T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest czwartek, 28 marca 2024, 16:51

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 23 listopada 2023, 22:59 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): środa, 27 maja 2015, 21:18
Posty: 1
Lokalizacja: Rawicz
model: Multivan TOP STAR
silnik: 2.5 TDI

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
Witam forumowiczów, chciałem się przywitać i przesłać pozdróVWki dla całego forum. Dziękuję adminom za przyjęcie!. Na początek krótkie pytanie. ACV zdechł, blok do tulejowania a to raczej mało opłacalna impra... Mam na oku gotowy dół od AXG, jest w nominale po osiowaniu i honowaniu na nowych panewkach i z nowymi pierścieniami - po prostu po remoncie. Czy montując resztę gratów z ACV to zagra? Wiem że AXG ma nieco inne tłoki w celu obniżenia stopnia sprężania, jednak czy to może decydować o "niezamienialności" dołów?? Od razu dodam że moja głowica i turbo są już po remoncie i czekają na dół...

PozdraVWiam!!!


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 25 listopada 2023, 11:52 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7425
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 71 razy
Pomógł: 801 razy
Podejdzie. Można by się ewentualnie softem pobawić.


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało



Za ten wpis autor Kenobi podziękował: ketchup4 (poniedziałek, 27 listopada 2023, 00:41)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 29 grudnia 2023, 00:25 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): piątek, 16 kwietnia 2010, 19:07
Posty: 245

Podziękował: 4 razy
Pomógł: 3 razy
ACV ma inne tłoki jak AXG?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 29 grudnia 2023, 23:19 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7425
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 71 razy
Pomógł: 801 razy
Tak, ma inne. Mniejszy stopień sprężania, dlatego zabawa z softem wskazana.


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 30 grudnia 2023, 11:22 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): piątek, 16 kwietnia 2010, 19:07
Posty: 245

Podziękował: 4 razy
Pomógł: 3 razy
To jestem w szoku. Nie wiedziałem. Jaka jest różnica między nimi? Chodzi mi czy wizualnie się różnią. Jak patrzę po aukcjach to tłoki niby są jedne do 102 czy 150
To będzie błąd w katalogach podobnie jak do średnicy przekroju rury wydechu?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 1 stycznia 2024, 19:29 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12295
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 326 razy
Pomógł: 1036 razy
Różnice widoczne na zdjęciu.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 2 stycznia 2024, 13:49 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): piątek, 16 kwietnia 2010, 19:07
Posty: 245

Podziękował: 4 razy
Pomógł: 3 razy
Dziękuję. Lepiej nie dało się tego przedstawić.
Ale dalej mam pytanie czy można kupić tłoki typowe do wersji 150km ? Bo patrząc na przykład na tłok Mahle 0305900 to jest on do wersji 150 i 102 i 88Km . Oczywiście mi chodzi bez zabawy z softem. Tylko oryginalny soft.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 2 stycznia 2024, 16:02 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12295
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 326 razy
Pomógł: 1036 razy
Kupuje się nowe tłoki od Craftera jak chcesz robić duże moce, wtedy jest jeszcze niższy stopień sprężania.


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 3 stycznia 2024, 00:35 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): piątek, 16 kwietnia 2010, 19:07
Posty: 245

Podziękował: 4 razy
Pomógł: 3 razy
Bardzo ciekawe ale o coś innego mi chodzi. Ja mam silnik AXG i tylko program zrobiony na 180km i chyba tyle mocy wystarczy. Mnie zastanawia fakt taki że powiedzmy chce robić remont silnika i tłoki mam do wymiany to jakie mam kupić? Bo niby są wszystkie do jednego, znaczy na odwrót. Są jedne do wszystkich.
Fajna sprawa z podmianą tłokow od craftera. Przerabiał ktoś to z forum ? Jest to gdzieś opisane?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB