T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest czwartek, 28 marca 2024, 23:37

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 20 lutego 2013, 22:44 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): środa, 9 stycznia 2013, 23:56
Posty: 3
model: t3
silnik: 1.6d

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Na początek witam wszystkich forumowiczów!

Posiadam t4 z silnikiem 2.4d od ok. trzech tygodni, zrobiłem w tym czasie 2tys. km i nie było z nią większych problemów ( zdarzało się , że nie odpalał na zimnym silniku za pierwszym razem, tylko trzeba było trochę pokręcić rozrusznikiem).

Jadąc dzisiaj zerwał mi się pasek klinowy alternatora i zawinął pod koło pasowe na wale korbowym i dosyć mocno zaklinował. Silnik zgasł, po dopaleniu jego praca była głośna i nierówna, więc szybko go zgasiłem. Czy mógł się przestawić rozrząd?

Chcę sprawdzić, czy rozrząd jest poprawnie ustawiony. Na kole zamachowym mam ustawić na "0" czy na "T"? W tym momencie wycięcie na wałku rozrządu ma być równoległe do przylgni pokrywy zaworowej, a w pompę wtryskową można włożyć trzpień blokujący? Mam dobry tok rozumowania?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 21 lutego 2013, 21:49 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 9 października 2012, 00:50
Posty: 379
Lokalizacja: Elbląg
model: T4
silnik: 1.9 TDI AHU
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 3 razy
Pomógł: 36 razy
Bardzo dobry.
Punkt 0 a całą resztę wiesz sam.
Jak przeskoczył to nie zapomnij go wymienić.


_________________
Niechętnie zjeżdżam na bok, żeby zapytać kogoś o drogę, bo to oznaczałoby, że ten ktoś pod pewnym względem jest mądrzejszy ode mnie. A na pewno tak nie jest, bo ja siedzę sobie wygodnie w cieplutkim samochodzie, a on włóczy się pieszo.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 21 lutego 2013, 21:54 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 28 stycznia 2011, 18:58
Posty: 81
Lokalizacja: KOL
model: CARAVELLE
silnik: 102/150

Podziękował: 3 razy
Pomógł: 0 razy
Dokładnie, napinacz też do skontrolowania, czasem potrafi pod krzywić łapkę od napinacza.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 13 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB