T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest piątek, 19 kwietnia 2024, 11:36

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 23 maja 2015, 14:22 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 4159
model: ...
silnik: ...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 161 razy
Podepnij pod nagrzewnicę lepiej dla reduktora, u siebie reduktor mam przymocowany obok filtra powietrza, do śruby od poduszki silnika, nie zapowietrzy się gdyż jest poniżej zbiorniczka wyrównawczego


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 23 maja 2015, 20:43 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): niedziela, 1 września 2013, 12:00
Posty: 175
Lokalizacja: Bydgoszcz
model: vw t4
silnik: 2,5b

Podziękował: 5 razy
Pomógł: 0 razy
chemik211 napisał(a):
Podepnij pod nagrzewnicę lepiej dla reduktora, u siebie reduktor mam przymocowany obok filtra powietrza, do śruby od poduszki silnika, nie zapowietrzy się gdyż jest poniżej zbiorniczka wyrównawczego
jutro cos pokombinuje ;) teraz walcze z obrotami skubaniec ma tak niskie obroty ze czasem gasnie ;/ na paliwie jest podobnie ;/ przy tym młoteczku linki gazu - przepustnica jest taka srubka do regulacji ale za żadne skarby niechce sie ruszyc ;/ jakies inne pomysły ??


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 23 maja 2015, 22:20 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 4159
model: ...
silnik: ...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 161 razy
silnik krokowy albo złe ustawienie tps


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 25 maja 2015, 21:47 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): niedziela, 1 września 2013, 12:00
Posty: 175
Lokalizacja: Bydgoszcz
model: vw t4
silnik: 2,5b

Podziękował: 5 razy
Pomógł: 0 razy
cos tam pokręciłem i jakos chodzi ;] teraz chwila odpoczynku i testowanie nowego silnika ;) .Przeklinałem tylko przy przykrecaniu kolektora wydechowego na 4 szpilki . Zebym wiedzial ze takie ciulowe dojscie jest, odkrecił bym je i dal na przelot jak w starym silniku miałem


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 5 czerwca 2015, 08:07 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): niedziela, 1 września 2013, 12:00
Posty: 175
Lokalizacja: Bydgoszcz
model: vw t4
silnik: 2,5b

Podziękował: 5 razy
Pomógł: 0 razy
Silnik chodzi super :) . Jestem zadowolony roboty troche ;/ ale stary już podechł ;). Najgorsze jest przykrecenie tych czterech nakretek od kolektora wydechowego MASAKRA :( .Nowa uszczelka i puszcza ;/ . Zebym wiedzial to wczesniej to wywalił bym te szpilki i przykrecił na przelot LEPSZE DOJSCIE kluczek osobiscie polecm takie rozwiazanie .


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB