T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest piątek, 29 marca 2024, 13:51

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 244 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 13  Następna strona
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 9 lutego 2012, 11:26 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 16 czerwca 2011, 19:25
Posty: 55
Lokalizacja: Września / WLKP
model: transporter
silnik: 2.4 AAB

Podziękował: 2 razy
Pomógł: 2 razy
FocusMED napisał(a):
To by się zgadzało bo on się rozłącza jak dostanie + z alternatora :)

Dokładnie. Pod ten "+" z alternatora podłączyłem światła do jazdy dziennej.


_________________
Obrazek


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 9 marca 2012, 20:42 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 2 grudnia 2010, 17:34
Posty: 13
model: t4
silnik: ACV

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
Mam pytanie gdzie pod maską znajdę + po uruchomieniu silnika, tak żeby podłączyć led-y?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 9 marca 2012, 21:53 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 18 lutego 2011, 21:50
Posty: 907
Lokalizacja: okolice Opola
opis: Sekcja Dolnośląsko-Opolska!
model: caravelle
silnik: ACV

Podziękował: 34 razy
Pomógł: 24 razy
ROAD-SERVICE napisał(a):
Mam pytanie gdzie pod maską znajdę + po uruchomieniu silnika, tak żeby podłączyć led-y?

<up>


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 9 marca 2012, 22:28 
Offline
Administrator

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 10:16
Posty: 5288
model: Mixt
silnik: ACV

Podziękował: 51 razy
Pomógł: 617 razy
Niebieski przewód odchodzący od alternatora.


_________________
Administrator w stanie spoczynku.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 10 marca 2012, 07:42 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 11 listopada 2010, 13:22
Posty: 2719
Lokalizacja: Kraków
opis: GRUPA MAŁOPOLSKA
sekcja "MŁODE WILKI"
model: Multivelle Long
silnik: 2.5 AAF bi-fuel

Podziękował: 166 razy
Pomógł: 295 razy
A gdzie go szukac w skrzynce bezpiecznikow?


_________________
Lepiej mieć Parkinsona i trochę wylać, niż mieć Altzheimera i zapomnieć wypić

Jeżeli co drugi twój pomysł wydaje ci się genialny - dopij wódkę i idź spać


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 10 marca 2012, 10:44 
Offline
Administrator

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 10:16
Posty: 5288
model: Mixt
silnik: ACV

Podziękował: 51 razy
Pomógł: 617 razy
Piny:
A2/1
D1
F3
U2/12


_________________
Administrator w stanie spoczynku.



Za ten wpis autor slimak podziękował: kurol (sobota, 10 marca 2012, 16:23)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 11 marca 2012, 19:57 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 2 grudnia 2010, 17:34
Posty: 13
model: t4
silnik: ACV

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
Normalnie tak chciałem podłączyć tj. po alternatorze tylko wiązka idzie w tył samochodu i później ją gubię.
slimak, sorki ale napisz jaśniej, gdzie znajdę oznaczenia pinów w skrzynce, dlaczego cztery podajesz?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 11 marca 2012, 20:02 
Offline
Administrator

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 10:16
Posty: 5288
model: Mixt
silnik: ACV

Podziękował: 51 razy
Pomógł: 617 razy
Podałem 4 piny bo w tylu miejscach można się wpiąć w "D+" czyli sygnał wzbudzenia alternatora, tak już uroda T4. Oznaczenia kostek i pinów znajdziesz TUTAJ


_________________
Administrator w stanie spoczynku.



Za ten wpis autor slimak podziękował: ROAD-SERVICE (poniedziałek, 12 marca 2012, 10:11)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 1 kwietnia 2012, 20:02 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): czwartek, 9 czerwca 2011, 22:52
Posty: 2
model: Caravelle
silnik: 2.5 TDi

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Jeszcze chcę pomęczyć temat fabrycznego styku TFL. Rozumiem że wystarczy podpiąć do niego "+" z LED'ów ten który ma być podłączony jako "+" stacyjki. Minus wiadomo ale co z kablem od LED'ów który powinien być przekaźnikiem połączony z np światłami postojowymi? Po prostu się z niego rezygnuje?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 1 kwietnia 2012, 20:07 
Offline
Administrator

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 10:16
Posty: 5288
model: Mixt
silnik: ACV

Podziękował: 51 razy
Pomógł: 617 razy
Nie rezygnuj bo on prawdopodobnie odpowiada za wygaszenie dziennych w momencie włączenia postojówek.


_________________
Administrator w stanie spoczynku.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 1 kwietnia 2012, 20:47 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 18 lutego 2011, 21:50
Posty: 907
Lokalizacja: okolice Opola
opis: Sekcja Dolnośląsko-Opolska!
model: caravelle
silnik: ACV

Podziękował: 34 razy
Pomógł: 24 razy
Na moje oko to jeśli podłączysz ledy pod TFL to on będzie sterował ich pracą i ten trzeci kabel jest nie potrzebny,ale na 100%pewny nie jestem.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 13 maja 2012, 19:32 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 2 grudnia 2010, 17:34
Posty: 13
model: t4
silnik: ACV

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
Panowie, po podłączeniu LED-ów mam problem z radioodbiornikiem i CB, mega zakłócenia, CB w ogóle nie działa. Jak to rozwiązać? Podłączyłem pod F3.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 16 czerwca 2012, 03:12 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 13:28
Posty: 9356
Lokalizacja: Sekcja DOLNO-Śląsko-Opolska
model: T5.1 , T6.0
silnik: 2.0 CFCA

Podziękował: 70 razy
Pomógł: 550 razy
Zamontowałem dziś dzienne Philipsa 4 ledowe , swiecą całkiem fajnie , montaz i podłaczenie bardzo proste.

Nie bardzo wiedziałem gdzie je umiescic , wizja jaką miałem to załozenie w wytłoczce koło halogena , czyli musiały byc takie aby zmiesciły sie w zderzaku , w wytłoczce obok halogena przeciwmgielnego. Jedyne które prawie idealnie pasowały tam wymiarami to własnie swiatła philipsa 4 ledowe. Myslałem o montazu pod zderzakiem jeszcze ale zimą zaspy i te sprawy mogłyby je uszkodzic.

Podłaczenie , plus z aku , minus z aku i pod pozycyjne. Zapalają się dopiero po odpaleniu auta i gasną 20 sekund po wyłaczeniu silnika. Ale przejdzie to drobną modyfikację jeszcze i bedzie dodatkowy przełacznik aby mozna było je wyłaczyc całkiem jak bede chciał.

Narazie jedno foto , wygląda to tak mniej więcej:
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
Optycznie... no zawsze jak coś nie jest oryginalnie zamontowane to mi osobiscie się niezbyt widzi , w tym wypadku jest podobnie ale co zrobic , z bliska widac ze są lampy doklejone do zderzaka , z daleka jak sie patrzy na auto to gubią się i jak nie są zapalone to wogóle ich nie widać ze są. Zamontowane dośc szeroko co w przypadku jak się swiecą optycznie poszerza tez auto a o to mi tez chodziło. Dzięki zakresowi 10 stopniowemu w poziomie , lampy mozna byo zamontować równo z obrysem zderzka który w tym miejscu jest juz w owalu i nie wystają poza obrys zderzaka jak się patrzy na zderzak z góry.

czoper napisał(a):
Również sposób montażu na tzw click jest nie do końca dobrym rozwiązaniem,o ile montaż ten jest niezwykle prosty i trzyma się super,o tyle- kiedy trzeba w jakimś celu zdemontować lampę,to jest problem..


No tu faktycznie jezeli przychodzi do zdemontowania lampki z zatrzasku który ją trzyma to mozna sie niezle nawkurzac.... Zalozyłem
na odwrót lampki (jedna ma dluszą instalację jak druga) i chciałem pózniej przełozyc , zamienic stronami to chyba z 20 minut walczyłem aby z tego uchwytu jedną wyjąc... ale jakoś się udało wkońcu.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 20 czerwca 2012, 16:48 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 23:32
Posty: 1505
Lokalizacja: G O R L I C E
model: Transporter Looong
silnik: AAB Power +

Podziękował: 8 razy
Pomógł: 19 razy
Teraz pytanie ciut z innej beczki o lampach dziennych <zniesmaczony>
Dostała mi się do jednej z lampy woda, jak atrape postawiłem w pionie to było w niej prawie 2cm wody, więc wiertarka i malutka dziurka, żeby woda wykapała z niej. Suszyłem ją chyba z 2h suszarką i nic, później zrobiłem drugą dziurkę z drugiej strony żeby była w niej lepsza wymiana powietrza. W efekcie wody w środku juz nie ma, klosz jest dalej zaparowany, ale główny problem jest taki że jak po dłuższej przerwie zaświecie dzienne to ta lampa poświeci może z 30 sekund i gaśnie a póxniej od czasu do czasu tylko mrugnie

Czy da się to jakoś rozkleić i wysuszyć w środku, żeby to działało jak należy??
NIe uśmiecha mi się dawać 130zł za dzienne <zniesmaczony>


_________________
Obrazek
Dzikie laski, impra z hukiem - to nie dla mnie, jeżdze żukiem <53>


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 20 czerwca 2012, 16:54 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 13 kwietnia 2010, 07:48
Posty: 284
Lokalizacja: Wałbrzych
opis: 90 KM
model: CARAVELLE GL
silnik: 1,9 TDI - 1Z

Podziękował: 8 razy
Pomógł: 35 razy
Właśnie lampy do jazdy dziennej są tak skonstruowane , aby nie można było ich serwisować.
Np. wymienić jedną spaloną diodę.


_________________
Wysłane z PC bez użycia tapatalka <53>


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 20 czerwca 2012, 18:24 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 23:32
Posty: 1505
Lokalizacja: G O R L I C E
model: Transporter Looong
silnik: AAB Power +

Podziękował: 8 razy
Pomógł: 19 razy
hmm.. no właśnie odkleiłem tą zaślepkę z tyłu, kompresor, sprężone powietrze i jazda - niby świeci - jak długo zobaczymy <38>


_________________
Obrazek
Dzikie laski, impra z hukiem - to nie dla mnie, jeżdze żukiem <53>


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 16 lutego 2013, 18:25 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 6 stycznia 2012, 14:41
Posty: 4564
Lokalizacja: Kraków
opis: GRUPA MAŁOPOLSKA sekcja "STARE WYGI"
model: Transporter
silnik: ACV + AJT

Podziękował: 301 razy
Pomógł: 744 razy
Czy ktoś znający się na led'ach może ocenić te światła: http://allegro.pl/swiatla-dzienne-do-ja ... 25634.html
cena jest bardzo niska, czy jakość również?


_________________
Obrazek


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 16 lutego 2013, 19:13 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 11 listopada 2010, 13:22
Posty: 2719
Lokalizacja: Kraków
opis: GRUPA MAŁOPOLSKA
sekcja "MŁODE WILKI"
model: Multivelle Long
silnik: 2.5 AAF bi-fuel

Podziękował: 166 razy
Pomógł: 295 razy
Wedlug sprzedawcy jest to zbudowane na smd 5050 czyli jednych z drozszych i najmocniej swiecacych
Od nich drozsze i trwalsze sa tylko power led,przynajmniej tak mi to ostatnio tlumaczono w ledlabs na Wadowickiej w Krakowie
Za zarowke do oswietlenia wnetrza zbudowana tylko na 4 takich diodach placilem okolo 20 pln
Wiec albo nie sa to diody o ktorych pisze sprzedawca albo ich jakosc jest tragiczna
Rafflex szarpnij sie na modul drl np http://allegro.pl/modul-drl-swiatla-dzi ... 33219.html
Jak przejdziesz z nim pomyslnie przeglad i misiaki tez czepiac sie nie beda to ja sobie tez zafunduje <01>


_________________
Lepiej mieć Parkinsona i trochę wylać, niż mieć Altzheimera i zapomnieć wypić

Jeżeli co drugi twój pomysł wydaje ci się genialny - dopij wódkę i idź spać


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 16 lutego 2013, 19:50 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 6 stycznia 2012, 14:41
Posty: 4564
Lokalizacja: Kraków
opis: GRUPA MAŁOPOLSKA sekcja "STARE WYGI"
model: Transporter
silnik: ACV + AJT

Podziękował: 301 razy
Pomógł: 744 razy
Ja akurat jestem niezdecydowany (jeszcze) co zrobię z tematem świateł do jazdy dziennej. Ten link podesłał mi kolega, który jest typowym krakowskim centusiem i szuka tylko najtańszych rzeczy :D co często idzie w parze z najgorszą jakością.

Co do modułu, o którym piszesz - przegląd przejdę bez problemu, natomiast z misiakami może być różnie, zależy na kogo się trafi :D


_________________
Obrazek


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 16 lutego 2013, 22:50 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): piątek, 10 grudnia 2010, 22:48
Posty: 160
model: t4
silnik: 1,9td

Podziękował: 7 razy
Pomógł: 4 razy
rafflex napisał(a):
Czy ktoś znający się na led'ach może ocenić te światła: http://allegro.pl/swiatla-dzienne-do-ja ... 25634.html
cena jest bardzo niska, czy jakość również?


TA mam to coś w pasacie, w jednej lampie dwie diody świecą ,nie polecam


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 244 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 13  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB