T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest czwartek, 25 kwietnia 2024, 02:48

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 31 maja 2014, 15:07 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 4159
model: ...
silnik: ...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 161 razy
Butle pod auto , choć sam mam 2szt po 65l w aucie, ale po powrocie z Itali wżucam pod auto, w krk jest dużo warsztatów, a 2 mogę polecić, przy czym w jednym to sam osobisie bym ją montował, warsztat kumpla ale jako że wiem jak to w t4 wsadzić wkładał bym ją ja


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 1 czerwca 2014, 21:36 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): wtorek, 29 stycznia 2013, 15:37
Posty: 92
Lokalizacja: Jaworze
model: T4 Doka
silnik: 2,0+Lpg

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Człowiek uczy się przez całe życie , a nieobecni (również na forum) nie mają racji
Pozdrawiam


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 1 czerwca 2014, 23:22 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 11 listopada 2010, 13:22
Posty: 2720
Lokalizacja: Kraków
opis: GRUPA MAŁOPOLSKA
sekcja "MŁODE WILKI"
model: Multivelle Long
silnik: 2.5 AAF bi-fuel

Podziękował: 167 razy
Pomógł: 295 razy
Zaczynam coraz bardziej dziekowac poprzednim wlascicielom ze nie wpadli na pomysl instalacji sekwencji w moim pasciu <01>
A moje zaskorniaki ktore kiedys zakopcowalem na sekwencje przetrwonilem na tanie wino i dziewki
Az znalazlem ksiazke ktora zalozyl poprzednik (moj Brat)
Teraz mam najechane ponad 340000 km ksiazka Brata zaczyna sie przy przebiegu 266440 17.09.07 (ile jest naprawde tego nie wie nikt)
On nigdy gazu nie dotykal,poprzednik (jego kolega)rowniez
Nie moge nigdzie znalezc przy jakim przebiegu instalacja byla zalozona ale strzelam ze ma najechane grubo ponad 100000
Ja tylko co jakis czas poklikam cos w sterowniku szukajac oszczednosci i jesli chodzi o jakiekolwiek ingerencje fizyczne w instalacje to zostal tylko przeniesiony gazowlotek w miejsce wlewu paliwa
Mam zalozona najzwyklejsza instalacje II gen ktora zarzadza sterownik stag100
Butla 40 l z wyciagnietym plywakiem ( wiec okolo 40 l na stacji upcham)w miejscu kola zapasowego
Po miescie w najlepszym wypadku zrobie na tym jakies 180 km no ale juz w trasie zasieg dochodzi do 250 albo i lepiej

Wcale nie twierdze ze ta instalka jest lepsza od sekwencji ale tez dlugo czytalem lpg-forum i tam podobnie jak tutaj,kazdy ch.... na swoj stroj i jak powiedzial znany aktor http://splicd.com/1quiKLMy0ng/29/35
Glowica jeszcze nie robiona ani przezemnie ani przez dwoch poprzednikow

Kuba trzeba sobie bylo diesla kupic,chodz z drugiej strony jestem w stanie zrozumiec twoje zafascynowanie gangiem 5 garnkowej zdrowej benzynki <tak1>


_________________
Lepiej mieć Parkinsona i trochę wylać, niż mieć Altzheimera i zapomnieć wypić

Jeżeli co drugi twój pomysł wydaje ci się genialny - dopij wódkę i idź spać



Za ten wpis autor kurol podziękował: x. Maslak (sobota, 5 lipca 2014, 14:35)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 5 lipca 2014, 08:25 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 4 lipca 2014, 08:49
Posty: 43
Lokalizacja: GDA
model: Dehler Profi GL
silnik: AAF 2,5 B+G

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
Chciałbym przywitać P.T. "Zagazowanych". Jeśli Admin nie wyrzuci, będę tu chyba często zaglądał, bo w moim staruszku taka sama najprostsza instalacja II generacji. Jak dotąd spisuje się dobrze, bardzo oszczędnie i mocy do włóczęgi wystarcza. Pewnie o niejedno zapytam, bo po ponad 34 latach za kółkiem to mój pierwszy gaz... Dziękuję za to, co już mogłem przeczytać na forum.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 3 września 2014, 21:35 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 30 lipca 2014, 01:09
Posty: 8
Lokalizacja: Straszyn
opis: 110KM,240tyś.km,7os.,full skóra,DVD2din+TV podsfitka
model: Multivan syncro
silnik: 2,5B+G -ACU

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Tak czytam te posty o LPG - jaka to firma najlepsza to dostaję załamki co do swojej instalacji.
Niecały tydzień temu wrzuciłem do swojej teczki (2,5b multik syncro 1994r pr. przebieg 238tyś.) poniższą instalację:
- parownik TOMASETTO, zawór odcinający VALTEK, zbiornik 1szt. 60L (chciałem 70L ale wstrzymano produkcję i nie dostępna) poprzecznie pod tylną półkę bliżej kanapy GZWM, wielozawór TOMASETTO, gazoszczelna obudowa TOMASETTO, elektro. jedn. steruj. STAG L PLUS.
Jak na razie do wczoraj śmigało - tzn. prawdopodobnie padła cewka (rozruch jest - iskry brak, rozrząd 30tyś km przejechane i działa) - teczka ma 20 lat - nie bita i nic nikt przy niej nic nie ruszał jedynie wymiana podstawy - olej filtry itp. to co każde autko wymaga. Wszystko wymieniane w serwisie (niemcy).

Autkami jeżdżę prawie 20 lat - to moja pierwsza instalacja gazowa - przyznam nie mam pojęcia na temat gazów :P
Instalacja montowana w Kołobrzegu - gościu zaproponował podstawę - nie sekwencję, do niego są zapisy na przynajmniej tydzień do przodu - tak zawalony robotą - parę aut dziennie - więc chyba dobry - wiem, że działa na rynku już około 15 lat.

Pytanko - pojeżdżę na takiej instalacji czy ... remont nie długo, jakieś części do wymiany itp ?
szczególnie pytam znawców.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 24 września 2014, 21:40 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 23 września 2014, 17:01
Posty: 220
model: Caravelle
silnik: 2,5 ACV

Podziękował: 84 razy
Pomógł: 8 razy
Jeśli dobrze wyregulowana u dobrze założona to czemu ma nie chodzić.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 25 września 2014, 09:47 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 4159
model: ...
silnik: ...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 161 razy
Najważniejsze jak mozna w jeden dzień założyć dobrze instalację gazowa, prawie niewykonalne zwłaszcza z regulacją, co do zwykłych instalacji to jej sie nie da dobrze wyregulować bo albo jest dół albo góra ,a silnik działać będzie a że moc ma mniejszą teraz i na benzynie i na gazie to inna sprawa ,


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 25 września 2014, 16:57 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 15 kwietnia 2010, 08:51
Posty: 755
Lokalizacja: POLSKA
model: T4
silnik: 2.5

Podziękował: 20 razy
Pomógł: 41 razy
Bono77 napisał(a):
Tak czytam te posty o LPG - jaka to firma najlepsza to dostaję załamki co do swojej instalacji.....


słabo czytałeś, połasiłeś sie na tanią instalacje i takie są efekty, oszczędności na gazie nie szuka sie w kosztach instalacji tylko podczas eksploatacji auta na lpg
dlaczego nie zamontowałeś sekwencji?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 1 października 2014, 20:54 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 21 grudnia 2010, 14:27
Posty: 79
Lokalizacja: Rzeszów
opis: 2 multivany w rodzinie a na miasto mega szybki trabi :)
model: multivan
silnik: AAFlpg & AAB

Podziękował: 2 razy
Pomógł: 0 razy
to ja chyba starej daty jestem i taki niereformowalny bo mam zwykłą instalacje , czyli zwykłe tomasetto + blos
spalanie trasa 13-14(+1na klimie) , zrobiłem na niej dokładnie 100tyś. w tym czasie blosa czyściłem sobie x5 i x1 wymieniłem parownik za 150 zl to tyle.. jeźdze dalej ( odpukać)
pozdrawiam


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 2 października 2014, 08:52 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 4159
model: ...
silnik: ...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 161 razy
11-11,5l mi pali jak jadę do 110-120 a jak jadę 140-150 i ostro traktuje z klimą wychodzi 15-15,5 auto 7osób z bagażem to udowadnia jak złym pomysłem jest zwykły gaz


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 2 października 2014, 10:28 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 23 września 2014, 17:01
Posty: 220
model: Caravelle
silnik: 2,5 ACV

Podziękował: 84 razy
Pomógł: 8 razy
Ja mam alhambre z sekwencja i Raz udalo mi się zejsc poniżej 10 l. A tak normalnie to 11-12 litrow a w 7 osob plus przyczepka to i 15 bylo silnik 2.0 115 km.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 2 października 2014, 10:53 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 4159
model: ...
silnik: ...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 161 razy
2,0 115km jest to jednostka wysoce stara która to zawsze paliła jak smok, nie mówię że t4 nie jest smokiem ale 2,0 to jak dla mnie niewypał


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 3 października 2014, 20:35 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 23 września 2014, 17:01
Posty: 220
model: Caravelle
silnik: 2,5 ACV

Podziękował: 84 razy
Pomógł: 8 razy
Alhambra wazy tyle co T4 prawie wiec kicha benzynowym. Ale ogólnie to silnik nie do zajechania. Ja pyknolem 70tys w 2 lata i tylko cewka padła i raz palec rozdzielacza.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 3 października 2014, 23:29 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 4159
model: ...
silnik: ...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 161 razy
Z wagą do t4 to mu daleko , moja waży 2tony a seat ile 1,5tony


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 5 października 2014, 00:02 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 23 września 2014, 17:01
Posty: 220
model: Caravelle
silnik: 2,5 ACV

Podziękował: 84 razy
Pomógł: 8 razy
1700 bez 10 kg. A t4 100 kg więcej.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 5 października 2014, 10:19 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 4159
model: ...
silnik: ...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 161 razy
Jak zważysz na wadze to uwierzę, bo papier wszystko przyjmuje, tak jak mówię moja na wadzę pokazuje 2000kg przy pustym baku pb i lpg


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 7 października 2014, 21:09 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 21 grudnia 2010, 14:27
Posty: 79
Lokalizacja: Rzeszów
opis: 2 multivany w rodzinie a na miasto mega szybki trabi :)
model: multivan
silnik: AAFlpg & AAB

Podziękował: 2 razy
Pomógł: 0 razy
chemik211 napisał(a):
11-11,5l mi pali jak jadę do 110-120 a jak jadę 140-150 i ostro traktuje z klimą wychodzi 15-15,5 auto 7osób z bagażem to udowadnia jak złym pomysłem jest zwykły gaz

ja też podałem dane z predkości do 120 , a z tego co kojarze to masz skrzynie jak w tdi88km czyli głuuugą :)
ja mam tylko przełożenie 28/40 kolega na tej skrzyni pali dokładnie 1 l. mniej niż ja w tej samego konfiguracji co ja także, nie ma dużej różnicy spalania, a koszty chyba duże. dobra może jestem przedrazliwiony, miałem kiedy omege na sekwencji to miałem karte stałego klienta u gazownika.
pozdrawiam


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 8 października 2014, 09:09 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 4159
model: ...
silnik: ...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 161 razy
Ja mam skrzynie dużą z acv i z tego co wiem jest ciut wolniejsza niż z 88km, a co do zwykłego gazu to niestety ale jego nie da sie ustawić aby afr spalin był prawidłowy w całym zakresie obrotów a znów co do omegi pytanie jaki gaz i jak był zamontowany, sekwencja jak będzie źle założona i do tego podłej jakości komponenty to nie będzie dobrze działać więc tu obalamy pierwszy mit , można gazować praktycznie każdy silnik z turbo czy bez obojetne


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 8 października 2014, 10:59 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 9 maja 2013, 15:26
Posty: 1369
Lokalizacja: Olsztyn
opis: 2.8 V6
model: Caravelle Business
silnik: AMV

Podziękował: 25 razy
Pomógł: 89 razy
chemik211 napisał(a):
, a co do zwykłego gazu to niestety ale jego nie da sie ustawić aby afr spalin był prawidłowy w całym zakresie obrotów


i tu pies pogrzebany. Ja u gazowników zawsze głupa pale i sie pytam na ile ustawili AFR i jak ma być w teorii i w w iekszości przypadków zapada cisza, a to jest przeciez kluczowy parametr. Nawet w swoim garbusie mam sonde lambda i czytnik AFR do ystawienia poprawnych wartosci a jest co ustawiac bo 2 podwójne gazniki i do tego 3 dysze, zwężki i jeszcze kilka innych parametrów które trzeba zgrać, żeby miec wymagane AFR w pełnym zakresie obrotów.


_________________
w garażu:
VW T4 2001 Caravelle Business V6
VW 1979 1303 cabrio 1915ccm 125KM
VW LT35 2001 2.5TDI max wyposażony
Sprinter 312D 1998 Westfalia James Cook


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 8 października 2014, 11:07 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 4159
model: ...
silnik: ...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 161 razy
Bo większości gazowników nie umie dobrze ustawić gazu tylko używa funkcji auto na postoju i twierdzą że jest ok, nawet nie jadą i nie ustawiają w drodze, do tego jak jada i ustawiają w drodze to znów nie mają podglądu na korekty paliwowe komputera benzynowego, i tak jest w 98% , w krk jest tylko 2-gości co mają sondę szerokopasmową i wiedza jak z niej korzystać


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB