T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest piątek, 26 kwietnia 2024, 00:16

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 26 marca 2015, 15:36 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 1 marca 2015, 15:16
Posty: 5
model: caravelle t4
silnik: 2.8

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Na poczatku chcialem sie przywitac. Mam na imie Andrzej i dziekuje za zarejestrowanie mojego konta. (z gory przepraszam za brak polskich znakow, nie mam polskiej klawiatory )
Moj problem dotyczy silnika. 2 dni temu bylem w drodze do polski (pracuje w norwegii) i niestety silnik zaczal doslownie rzygac olejem i chyba olej dostal sie do plynu chlodniczego poniewaz plyn w zbiorniczku wyrownawczym zmienil kolor na brazowy. jak dolalem 3 litry oleju to starczylo na jakies 2 km i znowu brak oleju a komora silnika cala w oleju :(

Pytanie mam czy ktos moglby polecic jakies miejsce gdzie moge kupic drogi silnik, najlepiej razem z automatyczna skrzynia biegow ?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 27 marca 2015, 21:40 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 15 grudnia 2010, 18:00
Posty: 4148
Lokalizacja: Kraków
model: Bestel > Business
silnik: T4 2.5 ACV > AXG

Podziękował: 81 razy
Pomógł: 226 razy
jaki 2.8 ? AMV ?????


_________________
Obrazek


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 28 marca 2015, 10:53 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 1 marca 2015, 15:16
Posty: 5
model: caravelle t4
silnik: 2.8

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
zabij mnie ale nie wiem. wiem tylko ze ma 140 km. a gdzie moge sprawdzic numer silnika ?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 28 marca 2015, 11:20 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 29 lipca 2014, 22:36
Posty: 39
Lokalizacja: Ełk
model: Caravelle
silnik: AXG 2.5 151 PS

Podziękował: 2 razy
Pomógł: 2 razy
http://allegro.pl/vw-t4-kompletny-silni ... 45630.html

Całkiem niedaleko ode mnie.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 28 marca 2015, 11:37 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 1 marca 2015, 15:16
Posty: 5
model: caravelle t4
silnik: 2.8

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
dzieki Nikos za link ale ma za duza moc i nie wiem czy bedzie pasowal. wieczorem znajomy przysle mi numer vin to chyba latwiej bedzie ustalic model silnika


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 28 marca 2015, 12:56 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 28 sierpnia 2013, 10:19
Posty: 313
Lokalizacja: Gdynia
model: Allstar
silnik: 2.5 benz

Podziękował: 15 razy
Pomógł: 9 razy
Nikos napisał(a):
http://allegro.pl/vw-t4-kompletny-silnik-v6-204ps-z-instala-lpg-komp-i5200345630.html

Całkiem niedaleko ode mnie.


to jest v6 więc może nie wejść, zresztą cena nie jest zbyt okazyjna.
Mogę polecić koleżkę co mi golfa składał z Sopotu.


_________________
viewtopic.php?f=30&t=7745


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 28 marca 2015, 13:12 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 1 marca 2015, 15:16
Posty: 5
model: caravelle t4
silnik: 2.8

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
moj ma oznaczenie VR6. duzym problemem jest to ze ja jestem w polsce a auto musialem zostawic w norwegii. jeden znajomy powiedzial ze mogl nawalic czujnik cisnienia oleju i dlatego mogl wywalac olej. jest to mozliwe ?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 28 marca 2015, 15:55 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 29 lipca 2014, 22:36
Posty: 39
Lokalizacja: Ełk
model: Caravelle
silnik: AXG 2.5 151 PS

Podziękował: 2 razy
Pomógł: 2 razy
andrzej.norek napisał(a):
moj ma oznaczenie VR6. duzym problemem jest to ze ja jestem w polsce a auto musialem zostawic w norwegii. jeden znajomy powiedzial ze mogl nawalic czujnik cisnienia oleju i dlatego mogl wywalac olej. jest to mozliwe ?


Jak masz typowego VR6 to szukaj z Passata oznaczenie AAA. Cena kompletnego serducha w sensownym stanie bez skrzyni to jakieś 2 - 2,5k. Różnica w koniach mechanicznych wynika z innej skrzyni biegów.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 28 marca 2015, 16:24 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): środa, 7 stycznia 2015, 19:52
Posty: 114
Lokalizacja: Kołobrzeg/N Fredrikstad
model: carawell
silnik: 2,5 tdi AJT

Podziękował: 4 razy
Pomógł: 15 razy
W jakim mieścię w norwegi stoi twoj bus może pomogę jeżeli to są okolice ostfold?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 28 marca 2015, 18:31 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 15 grudnia 2010, 18:00
Posty: 4148
Lokalizacja: Kraków
model: Bestel > Business
silnik: T4 2.5 ACV > AXG

Podziękował: 81 razy
Pomógł: 226 razy
Nikos napisał(a):
Różnica w koniach mechanicznych wynika z innej skrzyni biegów.


a co mają konie do skrzyni, nie rozumiem.

Ten z linka to AMV, ty masz ten słabszy. Dojście do silników w benzynie ma VW Yogi, może coś doradzi lub pomoże


_________________
Obrazek


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 28 marca 2015, 20:04 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 9 maja 2013, 15:26
Posty: 1369
Lokalizacja: Olsztyn
opis: 2.8 V6
model: Caravelle Business
silnik: AMV

Podziękował: 25 razy
Pomógł: 89 razy
ten V6 spoko wjedzie bo to praktycznie ten sam silnik tylko ma nie 2 a 4 zawory na cylinder, ale jak chcesz zostać z VR6 to albo szukaj dokładnie takiego samego ( nie wiem jak z pasowaniem tego z passata ). Oczywiście możesz szukać w kraju albo w Szwecji. Przez bildelsbasen.se sprawdzisz na którym złomie maja taki silnik.
A jakbyś chciał odpuścić sobie VR6 i zmienić na 2.5AET to mam taki kompletny ciągle w aucie który współpracował z automatem.


_________________
w garażu:
VW T4 2001 Caravelle Business V6
VW 1979 1303 cabrio 1915ccm 125KM
VW LT35 2001 2.5TDI max wyposażony
Sprinter 312D 1998 Westfalia James Cook


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 28 marca 2015, 20:57 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 4159
model: ...
silnik: ...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 161 razy
Każdy vr6 podejdzie 12zaworowy wystarczy osprzet zmienić nic więcej, więc szukaj od osobówki nawet 2,9 vr6


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 28 marca 2015, 23:42 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 29 lipca 2014, 22:36
Posty: 39
Lokalizacja: Ełk
model: Caravelle
silnik: AXG 2.5 151 PS

Podziękował: 2 razy
Pomógł: 2 razy
chemik211 napisał(a):
Każdy vr6 podejdzie 12zaworowy wystarczy osprzet zmienić nic więcej, więc szukaj od osobówki nawet 2,9 vr6


VR6 2,9 to mega rarytas. Wychodziły tylko z Passatami, Golfami, Sharan i Corrado w napędzie syncro.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 29 marca 2015, 11:15 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 28 sierpnia 2013, 10:19
Posty: 313
Lokalizacja: Gdynia
model: Allstar
silnik: 2.5 benz

Podziękował: 15 razy
Pomógł: 9 razy
vwyogi napisał(a):
ten V6 spoko wjedzie bo to praktycznie ten sam silnik tylko ma nie 2 a 4 zawory na cylinder, ale jak chcesz zostać z VR6 to albo szukaj dokładnie takiego samego ( nie wiem jak z pasowaniem tego z passata ). Oczywiście możesz szukać w kraju albo w Szwecji. Przez bildelsbasen.se sprawdzisz na którym złomie maja taki silnik.
A jakbyś chciał odpuścić sobie VR6 i zmienić na 2.5AET to mam taki kompletny ciągle w aucie który współpracował z automatem.


ale 2.8 v6 i 2.8 vr6 to to nie to samo...


_________________
viewtopic.php?f=30&t=7745


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 29 marca 2015, 13:20 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 4159
model: ...
silnik: ...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 161 razy
A czym się różni , bo za bardzo nie wiem ,


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 29 marca 2015, 13:50 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 31 stycznia 2011, 18:47
Posty: 257
Lokalizacja: Zakopane
model: T4 escApAde
silnik: 2.5 TDI 102km

Podziękował: 16 razy
Pomógł: 26 razy
http://olx.pl/i2/oferta/silnik-vw-2-8-v ... 94ed804bdc


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 29 marca 2015, 18:56 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 28 sierpnia 2013, 10:19
Posty: 313
Lokalizacja: Gdynia
model: Allstar
silnik: 2.5 benz

Podziękował: 15 razy
Pomógł: 9 razy
chemik211 napisał(a):
A czym się różni , bo za bardzo nie wiem ,


to dwie zupełnie różne konstrukcje, przykładowo uszczelki pod głowice:


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


_________________
viewtopic.php?f=30&t=7745


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 29 marca 2015, 19:19 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 1 marca 2015, 15:16
Posty: 5
model: caravelle t4
silnik: 2.8

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
zaraza moj bus stoi w miejscowosci Tomter gmina Høbol


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 30 marca 2015, 10:37 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 4159
model: ...
silnik: ...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 161 razy
ba57ardo napisał(a):
chemik211 napisał(a):
A czym się różni , bo za bardzo nie wiem ,


to dwie zupełnie różne konstrukcje, przykładowo uszczelki pod głowice:

Kolego silniki pomyliłeś gdyz vr6 2,9 to jest ta sama jednostka, wał korbowy ten sam, korby te same, głowica ta sama, różnica w wałkach i tłokach które to są większe, powiem lepiej nawet 3,2 vr6 podejdzie


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 30 marca 2015, 10:44 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12306
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 327 razy
Pomógł: 1042 razy
Tylko z jaką skrzynią to R32 wytrzyma w T4? :-)


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB