T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest środa, 24 kwietnia 2024, 08:20

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 48 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 25 stycznia 2015, 22:08 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 11 listopada 2010, 13:22
Posty: 2720
Lokalizacja: Kraków
opis: GRUPA MAŁOPOLSKA
sekcja "MŁODE WILKI"
model: Multivelle Long
silnik: 2.5 AAF bi-fuel

Podziękował: 167 razy
Pomógł: 295 razy
Cytuj:
na gazie idzie nie wiem do ilu bo po 7500 odpuściłem jazdę

Konkretą masz ta benzynke,albo obrotek rzeczywiscie Ci nieco zawyza
W moim pazdzierzu przy 5200 zaczyna sie czerwone a przy 6000 konczy obrotomierz <płacz>
Ale juz w okolicach 5000obr/min widze trzonki zaworow pukajace od wewnatrz w maske


_________________
Lepiej mieć Parkinsona i trochę wylać, niż mieć Altzheimera i zapomnieć wypić

Jeżeli co drugi twój pomysł wydaje ci się genialny - dopij wódkę i idź spać


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 25 stycznia 2015, 22:37 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): niedziela, 8 grudnia 2013, 18:45
Posty: 173
Lokalizacja: Łochowo
model: MULTIVAN Proiektzwo
silnik: 2,5 B/G

Podziękował: 2 razy
Pomógł: 6 razy
Mam założony licznik z niebieskim podświetleniem od golfa. Obroty kończą się za 7000 obr. Różnicę zauważyłem dopiero na vcds. Zdziwiony wyjąłem licznik i podłączyłem go do passata wraz z vcds wskazania się zgadzały. Jutro wezmę oscyloskop z pracy i zmierzę. Co do silnika to ma jeszcze ikre. Czy może ktoś ćwiczył kombinowanie z przekładaniem sterownika od AAC do AAF?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 25 stycznia 2015, 22:43 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 4159
model: ...
silnik: ...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 161 razy
Sprawa całkiem normalna co do obrotów, musisz go przekodować bo jest od silnika 4cyl a ty masz 5cyl, a co do gazu to też normalne bo masz zwykła instalację i na niej nie będzie odcięcia , bo sterownik odcina paliwo a nie zapłon


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 26 stycznia 2015, 10:46 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): niedziela, 8 grudnia 2013, 18:45
Posty: 173
Lokalizacja: Łochowo
model: MULTIVAN Proiektzwo
silnik: 2,5 B/G

Podziękował: 2 razy
Pomógł: 6 razy
Przekodowanie było by bez problemu, lecz ten sterownik jest zbyt tępy do przekodowania. Wogóle nie podświetla się okienko kodowania.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 26 stycznia 2015, 18:27 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 4159
model: ...
silnik: ...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 161 razy
Do przekodowania masz licznik nie sterownik, musisz wejść w licznik


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 26 stycznia 2015, 19:34 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): niedziela, 8 grudnia 2013, 18:45
Posty: 173
Lokalizacja: Łochowo
model: MULTIVAN Proiektzwo
silnik: 2,5 B/G

Podziękował: 2 razy
Pomógł: 6 razy
Licznik jak przekodowałem na 4 cylindry to wskazania były OK. Teraz już chyba pewne że sterownik jest na 4 garnki. Inne sterowniki się koduje, ale ten model to jest z epoki kamienia.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 26 stycznia 2015, 20:25 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): niedziela, 8 grudnia 2013, 18:45
Posty: 173
Lokalizacja: Łochowo
model: MULTIVAN Proiektzwo
silnik: 2,5 B/G

Podziękował: 2 razy
Pomógł: 6 razy
No i to już pewne sterownik jest do AAC. Stąd wychodzi problem z zalewaniem silnika w pewnych warunkach, wypadanie zapłonów czego skutkiem są strzały w filter powietrza. Czyli wnioskując Od biedy sterownik od AAC można założyć do AAF ale to nie daje pełnego komfortu (silnik pracuje, daje się jeździć ale są pewne nie dopasowania) . Podczas podłączenia VCDS od początku był podpisany sterownik numerem 044 906 022 h, lecz ja ślepok nie dojrzałem tego, a powinien być 023 906 022 e. Jednymi słowy problem znaleziony i da się rozwiązać przez montaż właściwego sterownika.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 27 stycznia 2015, 22:17 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): niedziela, 8 grudnia 2013, 18:45
Posty: 173
Lokalizacja: Łochowo
model: MULTIVAN Proiektzwo
silnik: 2,5 B/G

Podziękował: 2 razy
Pomógł: 6 razy
Zamieniłem sterownik od jednego gościa na próbę i to dopiero była frajda z jazdy. Zero szarpania czy zalewania silnika, na gazie też pracował zgrabniej. Teraz pozostaje tylko kupić właściwy i się cieszyć.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 48 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB