T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest sobota, 27 kwietnia 2024, 19:49

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 22 lutego 2013, 20:45 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 28 maja 2010, 21:06
Posty: 1013
Lokalizacja: Warszawa
opis: Był Ponury Mściciel 2,4TD
Jest T5
model: T5 długi i wysoki
silnik: 1,9 TDI

Podziękował: 9 razy
Pomógł: 27 razy
To wprawdzie pompa od AUDI 100 ale docelowo ma trafić do mojego uturbianego 2,4D. Pompy oczywiście nieco różnią się od siebie i mam właśnie pytanie o te dźwignie ssania, zaznaczoną czerwonym prostokatem. W oryginalnej pompie od AAB ssanie jest uruchamiane ręcznie linką ( i znajduje się z drugiej strony pompy ). W tej pompie ssanie uruchamiane jest "automatycznie" siłownikiem termostatycznym włączonym w obieg wody. Siłownika na fotce nie ma bo go zdemontowałem. Wydaje mi się, że jest niesprawny. Ale mam też wątpliwości co do położenia samej dźwigni. A więc do sedna - pytanie brzmi: Czy ta dźwignia ustawiona jak na fotce jest w pozycji ssania włączonego czy wyłączonego?


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


_________________
Problemem wielu forów jest nadmiar moderatorów ;)


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 22 lutego 2013, 21:15 
Offline
nadteczkownik

Dołączył(a): czwartek, 21 lipca 2011, 13:46
Posty: 1502
model: T 4
silnik: 2,5 tdi
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 29 razy
Pomógł: 39 razy
Mi si ę wydaje że w tej pozycji ssanie jest wyłączone , widać sprężynę napinającą oraz ogranicznik


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 22 lutego 2013, 21:46 
wszystko oparte na ograniczniku więc wyłączone


Góra
   
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 23 lutego 2013, 00:30 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 28 maja 2010, 21:06
Posty: 1013
Lokalizacja: Warszawa
opis: Był Ponury Mściciel 2,4TD
Jest T5
model: T5 długi i wysoki
silnik: 1,9 TDI

Podziękował: 9 razy
Pomógł: 27 razy
Też mi się tak wydaje. Ale nie zgadza mi się to z działaniem siłownika. Myśle, że był niesprawny i ktoś wcześniej przestawił ustawienie cięgna siłownika na stale otwarty.


_________________
Problemem wielu forów jest nadmiar moderatorów ;)


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 23 lutego 2013, 14:56 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:51
Posty: 801
Lokalizacja: LUBUSKIE
model: T4
silnik: AAB/ABL

Podziękował: 14 razy
Pomógł: 36 razy
Ja myśle że spokojnie mógłbyś zaŁożyć ramie i reszte czesci do przyspieszcza z pompy AAB
A prawdopodobnie wystarczyło by przełożenie samej góry tak jak robią w przypadki eko pomp z r4


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 23 lutego 2013, 17:21 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 28 maja 2010, 21:06
Posty: 1013
Lokalizacja: Warszawa
opis: Był Ponury Mściciel 2,4TD
Jest T5
model: T5 długi i wysoki
silnik: 1,9 TDI

Podziękował: 9 razy
Pomógł: 27 razy
jakiekolwiek przekładki nie są możliwe.


_________________
Problemem wielu forów jest nadmiar moderatorów ;)


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 101 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB