T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest czwartek, 28 marca 2024, 21:56

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 180 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9  Następna strona
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 14 lipca 2012, 18:52 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7425
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 71 razy
Pomógł: 801 razy
bo tu nie ma co pisac - zdejmij osłonę i jak zajrzysz od spodu na cienkie węże to na pewno ją znajdziesz
od góry jest to raczej nie możliwe bo jest zamocowana prawie pod chłodnicą no chyba, że odpadła i wisi na wężach
w czerwonym kółku widok od przodu po zdjęciu chłodnicy ( innego zdjęcia nie mam ):
Obrazek


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 14 lipca 2012, 21:56 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 12 kwietnia 2012, 11:04
Posty: 108
Lokalizacja: Rabka-Zdrój
model: T4 Caravelle
silnik: 2,5TDI

Podziękował: 15 razy
Pomógł: 2 razy
Witam zadam takie pytanie:
Czy jeśli po zgaszeniu silnika chodzą wentylatory to jest ta pompka czy nie koniecznie? Bo ostatnio przy tych upałach wentki się włączyły i sobie chodziły z dobre 2 minuty po zgaszeniu silnika.


_________________
"Rzeka powstała podczas potopu i płynie po kamieniach z piwnic czasu. Na niektórych kamieniach są wieczne krople deszczu, pod kamieniami są słowa i niektóre to ich słowa. Wody nie dają mi spokoju" cyt. z filmu R.Redforda "Rzeka życia".


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 14 lipca 2012, 22:20 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7425
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 71 razy
Pomógł: 801 razy
krzysztofek napisał(a):
Czy jeśli po zgaszeniu silnika chodzą wentylatory to jest ta pompka czy nie koniecznie?

pompka jest zawsze w oryginale
więc zapewne tak


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 17 lipca 2012, 22:10 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): sobota, 30 czerwca 2012, 21:02
Posty: 8
model: t4 2.5 tdi
silnik: 74 KW ACV

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
czujnik zamontowany i wskazówka pięknie wstaje. Mieliście racje, że mogą sie zespuć tylko dwa piny, czyli połowa czujnika, właśnie ta odpowiedzialna za wskazówkę. Jak pisałem wymieniłem na 059919501A w zielonej owalnej obudowie choć, po wykręceniu okazało się, że jest czarna obudowa o nr 078919501c. Wygląda na to, że te numery są zamienne, albo nawet 078919501c zmienił sie na 059919501A bo tych czarnych praktycznie nie ma na allegro a tych zielonych bardzo dużo.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 19 lipca 2012, 10:09 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): czwartek, 21 kwietnia 2011, 21:27
Posty: 42
model: T4
silnik: 2.4 D

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Panowie mam taka sprawe, w trasie nad nasze piekne polskie morze w piekielnym korku na A1 ugotowal mi sie 2.4d - wentylatory przestały działać . Cala trase przejechal bez problemu. Jestem na Helu i nie bardzo mam tu możliwość naprawy w serwisie. czy moze to byc jakas inna przyczyna niż uszkodzony czujnik? Gdzie znajdują się bezpieczniki odpowiedzialne za te wentylatory? Moze ktoś wrzucić zdj od spodu gdzie mogę znaleźć ten czujnik? Pozdrawiam i z góry dzięki za pomoc


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 19 lipca 2012, 11:14 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7425
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 71 razy
Pomógł: 801 razy
przeczytaj ten temat od początku
masz napisane, że czujnik jest w chłodnicy !!
oprócz tego zapoznaj się z tym tematem i linkami w nim:
viewtopic.php?f=8&t=4902
wszystko jest opisane wystarczy poszukać chwilę


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 30 lipca 2012, 17:22 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): środa, 5 maja 2010, 21:24
Posty: 174
Lokalizacja: TARNOWSKIE GÓRY
model: T 4
silnik: 2400

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 3 razy
Dzięki Kenobi , jest foto i wszystko jasne, pozdrowerki


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 16 kwietnia 2013, 15:01 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 28 maja 2010, 21:06
Posty: 1013
Lokalizacja: Warszawa
opis: Był Ponury Mściciel 2,4TD
Jest T5
model: T5 długi i wysoki
silnik: 1,9 TDI

Podziękował: 9 razy
Pomógł: 27 razy
A ja dziś wyjąłem czujnik 4-ro pinowy w kolorze granatowym. W Intercarsie jest ich sporo w różnych kolorach ( szukałem dla vw 2,4D ) i podane mają rózne temperatury: 93, 95, 100. Jaki kupić do 2,4d ?


_________________
Problemem wielu forów jest nadmiar moderatorów ;)


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 29 kwietnia 2013, 14:13 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 12 kwietnia 2012, 11:04
Posty: 108
Lokalizacja: Rabka-Zdrój
model: T4 Caravelle
silnik: 2,5TDI

Podziękował: 15 razy
Pomógł: 2 razy
Witam tak szukam po forum info o dodatkowej pompie tej elektrycznej obiegu i znalazłem sprzeczne informacje mianowicie
Kenobi w wątku "dodatkowa pompa wody" pisze "dodatkowa pompka miała dwie wersje sterowania, w obydwu przypadkach sygnał do załączenia idzie z czujnika temperatury czteropinowego ( dwa piny pompka dwa piny wskaźnik w zegarach ) który w zależności od rocznika jest albo na wężu z chłodnicy albo w króćcu obok vakumpompy wraz z dwupinowym od świec i według mojej wiedzy wyczytanej temperatura załączenia to 103 st niestety nie wiem jaka jest temp. wyłączenia
natomiast różnice to taka, że
-jedna wersja działa tylko po wyłączeniu silnika i przy przekroczonej temperaturze załączenia - wymuszając obieg cieczy w głowicy chroniąc ją, gdy główna pompa chłodziwa już nie pracuje
-druga wersja działa zawsze gdy chłodziwo przekroczy tą temperaturę lub jakieś inne dodatkowe urządzenie ją załączy ( np climatronic )"
Natomiast w tym Ślimak pisze
"Nie prawda, pompka nie ma prawa ruszyć przy pracującym silniku."
Po co te cytaty? Otóż w sobotę było u mnie 29 stopni i jak jechałem swoim T4 pojawiło się to o czym pisze andrewa1:
"pompa pracuje jeszcze po zgaszeniu silnika ale jak temperatura skacze to i na zapalonym się załączy przynajmniej w 2.4 d (karetka) nie wiem jak w innych"
Pytanie jest takie jak to w końcu jest z tą pompką bo u mnie jak temperatura wzrośnie to pompka włączy się przy zapalonym silniku i wentki stoją dopiero po chwili startują wentylatory na pierwszym biegu wentylatory się wyłączą pompa pracuje nadal żeby po jakichś 2 minutach się wyłączyć ciągle mówię o odpalonym silniku. Silnik pracuje załącza się pompka elektryczna gaszę silnik pompa pracuje nadal za chwile włączą się wiatraki schłodzą ciecz i wyłączają się pompa pracuje nadal i za chwile się wyłącza. Czasem jest tak, że załączy się przy odpalonym silniku ja go zgaszę i pracuje przez moment tylko pompka wiatraki nie startują. Dzieje się to wszystko tylko w upalny dzień, tak jak dziś (21stopni) nic się nie włącza. Dwóch elektryków dwie te same opinie "tak ma być ona ma się załączyć przy pracującym silniku w momencie podwyższenia temperatury silnika". I nie mówcie, że jej nie słychać przy pracującym czy nie pracującym motorze bo ją słychać i to nawet głośno (pompa sprawdzana działa poprawnie).
Jakoś mi się wierzyć nie chce żeby firma VW tak mieszała przy tym, że każdy model ma inaczej zestrojone to ustrojstwo.


_________________
"Rzeka powstała podczas potopu i płynie po kamieniach z piwnic czasu. Na niektórych kamieniach są wieczne krople deszczu, pod kamieniami są słowa i niektóre to ich słowa. Wody nie dają mi spokoju" cyt. z filmu R.Redforda "Rzeka życia".


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 30 kwietnia 2013, 17:33 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 15:16
Posty: 1258
Lokalizacja: Rzeszów
model: T4
silnik: 1.9 TDI AFN/1Z

Podziękował: 36 razy
Pomógł: 122 razy
krzysztofek napisał(a):
Jakoś mi się wierzyć nie chce żeby firma VW tak mieszała przy tym, że każdy model ma inaczej zestrojone to ustrojstwo.
Niestety ale VW namieszała i to nie tylko z dodatkową pompką, ot choćby nawet na T4 Wiki masz trochę schematów i każdy inny w zależności od rocznika i modelu http://www.t4-wiki.de/wiki/V51


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 31 lipca 2013, 01:36 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 12 kwietnia 2012, 11:04
Posty: 108
Lokalizacja: Rabka-Zdrój
model: T4 Caravelle
silnik: 2,5TDI

Podziękował: 15 razy
Pomógł: 2 razy
Witam ponownie i znów kłopot lub nie zależy jak się na to spojrzy. Do rzeczy, pisałem wyżej przy upałach włącza mi się ta dodatkowa pompka cieczy nawet przy pracującym silniku. Tylko, że dziś temperatura u mnie wynosiła ledwo 18 stopni jechałem 14 km na pusto z pusta przyczepą nie goniłem auta i kurde po dotarciu do celu chodzi pompa i chodzą wentylatory. Już mnie to trochę drażni bo niby wskazówka osiąga druga gruba kreskę i tam zostaje nic nie idzie wyżej a ta pompka się włącza i wiatraki też od czasu do czasu częściej jednak pompa sama. Żaluzje są sprawne otwierają się do końca. Myślałem że może chłodnica przytkana ale jest jednakowo ciepła na całej powierzchni. Nie mam możliwości (nie posiadam termometru) sprawdzić temperaturę płynu w zbiorniku. Zaczynam nie ufać wskaźnikowi. Jak termostat był walnięty to nawet w największe upały wentylatory rzadko się włączały. Po wymianie termostatu włączają się stosunkowo często, a pompka praktycznie za każdym razem jak jadę dalej niż 10km. Myślę termostat szwankuje wywaliłem zmontowałem bez i ciekawostka to samo. Już nie wiem czy darować sobie i przyjąć, że jest ok bo na wskaźniku nie rośnie czy szukać dalej i rozebrać cały układ chłodzący. Jest jeszcze taki kłopot że poprzedni właściciel urwał linkę sterowania zaworem ogrzewania i obsługuje go ręcznie. Jak go zamknę do końca to nawet z bocznych nadmuchów wieje zimne choć wiem że powinno lecieć letnie jak go uchylę to leci ciepłe i wtedy pompka milczy i wentylatory też niby ok bo nagrzewnica ciepło odbiera i działa jako dodatkowa chłodnica, ale nie wiem na ile ta teoria jest poprawna i jaki to ma związek z całą sytuacją u mnie. Zacząłem nawet szukać czujnika temperatury i tu też ciekawostka zamiast 4 pinowego u mnie jest 2 piny na króćcu przy głowicy i nie widziałem już innego chyba że mam jakiś model gdzie to zostało jeszcze indziej ukryte, przy vakum też nic nie ma. Oczywiście wszyscy mechanicy magicy mówią jednym chórem się pan nie przejmuj jak wskazuje stała temperaturę i nie gotuje płynu to jest ok i tak ma być. Macie może jakaś teorie? bo mi już pióra opadają.


_________________
"Rzeka powstała podczas potopu i płynie po kamieniach z piwnic czasu. Na niektórych kamieniach są wieczne krople deszczu, pod kamieniami są słowa i niektóre to ich słowa. Wody nie dają mi spokoju" cyt. z filmu R.Redforda "Rzeka życia".


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 31 lipca 2013, 06:06 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7425
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 71 razy
Pomógł: 801 razy
krzysztofek napisał(a):
Zacząłem nawet szukać czujnika temperatury i tu też ciekawostka zamiast 4 pinowego u mnie jest 2 piny na króćcu przy głowicy i nie widziałem już innego chyba że mam jakiś model gdzie to zostało jeszcze indziej ukryte, przy vakum też nic nie ma.


i może tak być - przy głowicy masz od świec żarowych, czteropinowego szukaj na grubym wężu pod chłodnicą
druga sprawa zdecydowanie prostszym rozwiązaniem byłoby zdobyć termometr, a nie zaczynać od rozbierania układu chłodzenia <cool>


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało



Za ten wpis autor Kenobi podziękował: mora (środa, 31 lipca 2013, 09:23)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 10 sierpnia 2013, 09:34 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 12 kwietnia 2012, 11:04
Posty: 108
Lokalizacja: Rabka-Zdrój
model: T4 Caravelle
silnik: 2,5TDI

Podziękował: 15 razy
Pomógł: 2 razy
Witam temperatura zmierzona w zbiorniku jest 89-90 stopni wg książki temperatura załączenia wentylatorów to ok 92 stopnie, czyli niby wszystko ok. Niestety ale pompka elektryczna obiegu zaczęła wydawać dziwne dźwięki jakby mieszała powietrze z płynem lub gotujący się płyn. Chciałem kupić ale zabiła mnie cena tego maleńkiego urządzenia 570zł. Muszę wywalić cały płyn i płukać układ bo płyn ma kolor rdzawy i mechaniki mówili że pełno będzie osadu w układzie. Pytanie czy płukać tylko wodą destylowaną aż poleci całkiem czyste i potem wydmuchać układ sprężonym powietrzem czy można sama wodą taka kranówą ? czy lepiej kupić jakiś specyfik?

Jeszcze jedno pytanie czym się różnią pompki z kwadratowym wtykiem od owalnego?? Pytam bo jest kolosalna różnica w cenie
pompka z owalnym wtykiem 570zł z kwadratowym 200zł. Skąd ta różnica gość w sklepie nie był mi stanie powiedzieć. Sprawdzał w etce i dzwonił po hurtowniach i nikt nie był w stanie odpowiedzieć na to pytanie. Można to stosować zamiennie?

EDIT

Witam problem chyba udało się rozwiązać. Przyczyną całej sytuacji był mechanik poprzedniego właściciela, który to grzebiąc przy aucie odwrotnie podłączył dodatkową pompe, która i tak uległa awarii w sekcji wirnika. Nie wiem czy to ze starości czy też przez to że próbowała mieszać w innym kierunku ale odpadła oś wirnika i pompa praktycznie nie pompowała. Założyłem inną niby tez od 2,4 ale inaczej jest trochę zbudowana i jak ręką odjął teraz tylko muszę sobie jakaś diodę wymyślić na desce rozdzielczej która by mnie informowała o tym czy pompa działa czy nie bo tak to nie wiem bo nie słyszę stara szła głośniej niż silnik.
Tak czy siak musze powiedzieć, że bardzo zmyślnie to skonstruowane jest i ma bardzo ciekawa zasadę działania ta pompeczka.


_________________
"Rzeka powstała podczas potopu i płynie po kamieniach z piwnic czasu. Na niektórych kamieniach są wieczne krople deszczu, pod kamieniami są słowa i niektóre to ich słowa. Wody nie dają mi spokoju" cyt. z filmu R.Redforda "Rzeka życia".


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 31 sierpnia 2013, 12:54 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 30 sierpnia 2013, 21:53
Posty: 3
Lokalizacja: 57627 Hachenburg Niemcy
model: VW T4
silnik: 2.4

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
witam serdecznie uytkownikow vw t4
posiadan vw t4 2.4d 1992r.
moj problem polega na wzrastajacej temperaturze wody w momencie szybszej jazdy ewentualnie gora.nawet do 110stopni.sprawdzilem naprawde juz sporo w sumie wszystko co przychodzilo do glowy.

Zastanawiaja mnie bardzo wentylatory wlacza sie tylko 1 bieg i na maxymalnie 10sekund w odstepach c 40sekund zaznaczam wentylatory sprawdzone na krotko bezpieczniki dobre rozebralem przekaznik w srodku wedle mojej wiedzy wyglada niezle,wczoraj przy demontazu termostatu zobaczylem urwany przewod od tej pompki ktora ma dzialac podczas gdy silnik jest rozgrzany a nie pracuje-ma to cos wspolnego?.zaczynam sie obawjac czy to nie uszczelka pod glowica,ale wody nie wyrzuca, nie gotuje,jak zmostkuje wentylator na stale jest ok.zastanawia mnie ze wentylator wlacza sie tylko na 10sekund czujnik wlaczania wentylatorow nowy.pierwszy raz zalacza sie kiedy wskazowka dokladnie pokazuje lekko powyzej 90stopni czyli 92max,a pozniej niewazne czy 95stopni 100,105,110stopni wlacza sie co 40sekund na 10 sekund max mierzone stoperem-to mnie zastanawia moze przekaznik jednak jest walniety.prosze o pomoc jestem swierzy dolaczylem sie do tematu,bo widze ze niedawno byl kontynuowany.jeszcze raz prsze o jakas porade moze naprowadzenie,pozdrawiam


Ostatnio edytowano sobota, 31 sierpnia 2013, 18:40 przez mariuszgim, łącznie edytowano 1 raz
liczne błędy


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 1 września 2013, 09:11 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 30 października 2011, 10:17
Posty: 873
Lokalizacja: Łódź/Warszawa
model: T4 Ambulans
silnik: 2.4, 2.5

Podziękował: 3 razy
Pomógł: 57 razy
Jak po załączeniu wentylatora na krótko jest ok, to zacznij od wymiany przekaźnika. CO do pompki to działa ona tylko przy pracującym wentylatorze i zgaszonym silniku.


_________________
Gdyby któryś z kolegów z Łodzi lub okolic chciał nieodpłatnie skorzystać z VAGa to zapraszam.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 1 września 2013, 12:41 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7425
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 71 razy
Pomógł: 801 razy
FocusMED napisał(a):
CO do pompki to działa ona tylko przy pracującym wentylatorze

to nie jest prawda, działanie wentylatora nie ma wpływu na działanie pompki, jest skutkiem jej działania


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 1 września 2013, 12:53 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): niedziela, 1 września 2013, 12:00
Posty: 175
Lokalizacja: Bydgoszcz
model: vw t4
silnik: 2,5b

Podziękował: 5 razy
Pomógł: 0 razy
U mnie jest tak nie dziala wskaznik temperatury a od czasu do czasu zapala sie kontrolka od wody (ale woda czy płyn jest ) nie wiem gdzie szukac czujnika od wskaznika ;/ .Znalazłem ten co załacza wentyltory styknolem je i sa dwa biegi 1 wolny drugi szybki ;) przepraszam jesli psze nie jasno ale auto mam od kilku dni a duzo jest do naprawy ;/ .A ta pompka co piszecie ze włącza sie po wylaczeniu silnika jest wazna bardzo wazna ?? bo mam jakas pompke na wezu ale urwany jest jeden kabel .


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 1 września 2013, 15:23 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 30 października 2011, 10:17
Posty: 873
Lokalizacja: Łódź/Warszawa
model: T4 Ambulans
silnik: 2.4, 2.5

Podziękował: 3 razy
Pomógł: 57 razy
Kenobi napisał(a):
FocusMED napisał(a):
CO do pompki to działa ona tylko przy pracującym wentylatorze

to nie jest prawda, działanie wentylatora nie ma wpływu na działanie pompki, jest skutkiem jej działania


Co nie zmienia faktu że pracuje razem z wentylatorem, przy czym u mnie w ogólne nie ma pompki a wentylator działa :)


_________________
Gdyby któryś z kolegów z Łodzi lub okolic chciał nieodpłatnie skorzystać z VAGa to zapraszam.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 1 września 2013, 15:29 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7425
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 71 razy
Pomógł: 801 razy
ja zawsze chcę byc dokładny aby każdy rozumiał jak to działa
najpierw czujnik temperatury ( oddzielny jest dla tej pompki ) uruchamia pompkę po wyłączeniu silnika, potem to ona pcha rozgrzany płyn do chłodnicy co powoduje uruchomienie wentylatorów czujnikiem w chłodnicy
krzysiekbyd napisał(a):
.A ta pompka co piszecie ze włącza sie po wylaczeniu silnika jest wazna bardzo wazna ?? bo mam jakas pompke na wezu ale urwany jest jeden kabel .


wystarczy poczytac forum wszystko jest o tej pompce napisane


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 1 września 2013, 16:18 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): niedziela, 1 września 2013, 12:00
Posty: 175
Lokalizacja: Bydgoszcz
model: vw t4
silnik: 2,5b

Podziękował: 5 razy
Pomógł: 0 razy
noo podlutowałem brakujacy kabelek do pompki załacza sie :) ale i tak wskazówka lezy na glebie na krótko podchodzi do góry ;) powiedzcie mi jaki czujnik zakupic obecnie mam jakis niebieski


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 180 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB