T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest sobota, 27 kwietnia 2024, 18:15

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 28 lipca 2011, 22:21 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): czwartek, 6 maja 2010, 10:57
Posty: 3
Lokalizacja: Gliwice
model: multivan
silnik: 2,4D

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
witam mam pytanie, posiadam auto z silnikiem 2,4 D. Od jakis 300km zauważyłam, że pokazuje zawyżone obroty przy 110km/h - wskazanie około 3250 a przy przyspieszeniu/obciążeniu 3400. Przy 140km/h dochodzi do 4400 obrotów (normalnie z górki 4100). Co może być powodem? Ślizganie sprzegła czy obrotomierz??


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 29 lipca 2011, 10:59 
Offline
teczkownik

Dołączył(a): niedziela, 6 czerwca 2010, 22:39
Posty: 636
model: T4
silnik: najlepszejszy
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 16 razy
Pomógł: 10 razy
a może obrotomierz nawala, faktycznie obroty masz wysokie ja przy 130km/h mam bodajże 3500 obroty


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 29 lipca 2011, 13:44 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): środa, 14 kwietnia 2010, 22:36
Posty: 14
Lokalizacja: Obershleisen
model: t4
silnik: aac

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 1 raz
Jeżeli kończy się tarcza, to możesz bardzo łatwo to sprawdzić. Uruchom silnik, włącz 1 bieg i jedź z prędkością 2000 obrotów na minutę i spróbuj zadusić silnik hamulcem. Reszty tłumaczyć nie trzeba, sam dojdziesz do tego.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 1 listopada 2011, 13:33 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 30 października 2011, 10:17
Posty: 873
Lokalizacja: Łódź/Warszawa
model: T4 Ambulans
silnik: 2.4, 2.5

Podziękował: 3 razy
Pomógł: 57 razy
Próbę sprzęgła robi się na V a nie na I chyba że chcesz zerwać tłumik drgań w tarczy, zaciągnij ręczny wrzuć V przytrzymaj hamulec i puszczaj sprzęgło powoli wtedy zobaczysz czy silnik przygasa czy sprzęgło ma poślizg, w skrajnym przypadku po puszczeniu sprzęgła silnik będzie dalej pracował, ale przy takim stanie rzeczy to miał byś problem z ruszaniem.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 78 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB