T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest niedziela, 28 kwietnia 2024, 09:14

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 20 stycznia 2013, 18:50 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 20 stycznia 2013, 18:37
Posty: 9
model: t4
silnik: 2.4d

Podziękował: 4 razy
Pomógł: 0 razy
witam. problem polega na tym ze po regeneracji glowicy (wymiana uszczelniaczy, sprawdzenie cisnienia) silnik zjadl 15litrow oleju na 1000km. nie dymi za mocno ale strasznie smierdzi spalonym olejem. przyczyna nie sa napewno pierscienie. na starej glowicy bylo to w normie ok 1litra na 1000km.dodam ze silnik pracuje idealnie. prosze o pomoc.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 20 stycznia 2013, 21:07 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 4159
model: ...
silnik: ...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 161 razy
A dlaczego twierdzisz że na pewno nie pierścienie,


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 20 stycznia 2013, 22:02 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 14 stycznia 2012, 22:14
Posty: 750
Lokalizacja: FSW
model: Caravelle
silnik: 2.5TDi

Podziękował: 12 razy
Pomógł: 40 razy
Miałem ostatnio podobny objaw po "remoncie" głowicy.Okazało się ,że 2 prowadnice szło wypchnąć palcem.Także pseudo fachowców nie brakuje i możliwe ,że to właśnie to.



Za ten wpis autor orel11 podziękował: tito75 (poniedziałek, 21 stycznia 2013, 19:31)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 21 stycznia 2013, 08:44 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 20 stycznia 2013, 18:37
Posty: 9
model: t4
silnik: 2.4d

Podziękował: 4 razy
Pomógł: 0 razy
wlasnie ze byly wymieniane 3 prowadnice zaworow w glowicy i chyba domyslam sie gdzie tkwi problem, co do pierscieni to watpie bo auto bylo ciagle eksploatowane i przed remontem glowicy nie bral oleju.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 21 stycznia 2013, 10:17 
Offline
nadteczkownik

Dołączył(a): czwartek, 21 lipca 2011, 13:46
Posty: 1502
model: T 4
silnik: 2,5 tdi
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 29 razy
Pomógł: 39 razy
U mnie w oplu poszła uszczelka pod głowicą brało płyn chłodniczy rozebrałem wymieniłem i nie sprawdziłem szczelności tłoków po zamontowaniu i przejechaniu 10 km zjadło mi prawie cały olej okazało się że zapiekło pierścienie na tłokach .


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 21 stycznia 2013, 18:06 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 20 stycznia 2013, 18:37
Posty: 9
model: t4
silnik: 2.4d

Podziękował: 4 razy
Pomógł: 0 razy
chodzi oto ze auto nie stalo wogole tylko kilka dni podczas remontu glowicy czyli pierscienie odpadaja bo przed remontem nie bral tyle oleju tylko po zalozeniu nowej niby sprawdzonej glowicy nic innego nie bylo ruszane. tylko 3 prowadnice i uszczelniacze nowe. i teraz czy popelnil blad meczanik ktory regenerowal glowice czy jest inna przyczyna? podsuwa mi sie jeszcze jedna mysl ze gdy sie uszczelnilo glowice olej mocniej cisnie w dol silnika i tam cos puszcza ale w to nie wierze bo pompa cisnie tylko w panewki walu a cylindry smaruja sie bez pomocy pompy oleju tylko samoczynnie z rozrzutu przeciwwag walu wiec to nie moze byc przyczyna. dzieki za kazda pomoc


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 21 stycznia 2013, 23:43 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 4159
model: ...
silnik: ...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 161 razy
Co do pierścieni możesz się zdziwić i to bardzo,


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 23 stycznia 2013, 18:54 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 20 stycznia 2013, 18:37
Posty: 9
model: t4
silnik: 2.4d

Podziękował: 4 razy
Pomógł: 0 razy
pomoze ktos jeszcze, czy sciagac glowice i zawiesc do sprawdzenia jeszcze raz, co do pierscienie to rozumiem ze moga puszczac ogromne ilosci oleju ale nie zapiekly sie przeciez z dnia na dzien. bral litr a teraz 15 oleju, po remoncie tylko glowicy


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 68 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB