T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest sobota, 27 kwietnia 2024, 13:38

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 138 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 26 kwietnia 2015, 11:09 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 13 kwietnia 2010, 23:11
Posty: 558
Lokalizacja: Żuławy Gdańskie
opis: 2.5 TDI Long
model: Transporter syncro
silnik: ACV

Podziękował: 21 razy
Pomógł: 17 razy
mikoli napisał(a):
Johnny napisał(a):
3. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ff5 ... 8c80e.html - czarno-czerwony kabelek z zieloną wtyczką męską. Wychodzi ze ściany grodziowej wraz z wiązką silnikową, która jest już zaizolowana, wiec ciężko powiedzieć skąd biegnie.
Ten kabelek biegnie zapewne do pinu 44 wtyczki sterownika silnika i ma być podpięty pod złącze W4 skrzynki bezpieczników (jeżeli takiego nie posiadasz, to podepnij bezpośrednio pod czujnik hamulca czarny http://www.t4-wiki.de/wiki/images/Elektrik_Schalter_Bremslicht_F_Einbauort_1fach.jpg w kabel czerwony z czarnym paskiem)
pozbędziesz się mrygających świec żarowych

Mam taki sam problem z migającą kontrolką świec żarowych, tylko u mnie jest inna kolorystyka kabli. Po wykonaniu opisu mikoliego, kontrolka przestaje mrugać na około 5-10 minut ale tylko po wciśnięciu hamulca.. nie mogę dojść o co chodzi??

Auto jest z 96r (modelowo 97) seryjnie z silnikiem 2.4 AAB i otrzymał silnik 1Z z seata toledo. Licznik bez obrotomierza z licznikiem przebiegu elektronicznym. Było kilka problemów ale z pomocą naszego forum wszystko rozwiązałem, została tylko tak migająca kontrolka świec żarowych.
Ma ktoś pomysł co powinienem jeszcze sprawdzić??


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 26 kwietnia 2015, 11:45 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 22 lutego 2011, 16:51
Posty: 414
Lokalizacja: Przysowy
opis: Posiadacz Zielonej t4 :D
model: t4 Mix
silnik: 1.9TD ABL< 1Z

Podziękował: 68 razy
Pomógł: 29 razy
Hej mrugajace swiece to objaw bledow. Zaczytaj bledy silnika.



Za ten wpis autor Ryś podziękował: maverickt4 (niedziela, 26 kwietnia 2015, 11:51)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 26 kwietnia 2015, 11:51 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 13 kwietnia 2010, 23:11
Posty: 558
Lokalizacja: Żuławy Gdańskie
opis: 2.5 TDI Long
model: Transporter syncro
silnik: ACV

Podziękował: 21 razy
Pomógł: 17 razy
O może to być to, mam jeden błąd w sterowniku silnika, bo mam do przerobienia jedną kostkę od temperatury powietrza doładowania.

Dzięki Ryś


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 26 kwietnia 2015, 12:53 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 22 lutego 2011, 16:51
Posty: 414
Lokalizacja: Przysowy
opis: Posiadacz Zielonej t4 :D
model: t4 Mix
silnik: 1.9TD ABL< 1Z

Podziękował: 68 razy
Pomógł: 29 razy
Ja mam blad czujnika hamulca i tez tak sie to objawia tylko ja mam niebieski zegary.
Powodzenia



Za ten wpis autor Ryś podziękował: STARZEC (środa, 16 października 2019, 21:56)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 6 lutego 2016, 10:02 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): niedziela, 27 grudnia 2015, 16:07
Posty: 151
model: aab
silnik: 2.4

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 3 razy
Witam mam taki problem z luźnymi przewodami ;
1Czarny przewód idzie do komputera jest to najgrubszy przewód w wiązce nie wiem czy to plus czy minus
http://zapodaj.net/c0c88e19c674e.jpg.html
2 Taka wtyczka
http://zapodaj.net/3c768e3fd6aeb.jpg.html
3czerwona wtyczka 4 przewody
http://zapodaj.net/dcf47c1d91b5c.jpg.html
4 Przewód szary z immo z brązowa wtyczka
http://zapodaj.net/cef50c10b837e.jpg.html


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 6 lutego 2016, 10:16 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 15:16
Posty: 1258
Lokalizacja: Rzeszów
model: T4
silnik: 1.9 TDI AFN/1Z

Podziękował: 36 razy
Pomógł: 122 razy
To pasuje jeszcze ustalić gdzie dokładnie idą te przewody (jak do immo, to jakie immo ile ma wtyczka pinów i który pin) itd.
Schemat poniżej:


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 6 lutego 2016, 10:22 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): niedziela, 27 grudnia 2015, 16:07
Posty: 151
model: aab
silnik: 2.4

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 3 razy
Ja to z elektryki to ciemny jestem. Wie ktoś czy ten czarny przewód to plus czy minus?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 6 lutego 2016, 10:55 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 15:16
Posty: 1258
Lokalizacja: Rzeszów
model: T4
silnik: 1.9 TDI AFN/1Z

Podziękował: 36 razy
Pomógł: 122 razy
radex napisał(a):
Witam mam taki problem z luźnymi przewodami ;
1Czarny przewód idzie do komputera jest to najgrubszy przewód w wiązce nie wiem czy to plus czy minus
http://zapodaj.net/c0c88e19c674e.jpg.html
Wygląda na plus ale sprawdź na który pin wtyczki idzie ten przewód.
radex napisał(a):
Ta jest czerwona - nie jest przypadkiem pod przełacznikami kerunkowskazów/wycieraczek ?
radex napisał(a):
3czerwona wtyczka 4 przewody
http://zapodaj.net/dcf47c1d91b5c.jpg.html
Ta jest czarna i jest od tempomatu.
radex napisał(a):
4 Przewód szary z immo z brązowa wtyczka
http://zapodaj.net/cef50c10b837e.jpg.html
Raczej masa ale to też trzeba ustalić gdzie dokładnie idzie.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 6 lutego 2016, 11:07 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12307
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 327 razy
Pomógł: 1042 razy
A propos 4. to mi to wygląda na k-line


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 6 lutego 2016, 11:11 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): niedziela, 27 grudnia 2015, 16:07
Posty: 151
model: aab
silnik: 2.4

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 3 razy
http://zapodaj.net/74ae46a8ae926.jpg.html
Ten czarny przewód przed komputeram przechodzi w 2 czarne cienkie przewody które się cofają w kierunku komory silnika i 3 brązowe pozycja 1,24 i 46 pierwsze wtyczki od podciśnienia
http://zapodaj.net/74ae46a8ae926.jpg.html


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 6 lutego 2016, 15:36 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): niedziela, 27 grudnia 2015, 16:07
Posty: 151
model: aab
silnik: 2.4

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 3 razy
Dzięki mikoli ten czarny to masa rozchodzi się na 3 brązowe, kolejny immo. Silnik pali od strzała świece gasną . Na początek mógłbym wstawić w skrzynkę t4 zegary od golfa3 ? Wiem że za małe ale kupię od passata b4.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 10 lutego 2016, 21:08 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): niedziela, 27 grudnia 2015, 16:07
Posty: 151
model: aab
silnik: 2.4

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 3 razy
Mam jeszcze takie pytanie co to za 2 wtyczki na przewodach do wentylatorów http://zapodaj.net/3a8e88ff8c962.jpg.html ? Kupiłem nową wiązkę wentylatorów bo w mojej było parę przekaźników na końcu widać że ktoś coś kombinował przewody pourywane.http://zapodaj.net/45b393dc1ed44.jpg.html . Czy wiązka wentylatorów ma jakieś przekaźniki seryjnie bo ta była bezpośrednio pod klemy akumulatora.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 10 lutego 2016, 22:26 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 30 marca 2013, 23:27
Posty: 1223
Lokalizacja: ESI
model: Zwykły TRANSPORTER
silnik: 2.5 TDI ACV

Podziękował: 69 razy
Pomógł: 116 razy
Te wtyczki są właśnie pod przekaźnik wentylatorów który jest zamontowany pod maską na górnej belce za lewym światłem. Steruje on pracą wentylatorów.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 11 lutego 2016, 12:30 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): niedziela, 27 grudnia 2015, 16:07
Posty: 151
model: aab
silnik: 2.4

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 3 razy
Powiem tak niema jak kupić auto od handlarza w instalacji nawet nie było przekaźników wentylatorów . Takim o to sposobem łatwo można rozwalić silnik. Myślisz sprawne więc gnasz i jak tu ufać sprzedającym.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 11 lutego 2016, 13:14 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 30 marca 2013, 23:27
Posty: 1223
Lokalizacja: ESI
model: Zwykły TRANSPORTER
silnik: 2.5 TDI ACV

Podziękował: 69 razy
Pomógł: 116 razy
Jeszcze po drodze między przekaźnikiem wentylatorów a aku są bespieczniki blaszkowe o tym trzeba pamiętać.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 26 lutego 2016, 16:36 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): niedziela, 27 grudnia 2015, 16:07
Posty: 151
model: aab
silnik: 2.4

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 3 razy
Pytanie czy czujnik z t4 2.5tdi podejdzie do 1.9tdi? Czy w dolot musze wstawić od 1.9tdi a tamten zaślepić?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 26 lutego 2016, 17:23 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12307
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 327 razy
Pomógł: 1042 razy
Czujnik 2 pin potrzebujesz i wężyk za ic z dolotu do ECU


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 26 lutego 2016, 18:34 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): niedziela, 27 grudnia 2015, 16:07
Posty: 151
model: aab
silnik: 2.4

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 3 razy
Czyli kupuję czujnik dwu pinowy i mam rozumieć że do niego jest potrzebne podciśnienie i trzeba wziąć ten wąż co idzie do ecu?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 26 lutego 2016, 18:48 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 30 marca 2013, 23:27
Posty: 1223
Lokalizacja: ESI
model: Zwykły TRANSPORTER
silnik: 2.5 TDI ACV

Podziękował: 69 razy
Pomógł: 116 razy
Nie wiem który masz IC bo w 2.5tdi były dwa rodzaje, starszy który miał miejsce na czujnik i obok niego właśnie wystawał taki mały króciec właśnie do tego wężyka. W nowszym IC było tylko miejsce pod czujnik i wtedy podejście pod wężyk musisz wyrzeźbić.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 26 lutego 2016, 19:00 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): niedziela, 27 grudnia 2015, 16:07
Posty: 151
model: aab
silnik: 2.4

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 3 razy
U mnie jest tylko na czujnik żadnego króćca niema.Ile taki czujnik może kosztować nowy i czy zgra się z kompem od 1.9tdi A w golfie 3 tdi nie bylo więc po co tutaj? Chciałbym się dowiedzieć.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 138 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 35 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB