T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest piątek, 29 marca 2024, 08:40

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 31 lipca 2018, 10:14 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 15 lipca 2018, 01:11
Posty: 9
model: T4
silnik: 2.4 aab
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 2 razy
Pomógł: 0 razy
witam serdecznie
mam małą sagę z moim vanem i chciałbym sie poradzic: Multivan 2.4 D, AAB, skrzynia automat rok 93'
otóż: VAN stał przez zimę odpalany sporadycznie, w pewnym momencie przestał odpalać, później nawet kręcić
mechanik sprawdził: ciśnienie, wstryski, ustawienie rozrządu...
wymienił: filtry, oleje, rozrusznik, akumulator....
zregenerował: pompę paliwa....
EFEKT: silnik odpala z PLAKA , DYMI NA SZARO I TYLKO POWYŻEJ 2000 OBROTÓW....
Obstawiałbym coś z paskiem rozrządu, ale niby sprawdzone i wszysko ok.
P.S. ciśnienie na tłokach niespecjalne po długim staniu ( 18,7 w tych granicach), ale to chyba typowe dla starego diesla....
jeśli ktoś miał podobny problem to proszę o sugestię co robić Waszym zdaniem dalej?
Wyciągać i rozbierać silnik?
z góry bardzo dziękuję
MK


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 31 lipca 2018, 20:22 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7425
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 71 razy
Pomógł: 801 razy
Dymienie na szaro to zły kąt wtrysku.


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 1 sierpnia 2018, 01:27 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 6 listopada 2016, 12:13
Posty: 7
model: t4
silnik: 2.4 aab

Podziękował: 2 razy
Pomógł: 0 razy
Witam, miałem w swoim podobnie. Cisnienie na skrajnych miał po 26 i 27 reszta 32. Musiałem palic go na plaka. Dymił przy uruchamianiu, pozniej juz nie, tylko przy gazowaniu. Rozebrałem silnik ( totalny armagedon) na cylidrze z tlokiem po 15 setek luzu (nominalnie są 2 setki dopuszczalne 5). Zawory trzymały ale na prowadnicach latały w zakresie 1mm blink. Niemniej sprawdź czy masz np olej w dolocie, wycieki, wtryski i kąt wtrysku paliwa. Byc moze tylko kwestia regulacji. Pozdro


_________________
<vw>


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 1 sierpnia 2018, 09:38 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 15 lipca 2018, 01:11
Posty: 9
model: T4
silnik: 2.4 aab
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 2 razy
Pomógł: 0 razy
dziękuję, bedziemy sprawdzać... faktycznie z tymi wtryskami to pewnie sprawa pominięta przez mechanika...


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB