T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest czwartek, 28 marca 2024, 15:44

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 4 listopada 2011, 20:36 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 30 października 2011, 13:10
Posty: 50
Lokalizacja: Koszalin
model: caravelle
silnik: 2.4 D

Podziękował: 7 razy
Pomógł: 0 razy
Witam wszystkich .Od niedawna stałem się posiadaczem t4 z silnikiem 2.4 d ,zaraz po zakupie wymieniłem olej paski,filtry itd,ostatnio po powrocie z trasy zapaliła mi się kontrolka oleju,a z czujnika oleju (białego) zaczął przeciekać olej .czujnik był oryginalny z cisnieniem od 0.75 do1.05 bara. Po wymianie czujnika na czujnik firmy meyle ,1.8 bara przestało cieknąc natomiast kontrolka oleju piszczy na biegu jałowym , dodam że silnik nie kopci i chodzi równo ma moc,nie hałasuje,w żaden niepokojący sposób ,pali idealnie nawet po tygodniowym postoju Czy to wina może być czujnika ,czy też pompa oleju padła,albo silnik ?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 4 listopada 2011, 21:29 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 30 października 2011, 10:17
Posty: 873
Lokalizacja: Łódź/Warszawa
model: T4 Ambulans
silnik: 2.4, 2.5

Podziękował: 3 razy
Pomógł: 57 razy
Najprościej będzie zmierzyć ciśnienie manometrem. Może poprzedni właściciel nalał do oleju jakiegoś siuwaksu typu moto doktor.


_________________
Gdyby któryś z kolegów z Łodzi lub okolic chciał nieodpłatnie skorzystać z VAGa to zapraszam.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 4 listopada 2011, 22:50 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:51
Posty: 801
Lokalizacja: LUBUSKIE
model: T4
silnik: AAB/ABL

Podziękował: 14 razy
Pomógł: 36 razy
Dlaczego założyłeś czujnik o innych parametrach . Załóz prawidłowy i wtedy dopiero jezeli nie pomoże to szukaj przyczyny


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 5 listopada 2011, 00:09 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 6 października 2010, 01:14
Posty: 83
Lokalizacja: Pomorskie klimaty GST
model: Transporter 4x4 Komb
silnik: 2.4 AAB

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 7 razy
gdzieś już pisałem na forum o tym musisz wymienić czujnik ponieważ są dwa z powodu dynamicznego pomiaru ciśnienia. jeden mierzy niskie ciśnienie a drugi wysokie, Ty masz w tej chwili 2 czujniki na wysokie ciśnienie dlatego ci piszczy na wolnych obrotach.


_________________
Jakoś nie mam pomysłu na podpis...


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB