T4-forum.pl
https://www.t4-forum.pl/

2.4 d obroty do 2100
https://www.t4-forum.pl/viewtopic.php?f=6&t=3005
Strona 1 z 1

Autor:  confect [ wtorek, 4 października 2011, 15:19 ]
Tytuł:  2.4 d obroty do 2100

witajcie.
mam T4 98 rok silnik 2.4 AAB była robiona głowica.
jest obecnie po wymianie rozrządu, filtrów.
po złożeniu całości auto odpalało, wkręcało się na wyższe obroty tyle że w przewodzie paliwowym zasilającym pompę wtryskową
pojawiały się pęcherzyki powietrza na wyższych obrotach.
wymieniłem przewody paliwowe i powietrze przestało płynąć lecz teraz wkręca się tylko na 2100 obrotów i przy takich obrotach występują drgania.
pompa wtryskowa co prawda ustawiona trochę na słuch (na znak i blokadę nie pali auto) a nie zegarem ale po wielu przestawieniach o pół zęba auto pali idealnie, nie słychać szklanek także nie kopci, dopiero gdy jadę pod górę i jest mu bardzo ciężko to wtedy pojawia się male zadymienie.
i tutaj moje pytanie czy to może być zapowietrzona pompa i jak ją odpowietrzyć?
czy jednak złe ustawienie pompy?
samochód odpala na przysłowiowy "dotyk", obroty nie pływają, na wolnych obrotach ma swoją moc (nawet mieli kołami).

Autor:  confect [ środa, 5 października 2011, 11:24 ]
Tytuł:  Re: 2.4 d obroty do 2100

czy ma ktoś jakieś pomysły gdzie szukać?

Autor:  mariuszgim [ środa, 5 października 2011, 12:05 ]
Tytuł:  Re: 2.4 d obroty do 2100

Obróć pompę o 360 stopni i dopiero ustawiaj.
Może pomoże.
No i najlepiej na zegar.

Autor:  KrzySieK [ środa, 5 października 2011, 15:34 ]
Tytuł:  Re: 2.4 d obroty do 2100

Zacząłbym od ustawienia pompy na zegar <38>

Autor:  confect [ poniedziałek, 17 października 2011, 16:35 ]
Tytuł:  Re: 2.4 d obroty do 2100

zakupiłem zegar i jak możecie dajcie rady jak prawidłowo ustawić pompę zegarem.

Autor:  confect [ piątek, 21 października 2011, 00:35 ]
Tytuł:  Re: 2.4 d obroty do 2100

myślę że mam ustawione ale nie jestem tego pewien.
silnik odpala ładnie, ładnie pracuje ma odpowiednią moc.
jak odpalę nie puszcza dymka ale jak przejadę kawałek zwłaszcza pod górkę zaczyna dymić na biało-siwo.
jak się zatrzymam to chwilę pokopci i znowu żadnego dymku
macie jakieś pomysły?

Autor:  kentos [ niedziela, 23 października 2011, 09:08 ]
Tytuł:  Re: 2.4 d obroty do 2100

mariuszgim napisał(a):
Obróć pompę o 360 stopni i dopiero ustawiaj.
Może pomoże.
No i najlepiej na zegar.


prawidlowe ustawienie pompy wystepuje co 2 obrót wału więc kolego zastosuj sie do tej wskazówki --- dalej masz pompe źle ustawioną .

Autor:  slimak [ niedziela, 23 października 2011, 09:27 ]
Tytuł:  Re: 2.4 d obroty do 2100

Przy aż tak mocno przestawionej pompie auto ma problemy z odpalaniem.

Autor:  confect [ czwartek, 3 listopada 2011, 17:53 ]
Tytuł:  Re: 2.4 d obroty do 2100

jak możecie dajcie poradę jak prawidłowo ustawić pompę zegarem krok po kroku

Autor:  Probe041 [ czwartek, 3 listopada 2011, 18:05 ]
Tytuł:  Re: 2.4 d obroty do 2100

Koledzy pewnie napiszą dokładniej ale póki co tutaj parę zdjęć
http://www.t4-wiki.de/wiki/F%C3%B6rderbeginn_%28AAB%29
http://translate.google.com/translate?s ... 28AAB%2529

Autor:  waldek_T4syncro [ czwartek, 3 listopada 2011, 20:47 ]
Tytuł:  Re: 2.4 d obroty do 2100

cyt."jak odpalę nie puszcza dymka ale jak przejadę kawałek zwłaszcza pod górkę zaczyna dymić na biało-siwo."

taki kolor spalin sugeruje niedobory paliwa, wiadomo pod góre silnik ma ciężej więc regulator zwiększa dawkę a tu nie ma skąd wziąć paliwa.
skoro wymieniane były przewody to jakaś drobna nieszczelność się wkradła ewentualnie coś się przytkało.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/