T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest piątek, 19 kwietnia 2024, 00:36

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 1 maja 2016, 08:35 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 24 listopada 2015, 13:59
Posty: 3360
Lokalizacja: Warszawa
model: T4 Multivan '95
silnik: 2.4D AAB
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 223 razy
Pomógł: 223 razy
Ja końce zaostrzyłem jednostronnie od zewnątrz, a opcję brutala włączyłem dopiero na końcu :)


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 8 maja 2016, 16:06 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 24 listopada 2015, 13:59
Posty: 3360
Lokalizacja: Warszawa
model: T4 Multivan '95
silnik: 2.4D AAB
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 223 razy
Pomógł: 223 razy
Poł soboty poświecone kabelkom z komory silnika. Niestety nawet doszlifowana penseta poległa. Jedyne co daje efekty to wkrętak zegarmistrzowski pchany od przodu na chama. Może jak wymienię konektory i wyczyszczę kostkę z zielonej mazi to wystarczą te spinki
Pytanie co robić z uszczelkami? U mnie były zaciśnięte lekko w drugich łapkach konektora, które zwykle zaciska się na izolacji przewodu, a przez to utrudniały wyjście konektora.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 8 maja 2016, 16:24 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12305
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 327 razy
Pomógł: 1041 razy
Uszczelki muszą być, jak rozegniesz konektor to spokojnie je wyjmiesz i przełożysz na nową końcówkę. Można też dać nowe


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 8 maja 2016, 18:50 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 24 listopada 2015, 13:59
Posty: 3360
Lokalizacja: Warszawa
model: T4 Multivan '95
silnik: 2.4D AAB
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 223 razy
Pomógł: 223 razy
Czyli uszczelki są firmowo zamocowane do konektora? Jeśli tak to marnie mi to wygląda z punktu widzenia wytrzymałości bo przewód trzyma się wtedy tylko na miedzanej żyle, jako że takiej miękkiej gumki nie można mocno zacisnąć bo się przetnie. No chyba, że do tego jest inna zaciskarka niż typowa do konektorów samochodowych?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 8 maja 2016, 19:09 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12305
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 327 razy
Pomógł: 1041 razy
Przewód jest zaciśnięty niżej tak jak mówisz za samą żyłę i uwierz mi, że więcej nie potrzeba. Gumka jest złapana odpowiednio wyżej "nóżkami" konektora. Ja używam zaciskarki yato 2256 za 40zł i jestem w stanie tak zacisnąć konektor jak fabryka to robiła.


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 12 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB