T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest sobota, 30 marca 2024, 00:09

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 7 marca 2011, 18:16 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 15:16
Posty: 1258
Lokalizacja: Rzeszów
model: T4
silnik: 1.9 TDI AFN/1Z

Podziękował: 36 razy
Pomógł: 122 razy
tygrys1701 napisał(a):
czujnik wymieniony i ustawiony tak jak opisał CD38 następnie wykasowano błąd i niestety po chwili znowu miga kontrolka świec żarowych i jest błąd
oo741 kontrola pedału hamulca niewiarygodny sygnał

Wymieniłeś jeden czy obydwa, sprawdzałeś VAG-COM-em w grupie 006 w oknie drugim co się dzieje :?:
Żarówki do świateł Stop masz poprawnie założone ( bo są tacy co odwrotnie zakładają tak że pozycyjne mocniej świeci od świateł Stop)


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 7 marca 2011, 22:08 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): czwartek, 3 marca 2011, 17:27
Posty: 32
model: t4
silnik: 2,5 tdi acv

Podziękował: 6 razy
Pomógł: 0 razy
niestety wymieniłem tylko czarny , żarówki są ok , no i tą grupę 006 okno drugie muszę powiedzieć żeby sprawdził , ale to dopiero w poniedziałek


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 8 marca 2011, 15:22 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): czwartek, 3 marca 2011, 17:27
Posty: 32
model: t4
silnik: 2,5 tdi acv

Podziękował: 6 razy
Pomógł: 0 razy
ten niebieski czujnik to do czego jest , o co mam pytać w sklepie


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 8 marca 2011, 16:41 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:19
Posty: 47
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
model: allstar
silnik: ACV

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 3 razy
tygrys1701 napisał(a):
ten niebieski czujnik to do czego jest , o co mam pytać w sklepie


czujnik położenia pedału sprzęgła/ czujnika położenia pedału hamulca, swego czasu troszke się namęczyłem coby to poustawiać dobrze. Po ustawieniu czujników wywal błędy vagiem


_________________
Na innych forach znany jako "freon".



Za ten wpis autor Balin podziękował: tygrys1701 (poniedziałek, 2 stycznia 2012, 17:21)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 9 marca 2011, 15:18 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): czwartek, 3 marca 2011, 17:27
Posty: 32
model: t4
silnik: 2,5 tdi acv

Podziękował: 6 razy
Pomógł: 0 razy
Balin a twoja metoda ustawienia tych czujników to jaka była


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 13 marca 2011, 22:46 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): czwartek, 3 marca 2011, 17:27
Posty: 32
model: t4
silnik: 2,5 tdi acv

Podziękował: 6 razy
Pomógł: 0 razy
jeśli uszkodzony będzie lub jest niebieski czujnik jakie są lub mogą być objawy tego uszkodzenia czy jest możliwa jazda samochodem


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 25 kwietnia 2013, 11:45 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12296
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 326 razy
Pomógł: 1038 razy
W moim dawcy brakowało (lub ktoś wcześniej wyjął :twisted: ) niebieskiego czujnika pedału hamulca. Dokupiłem czujnik, podłączyłem ale mam błąd czujnika F47 dla pedału hamulca: niewiarygodny sygnał

mikoli napisał(a):
poprawność działania czujników hamulca i sprzęgła sprawdzamy VAG-COM-em w grupie 006 w oknie drugim jest wyświetlony symbol:
0 0 0 (pedał sprzęgła i hamulca nie naciśnięty)
1 0 0 (pedał sprzęgła naciśnięty)
0 1 1 (pedał hamulca naciśnięty - jedna jedynka odnosi się do sygnału z czujnika do ECU, a druga z czujnika do świateł STOP, jeżeli ktoś ma jeden czujnik jest on dwustykowym)
Na VAGu u mnie bez wciśniętych pedałów jest 101,
jak naciskam pedał hamulca 111 a na pedał sprzęgła nie reaguje tzn dalej jest 101.

Czujnik świateł stopu został mój

Wychodzi na to że niebieski czujnik jest ok ale coś szwankuje czujnik przy pedale sprzęgła no i wg VAGa cały czas świecą się tylne światła stopu ( a tak nie jest 8-) )


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 25 kwietnia 2013, 21:00 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 15:16
Posty: 1258
Lokalizacja: Rzeszów
model: T4
silnik: 1.9 TDI AFN/1Z

Podziękował: 36 razy
Pomógł: 122 razy
Probe041 to musisz to ogarnąć, wychodzi na to że czujnik sprzęgła nie żyje, albo jest źle ustawiony.
Co do pedału hamulca to sprawdź czy nie plącze Ci się kabelek czarno czerwony z wiązki silnikowej (T68/4), który ma być podpięty z czarno czerwonym kabelkiem na czujniku pedału hamulca tego od świateł hamowania wedle schematu:http://www.t4-wiki.de/wiki/images/Elektrik_Schalter_Bremslicht_F_Schaltbild_TDI_1996.jpg


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 27 kwietnia 2013, 14:14 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 31 grudnia 2010, 02:47
Posty: 449
Lokalizacja: DW
model: Westfalia
silnik: ACV

Podziękował: 10 razy
Pomógł: 28 razy
Czyli prościej mówiąc z wtyczki od kompa pin 44 a nie 4 :P wpinamy się we wtyczkę zielnoną oznaczoną W na pin 4 i powinno być wsio ok :) (T68/44 --> W/4)


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 29 kwietnia 2013, 10:19 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12296
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 326 razy
Pomógł: 1038 razy
Znalazłem jeszcze, że czujnik F można podpiąć pod kostkę E/3 i E/4 (tak jest w golfie mk3 TDI) tylko tej informacji do końca nie jestem pewien

Cytuj:
F
pin 1 przewód czerwono - niebieski do E/4
pin 2 przewód czerwono - biały do E/3


No i chyba kolory kabelków nie te

No chyba, że już jest tam wpięty :cry:


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Ostatnio edytowano wtorek, 30 kwietnia 2013, 18:31 przez Probe041, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 30 kwietnia 2013, 03:00 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 31 grudnia 2010, 02:47
Posty: 449
Lokalizacja: DW
model: Westfalia
silnik: ACV

Podziękował: 10 razy
Pomógł: 28 razy
to U czy E
jeżeli E to masz tak wpięte wzorując się schematem co podałeś wcześniej:
Probe041 napisał(a):
http://www.t4-wiki.de/wiki/images/Elektrik_Schalter_Bremslicht_F_Schaltbild_TDI_1996.jpg

A jeżeli U to które U1 czy U2, z resztą złącza U1,2 to jest tylko wyjście na licznik
A tu po prostu trzeba zniwelować błąd który wyliczany jest przez algorytm kompa :)


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 30 kwietnia 2013, 18:30 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12296
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 326 razy
Pomógł: 1038 razy
Moja pomyłka przy pisaniu w pośpiechu ;) Ma być wtyczka E ;)


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 31 sierpnia 2013, 18:17 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 6 stycznia 2012, 14:41
Posty: 4564
Lokalizacja: Kraków
opis: GRUPA MAŁOPOLSKA sekcja "STARE WYGI"
model: Transporter
silnik: ACV + AJT

Podziękował: 301 razy
Pomógł: 744 razy
Niedawno wymieniłem czujnik u siebie, bo nie miałem pewności czy uda mi się stary zregenerować.
Jakby ktoś potrzebował, to nowy czujnik wygląda tak:


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


_________________
Obrazek


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 16 listopada 2013, 15:48 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 29 marca 2013, 14:57
Posty: 17
Lokalizacja: Warszawa
model: Mixt
silnik: ACV

Podziękował: 2 razy
Pomógł: 0 razy
Witam, Mam podobny problem w moim ACV 97 rok, mam nad pedałem hamulca dwa czujniki, jeden czarny steruje żarówkami stop i działa chyba bez zastrzeżeń bo światła stop są a jak wyciągnę wtyczkę to nie ma, drugi niebieski do ecu i chyba z nim jest problem bo jak sprawdzałem na aucie to wyglądało jakby cały czas był wciśnięty stop jak go wyjąłem i pomierzyłem to wygląda niby okej.
Podpiołem VAG i wyszło:

Saturday, 16 November 2013, 12:15:18.
VCDS-Lite Version: Release 1.2
Control Module Part Number: 074 906 021 L
Component and/or Version: 2,5l R5 EDC 00SG 1450
Software Coding: 00002
Work Shop Code: WSC 12345
VCID: 19454E679081
4 Faults Found:
65535 - Internal Control Module Memory Error
37-10 - Faulty - Intermittent
17978 - Shareware Version. To Decode all DTCs
P1570 - 35-00 - Please Register/Activate
00513 - Shareware Version. To Decode all DTCs
03-00 - Please Register/Activate
00741 - Brake Pedal Monitoring
27-00 - Implausible Signal


W grupie 6 było wtedy 010 przy nie wciśniętym żadnym pedale
jak wcisnąłem stop to się zrobiło 011
a jak puściłem to 000 - czyli już niby prawidłowo ale kontrolka świec ciągle miga
wygląda jakby się przywieszał ten czujnik stop w kolorze niebieskim?
czy może jest jeszcze jakaś inna przyczyna mrugania tej kontrolki świec?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 3 kwietnia 2014, 23:50 
Offline
nadteczkownik

Dołączył(a): wtorek, 13 kwietnia 2010, 23:05
Posty: 1032
Lokalizacja: Powiat żuromiński,woj. Mazowieckie
model: T4
silnik: ACV ,AXG

Podziękował: 70 razy
Pomógł: 37 razy
Koledzy mam taki maly dylemat.
Miga mi podczas jazdy kontrolka swiec zarowych.
Po zapaleniu auta pojawia sie przed niecala minuta pracy silnika.Macie jakies podpowiedzi co moze byc bledow zadnych nie ma.
Bynajmniej nie bylo ostatnio gdyz mam teraz problem polaczenie sie z Vagiem,nie wiem dlaczego.Wiec moze sa jakies bledy...
Czujnik stopu raczej odpada gdyz prawie chowa sie w 3/4.Ale wczesniej nie bylo bledu czujnik stopu wiec teraz to odpada.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 4 kwietnia 2014, 05:34 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7425
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 71 razy
Pomógł: 801 razy
można strzelać na chybił trafił, muszą być jakieś błędy gdy sprężynka miga,
z miganiem oprócz stopu ja spotkałem się przy awarii czujnika temperatury paliwa, czujnika wtrysku sterującego, a zapewne może być jeszcze kilka innych opcji


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 4 kwietnia 2014, 11:03 
Offline
nadteczkownik

Dołączył(a): czwartek, 21 lipca 2011, 13:46
Posty: 1502
model: T 4
silnik: 2,5 tdi
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 29 razy
Pomógł: 39 razy
Sprawdź ten czujnik stopu depnij na hamulec przy zapalonym silniku i niech z tyłu ci ktoś popatrzy czy ci stop będzie świecił u mnie był czujnik stopu walnięty raz działał a raz nie .


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 5 kwietnia 2014, 23:16 
Offline
nadteczkownik

Dołączył(a): wtorek, 13 kwietnia 2010, 23:05
Posty: 1032
Lokalizacja: Powiat żuromiński,woj. Mazowieckie
model: T4
silnik: ACV ,AXG

Podziękował: 70 razy
Pomógł: 37 razy
A to prawda.Co ciekawe po reanimacji raz dzialal a raz nie.Pomogla dopiero wymiana na drugi za 30zl.Do tej pory nie wiem dlaczego ten uzywany ,po mojej reanimacji nadal byl do wymiany.Chyba specjalna sztuczka producentow.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 19 kwietnia 2014, 12:44 
Offline
nadteczkownik

Dołączył(a): wtorek, 13 kwietnia 2010, 23:05
Posty: 1032
Lokalizacja: Powiat żuromiński,woj. Mazowieckie
model: T4
silnik: ACV ,AXG

Podziękował: 70 razy
Pomógł: 37 razy
Problem tkwil w niepolaczonym kabelku siwo-bialym od Immo.Skoro nie mam sterownika Immo to trzeba bylo go polaczyc z kabelkiem co idzie do gniazda OBD2.I ruszylo.
Nie mogl sie polczyc ze sterownikem silnika i skasowaniu wszystkich bledow silnika.
Teraz tylko zostalo pomykac i lykac km.Oby jak najdluzej bez awarii.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB