T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest niedziela, 28 kwietnia 2024, 10:44

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 3 maja 2014, 12:29 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 26 listopada 2010, 20:00
Posty: 1707
Lokalizacja: ZCH
model: t4 caracelle
silnik: VR6

Podziękował: 52 razy
Pomógł: 219 razy
Witam wszystkich. Mam pytanie i proszę o pomoc . Wymieniam stare wtryski na nowe, ale pojawiły się dwa problemy. Po zamontowaniu ich w listwie są nieszczelne. Nie wiem gdzie zamontować małą uszczelkę. Drugi problem to podciśnienie do mapsensora, było przy listwie a teraz nie mam gdzie podłączyć. Proszę o pomoc.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 3 maja 2014, 20:21 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 4159
model: ...
silnik: ...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 161 razy
Hana najlepiej montować pojedynczo, i w tedy masz taki króciec http://www.drypa.pl/kategoria552_WTRYSK ... _gazu.html i podejście do czujnika map jaki kolor han kupiłeś, nie boisz się o ich trwałość ostatnio strasznie się popsuły


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 3 maja 2014, 21:40 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 26 listopada 2010, 20:00
Posty: 1707
Lokalizacja: ZCH
model: t4 caracelle
silnik: VR6

Podziękował: 52 razy
Pomógł: 219 razy
Cześć Hana kupiłem czerwone, takie jak w tym linku http://www.phjacus.pl/Hana-H2001-3-cyl- ... -p853.html mam tylko na razie problem z uszczelnieniem ich. Muszę je porządnie zamontować (nie na opaski zaciskowe, tak jak to wykonała niby profesjonalna firma. Źle nawierciła otwory w kolektorze, ale tego na razie nie będę ruszać. Mam jeszcze jedną prośbę do posiadaczy VR6 zagazowanych . Gdzie macie zamontowane wtryskiwacze (mile widziane zdjęcia i uwagi na ten temat).


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 4 maja 2014, 09:22 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 4159
model: ...
silnik: ...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 161 razy
Pokaż zdjęcia nawiercenia kolektora, najlepiej w vr6 dać przedłużki w kolektorze, a co do uszczelnienia jak chcesz mieć w listwie(bez sensu) to najprawdopodobniej zniszczył się o-ring , ile cm będą miały przewody do wkrętek w kolektorze?? ja na listwie med uzyskałem 6cm długość przewodów, teraz zbieram na keihin-y i wtryski będą bezpośrednio na kolektorze


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 4 maja 2014, 11:52 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 26 listopada 2010, 20:00
Posty: 1707
Lokalizacja: ZCH
model: t4 caracelle
silnik: VR6

Podziękował: 52 razy
Pomógł: 219 razy
Jeszcze je nie założyłem. Po skręceniu w listwie przepuszczają powietrze, dlatego nie montowałem. Do montażu dostarczyli dwa różne ringi, jeden duży drugi mały. Duży zamontowałem, mały nie bo nie wiem gdzie powinien pasować. Jeżeli chodzi o stare wtryskiwacze to wyglądają jak na zdjęciu poniżej .Zamieszczam też zdjęcie nawierceń w kolektorze (jak pisałem wyżej zarazie nie będę zmieniał ich, chociaż mam drugi kolektor).


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 4 maja 2014, 13:31 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 4159
model: ...
silnik: ...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 161 razy
Dwa o-ringi idą w jedno miejsce na wtryskiwacz, http://www.google.pl/imgres?imgurl=http ... 40&bih=728 na zdjęciu widać


Kolektor faktycznie tak słabo nawiercony, proponuje przedłużki do kolektora i jednak pojedynczo hane założyć


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."


Ostatnio edytowano niedziela, 4 maja 2014, 19:52 przez maja, łącznie edytowano 1 raz
post pod postem


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 4 maja 2014, 16:01 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 26 listopada 2010, 20:00
Posty: 1707
Lokalizacja: ZCH
model: t4 caracelle
silnik: VR6

Podziękował: 52 razy
Pomógł: 219 razy
Chodzi mi o te o-ringi jak tym linku http://allegro.pl/d3-listwa-szyna-monta ... %82e-18855 ,ale jak mówisz że lepiej pojedynczo i jeszcze bezpośrednio w kolektor. Pytanie pierwsze , tam jest tak mało miejsca, jak tego dokonać (jakieś fotki). Drugie jakie części mi jeszcze brakuje żeby tego dokonać (szczególnie bezpośrednie podłączenie z kolektorem).


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 4 maja 2014, 19:02 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 4159
model: ...
silnik: ...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 161 razy
Te o-ringi wyglądają że trzeba dać na wtrysk w miejsce łączenia z tą blachą, a do pojedynczego mocowania to dużo rzeczy brakuje


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 4 maja 2014, 23:41 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 26 listopada 2010, 20:00
Posty: 1707
Lokalizacja: ZCH
model: t4 caracelle
silnik: VR6

Podziękował: 52 razy
Pomógł: 219 razy
ten duży o-ring to bez problemów wiadomo gdzie, ma nawet nacięcia. Ten mały to tak trochę dziwnie, niby pasuje w otwór listwy plastikowej. Ale wtedy jest za grubo. Bez tego o-ringu jest układ nieszczelny.


Doszedłem do ładu z tymi wtryskiwaczami. Jak by ktoś miał podobny problem to wymienić dwie małe o-ringi na jeden ten grubszy i po spawie. Ja i tak musiałem kupić metalowe listwy. Ale założone i wszystko pięknie chodzi. tylko jeszcze delikatna regulacja i będzie sto procent zadowolenia. Już spalanie spadło z 18l na 15l /100km.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB