciąc , az wkoncu odciołem odblysnik na calej dlugości i szerokosci lampy.

Obrazek
Obrazek

Przymierzamy klosz z przyklejoną lampą do reszty reflektora... niestety patrząc od strony komory silnika w otwór gdzie jest zarowka widac jak odblysnik się ugina , więc dalej tniemy go....
Obrazek

Tniemy go więcej...

Obrazek


Teraz dorabiamy mocowanie:

Obrazek

Przycinamy je i wkładamy klosz na swoje miejsce porządnie go wciskając w resztę reflektoa po czym z boku wiercimy dziury (akurat nie mam fotki z wiercenia dziur tylko juz jak jest mocowanie do reflektora przykręcone)
Obrazek

Obrazek




Teraz zdejmujemy klosz i odklejamy lampę , czyścimy wszystko z taśmy dwustronej , ta która ja uzylem się rozwarstwila i częsc zostało na kloszu a częsc na lampie dziennej więc trzeba było to oczyscic wszystko.

Obrazek

Tak to wygląda po wycięciu i pozniej po przykręceniu lampy dziennej:
Obrazek

Obrazek

Niestety nie obeszlo się bez strat , ta część odblyśnika która pozostała mi się odłamala , musiałem ją skleić...

Obrazek



Lampa dzienna skręcona juz z reflektorem , to co juz wczesniej jest na foto pokazane:

Obrazek

Składamy klosz z resztą reflektora:
Obrazek


Uploaded with ImageShack.us


No i efekt końcowy:

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

EDIT
Wywaliłem jedną fotkę która była mega wielkich rozmiarow i sie forum przez nią rozjezdzało.


Ostatnio edytowano sobota, 14 grudnia 2013, 23:20 przez Sterciu, łącznie edytowano 1 raz


Za ten wpis autor Sterciu podziękowali: 2 flukem (niedziela, 8 lutego 2015, 19:24) • rafflex (niedziela, 6 października 2013, 20:43)
  Statystyki: 9.09%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 6 października 2013, 20:38 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 12 stycznia 2011, 23:05
Posty: 2177
Lokalizacja: Wrocław
opis: Sekcja DOLNO-Śląsko-Opolska
model: chwilowy brak T4
silnik: 1.6 HDI

Podziękował: 45 razy
Pomógł: 64 razy
Sterciu i naprawdę Ci się tak podoba, nie lepiej było wrzucić je w atrapę ?


_________________
... nie A4, nie L4, tylko oczywiście T4 ...


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 6 października 2013, 20:43 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 13:28
Posty: 9356
Lokalizacja: Sekcja DOLNO-Śląsko-Opolska
model: T5.1 , T6.0
silnik: 2.0 CFCA

Podziękował: 70 razy
Pomógł: 550 razy
w atrapie to taki troche wieś tjuning , w reflektorze nie widać wogóle ze są światła w momencie gdy nie są wlączone i o to wlasnie chodzi , a w czasie jazdy swiecą reflektory a nie gdzies jakies pypcie podwieszone byle gdzie...


Ostatnio edytowano niedziela, 6 października 2013, 20:45 przez Sterciu, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 6 października 2013, 20:44 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 11 listopada 2010, 13:22
Posty: 2719
Lokalizacja: Kraków
opis: GRUPA MAŁOPOLSKA
sekcja "MŁODE WILKI"
model: Multivelle Long
silnik: 2.5 AAF bi-fuel

Podziękował: 166 razy
Pomógł: 295 razy
Moim zdaniem w teczce dzienne wogole wygladaja beznadziejnie ale najmniej beznadziejnie chyba w atrapie

Sterciu ale ruda ci szama przodek teczki bardziej niz mojego pascia <38>


_________________
Lepiej mieć Parkinsona i trochę wylać, niż mieć Altzheimera i zapomnieć wypić

Jeżeli co drugi twój pomysł wydaje ci się genialny - dopij wódkę i idź spać


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 6 października 2013, 20:45 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 6 stycznia 2012, 14:41
Posty: 4564
Lokalizacja: Kraków
opis: GRUPA MAŁOPOLSKA sekcja "STARE WYGI"
model: Transporter
silnik: ACV + AJT

Podziękował: 301 razy
Pomógł: 744 razy
Sterciu napisał(a):
w reflektorze nie widać wogóle ze są światła w momencie gdy nie są wlączone i o to wlasnie chodzi , a w czasie jazdy swiecą reflektory a nie gdzies jakies pypcie podwieszone byle gdzie...

Tak właśnie mi się podoba. Będę musiał też o czymś takim pomyśleć.
Zrób jeszcze fotkę jak wszystko poskładasz i zaświecisz oba dzienne.


_________________
Obrazek


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 6 października 2013, 20:47 
Offline
Administrator

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 10:16
Posty: 5288
model: Mixt
silnik: ACV

Podziękował: 51 razy
Pomógł: 617 razy
Sterciu napisał(a):
w atrapie to wieś tjuning


Sterciu jak mogłeś mi to zrobić?? I gdzie ja mam teraz zamontować dzienne bo w atrapie to faktycznie niespecjalnie mi się widzi a w lampy nie mam jak?


_________________
Administrator w stanie spoczynku.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 6 października 2013, 20:51 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 13:28
Posty: 9356
Lokalizacja: Sekcja DOLNO-Śląsko-Opolska
model: T5.1 , T6.0
silnik: 2.0 CFCA

Podziękował: 70 razy
Pomógł: 550 razy
kurol napisał(a):
Moim zdaniem w teczce dzienne wogole wygladaja beznadziejnie ale najmniej beznadziejnie chyba w atrapie

Sterciu ale ruda ci szama przodek teczki bardziej niz mojego pascia <38>


No własnie , dlatego tez nie podobalo mi sie gdzie były do tej pory , w atrapie mi się tez nie podoba bo w/g mnie wygląda to conajmniej kiepsko... A ze T4 totalnie nie ma miejsc gdzie mozna umiescic dzienne ledy więc stwierdziłem ze za kloszem reflektora bedzie to najodpowiedniejsze ich miejsce. Auto nie jest obwieszone lampami tylko wkomponowane to jest w jeden reflektor. Nie chce aby auto wyglądalo jak choinka z przodu poprostu.

No i co najwazniejsze , na warunki atmosferyczne nie jest to narazone tak , mocowania tak skorodowaly tych lamp jak byly w zderzaku ze juz ich ponownie nie wykorzystywałem , klosz pełno odprysków ma , niby takie male lampki a kamienie ich nie szczędzily...

A co do rudej to jest tylko belka i tylko na niej jest , belka sie nie przejmuje bo to częsc wymienna , jak ja zje to się ją wymieni ;)


Ostatnio edytowano niedziela, 6 października 2013, 20:54 przez Sterciu, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 244 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 13  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB