T4-forum.pl https://www.t4-forum.pl/ |
|
2.4D zerwany pasek alternatora, problem z pracą silnika https://www.t4-forum.pl/viewtopic.php?f=6&t=6298 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Krzak [ środa, 20 lutego 2013, 22:44 ] |
Tytuł: | 2.4D zerwany pasek alternatora, problem z pracą silnika |
Na początek witam wszystkich forumowiczów! Posiadam t4 z silnikiem 2.4d od ok. trzech tygodni, zrobiłem w tym czasie 2tys. km i nie było z nią większych problemów ( zdarzało się , że nie odpalał na zimnym silniku za pierwszym razem, tylko trzeba było trochę pokręcić rozrusznikiem). Jadąc dzisiaj zerwał mi się pasek klinowy alternatora i zawinął pod koło pasowe na wale korbowym i dosyć mocno zaklinował. Silnik zgasł, po dopaleniu jego praca była głośna i nierówna, więc szybko go zgasiłem. Czy mógł się przestawić rozrząd? Chcę sprawdzić, czy rozrząd jest poprawnie ustawiony. Na kole zamachowym mam ustawić na "0" czy na "T"? W tym momencie wycięcie na wałku rozrządu ma być równoległe do przylgni pokrywy zaworowej, a w pompę wtryskową można włożyć trzpień blokujący? Mam dobry tok rozumowania? |
Autor: | cybkryst [ czwartek, 21 lutego 2013, 21:49 ] |
Tytuł: | Re: 2.4D zerwany pasek alternatora, problem z pracą silnika |
Bardzo dobry. Punkt 0 a całą resztę wiesz sam. Jak przeskoczył to nie zapomnij go wymienić. |
Autor: | gjenio [ czwartek, 21 lutego 2013, 21:54 ] |
Tytuł: | Re: 2.4D zerwany pasek alternatora, problem z pracą silnika |
Dokładnie, napinacz też do skontrolowania, czasem potrafi pod krzywić łapkę od napinacza. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |