T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest sobota, 27 kwietnia 2024, 10:16

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 28 marca 2012, 20:02 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): piątek, 22 lipca 2011, 02:58
Posty: 79
Lokalizacja: Belgia
model: t4
silnik: 2.5 tdi AJT

Podziękował: 8 razy
Pomógł: 2 razy
Witam serdecznie. W jednym z tematow opisalem swoj problem ktory polegal na tym ,ze zaczela migac lampka swiec zarowych ,na zimnym silnik sie dlawil tak pomiedzy 1.2 do 2 tys obrotow a jak juz zlapal temperature to dlawienie przechodzilo lecz przy stalej predkosci potrafil przerwac w sposob jakby paliwo nie dochodzilo. Oczywiscie poradzono mi najpierw podlaczenie pod VAGa lecz jako ze przebywam za granicami kraju mam niestety z tym problem. Udalo mi sie go w koncu podlaczyc i wyskoczylo "Czujnik skoku iglicy usterka z zakresu g80 bledy p1245 p1246. Drodzy koledzy co jest do zobienia?? Bo zaczyna mnie to meczyc. Z gory dziekuje za wszelkie uwagi


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 28 marca 2012, 20:48 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 30 października 2011, 10:17
Posty: 873
Lokalizacja: Łódź/Warszawa
model: T4 Ambulans
silnik: 2.4, 2.5

Podziękował: 3 razy
Pomógł: 57 razy
Do wymiany wtryskiwacz z kabelkiem zapewne. Nie było tam czasem błędu 00542?


_________________
Gdyby któryś z kolegów z Łodzi lub okolic chciał nieodpłatnie skorzystać z VAGa to zapraszam.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 28 marca 2012, 21:09 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): piątek, 22 lipca 2011, 02:58
Posty: 79
Lokalizacja: Belgia
model: t4
silnik: 2.5 tdi AJT

Podziękował: 8 razy
Pomógł: 2 razy
Cos mi wlasnie tlumaczyl koles od kompa ,ze jakis trzeci wtrysk sterujacy czy jakos tak, inni znowu ze nastawnik. Prawdopodobnie nie bylo takiego bledu jak opisales poniewaz by mi powiedzial. Mianowicie nie chcial bym wymienic pol samochodu zanim dojda co i jak.Najgorsze jest to ze jestem za granica i jest problem ze wszystkim od podlaczenia pod komp do rzetelnego mechanika. Druga sprawa jest taka,ze mialem wylatywac do polski ,bo chcialem porobic kilka rzeczy przy transporterku a teraz sie troche boje aby mi sie nie rozlecial gdzies w niemczech poniewaz teraz przerywa czesciej i bardziej 'nachalnie'


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 28 marca 2012, 21:15 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 30 października 2011, 10:17
Posty: 873
Lokalizacja: Łódź/Warszawa
model: T4 Ambulans
silnik: 2.4, 2.5

Podziękował: 3 razy
Pomógł: 57 razy
Podałeś numery błędów SAE a nie VAG, dlatego nie było nr. błędu który podałem, ale to nie ma znaczenie. G80 to czujnik wzniosu iglicy który znajduje się w trzecim wtryskiwaczu. Tak na marginesie nie wiem skąd ludzie biorą ten "wtryskiwacz sterujący" on nie jest żaden sterujący, po prostu ma wbudowany czujnik który przekazuje do ECU sygnał o początku wtrysku. U ciebie jest najpewniej uszkodzony.


_________________
Gdyby któryś z kolegów z Łodzi lub okolic chciał nieodpłatnie skorzystać z VAGa to zapraszam.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 29 marca 2012, 06:26 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7427
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 72 razy
Pomógł: 801 razy
spróbuj sprawdzić miernikiem sam czujnik na wtryskiwaczu, sprawny powinien mieć oporność pomiędzy stykami w granicach 95-115 oma, jeśli uzyskasz tą wartość to szukaj gdzie indziej

blędy:
p1245 - czujnik G80, uszkodzony czujnik lub zwarcie do masy
p1246 - czujnik G80, uszkodzony czujnik lub nieszczelny przewód paliwowy do niego lub zapowietrzony układ paliwowy


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 29 marca 2012, 19:22 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): piątek, 22 lipca 2011, 02:58
Posty: 79
Lokalizacja: Belgia
model: t4
silnik: 2.5 tdi AJT

Podziękował: 8 razy
Pomógł: 2 razy
Oki panowie,jutro postaram sie sprawdzic co i jak ,dam znac na forum.Pozdrawiam

A wiec drodzy forumowicze ten gorszy scenariusz czyli wtrysk,myslalem ze koszta beda troszeczke mniejsze ,no ale trudno zrobic trzeba tak czy siak :-)


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 61 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB