T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest czwartek, 16 maja 2024, 00:12

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 6 marca 2016, 13:00 
Offline
teczkownik

Dołączył(a): wtorek, 7 września 2010, 16:01
Posty: 984
Lokalizacja: Wrocław
model: Transporter 1999
silnik: AJT

Podziękował: 37 razy
Pomógł: 32 razy
pływak w baku który występuje w silnikach TDI w rocznikach 99-03 jest o wiele bardziej "elastyczny" niż w tych starszych

rezerwa gdy sie zapali to nie pali sie na stałe tylko podczas przechyłu. Ostatnio miałem taki przypadek że wjechałem na S8 (Oleśnica Zachód) to na tym ostrym zakręcie rezerwa dała o sobie znać po raz pierwszy (kontralka+dźwięk) i zgasła przejechałem 50km bez pokazania sie rezerwy dokładnie zjazd z S8 na kąty wrocławskie i zapaliła sie znowu ale też tak raz gasła raz zapalała sie, dojechałem do wałbrzyskiej we Wrocławiu i auto zgasło. Jakoś dotoczyłem sie na rozruszniku na stacje.

Wnioskując po wszystkich wcześniejszych 2.4d , 2.0b , 1.9d , 1.9td , 2.5b z rocznikow 90-95 to przy tym AJT trzeba uważać i tankowac odrazu po pierszym dźwięku niema z nim żartów.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 6 marca 2016, 13:10 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 13:28
Posty: 9359
Lokalizacja: Sekcja DOLNO-Śląsko-Opolska
model: T5.1 , T6.0
silnik: 2.0 CFCA

Podziękował: 70 razy
Pomógł: 551 razy
u mnie rezerwa jak sie zapali to juz sie swieci póki nie zatankuje sie ponad rezerwe


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 6 marca 2016, 15:09 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 16 lutego 2015, 23:42
Posty: 1128
Lokalizacja: Ursus
model: T4 Multivan
silnik: 2.4D AAB

Podziękował: 21 razy
Pomógł: 80 razy
Może masz wgnieciony zbiornik i pływak nie opada do końca, jeżeli jednak jest niewgnieciony to pozostaje wygięcie pływaka według Twojego uznania i będzie pokazywał wcześniej


_________________
Jeśli chcesz dojechać daleko, musisz jechać powoli.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 6 marca 2016, 15:14 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12309
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 327 razy
Pomógł: 1045 razy
Może po prostu jest niewłaściwie zamontowany, po tym jak ktoś grzebał. Ma być ustawiony w ten sposób
http://t4-wiki.de/w/index.php?title=Dat ... 211093206&


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum



Za ten wpis autor Probe041 podziękował: Miętus89 (niedziela, 6 marca 2016, 20:47)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 6 marca 2016, 15:36 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 21 lutego 2011, 21:22
Posty: 419
Lokalizacja: Górny Śląsk
model: T4 Multivan
silnik: 2,5 TDI

Podziękował: 7 razy
Pomógł: 50 razy
Ja pokonałem około 60 km i 1,5 km przed domem zgasł.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 7 marca 2016, 11:41 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): poniedziałek, 12 stycznia 2015, 17:09
Posty: 72
model: t4 lift
silnik: 2.5tdi

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
Witam u mnie nigdy nie zapalila sie zadna diodka od rezerwy czy w tego typu zegarach cos takiego w ogóle wystepuje?

Obrazek


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 7 marca 2016, 12:22 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12309
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 327 razy
Pomógł: 1045 razy
Występuje ale nie w Twoim liczniku


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 7 marca 2016, 17:46 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): poniedziałek, 12 stycznia 2015, 17:09
Posty: 72
model: t4 lift
silnik: 2.5tdi

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
Dziekuje za pomoc.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 7 marca 2016, 18:28 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 3 lipca 2013, 00:00
Posty: 498
opis: IS 300 18r, Civic IX 16r, Ducato 15r, FZ1 Fazer 12r
model: T4 2000 Escapade I
silnik: ACV 2.5

Podziękował: 20 razy
Pomógł: 12 razy
Ja robię na rezerwie max 55km, więcej się boje. Kiedyś zaparkowałem na krawężniku (wysokim) prawą stroną, przy palącej się rezerwie od 15-20km i już dziadyga nie chciał odpalić <01> <38> . Musiałem go zepchnąć ręcznie i odpalił.
To ile przejedziemy na rezerwie zależy od stylu jazdy, warunków atmosferycznych (np. jadąc w zimę nie dogrzanym) i ukształtowania terenu. Bezpiecznie jest przyjąć 50km nie więcej.


_________________
------------


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 7 marca 2016, 18:37 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12309
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 327 razy
Pomógł: 1045 razy
Rezerwa to 10L, jak wskazówka pokazuje że nic już nie ma w baku to mamy wtedy jeszcze 4 litry. Tak mówi serwisówka


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 23 kwietnia 2016, 00:45 
Offline
teczkownik

Dołączył(a): wtorek, 7 września 2010, 16:01
Posty: 984
Lokalizacja: Wrocław
model: Transporter 1999
silnik: AJT

Podziękował: 37 razy
Pomógł: 32 razy
ostatnio zalałem AJT do pełna

wskazówka ruszyła się od wskazania pełnego dopiero po przejechaniu 300km (trasa)

teraz zrobiłem 900km i jest pierwsza biała kreska przed rezerwą ciekawe czy zrobi chociaż 1100 na pełnym

btw szukam tematu gdzie forumowicze pisali kto ile przejedzie na pelnym baku. Ktoś podrzuci?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 23 kwietnia 2016, 11:20 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 17 kwietnia 2010, 01:10
Posty: 127
Lokalizacja: Rzeszów
model: Kombi
silnik: 2.5D

Podziękował: 7 razy
Pomógł: 2 razy
Potwierdzam sytuacje z parkowaniem na krawężniku prawą stroną. Zaparkowałem kiedyś - paliwa było mało, ale jeszcze nie było rezerwy - i niestety już później nie odpalił.

Na baku zrobiłem max 1300, ale na stację to chyba grubo na oparach dojechałem, bo rezerwa się świeciła z 80 km...


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 23 kwietnia 2016, 12:28 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 16 lutego 2015, 23:42
Posty: 1128
Lokalizacja: Ursus
model: T4 Multivan
silnik: 2.4D AAB

Podziękował: 21 razy
Pomógł: 80 razy
U mnie podobnie, wjechalem na krawęznik i zgasł, nie chciał odpalic, dopiero zepchnięcie go z kawężnika pomogło z odpaleniem i na stację dojechalem


_________________
Jeśli chcesz dojechać daleko, musisz jechać powoli.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 23 kwietnia 2016, 12:30 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): piątek, 9 października 2015, 00:38
Posty: 420
Lokalizacja: Opolskie
opis: T4 Caravelle Long
model: T4 Caravelle
silnik: 2,5 AXG
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 20 razy
Pomógł: 17 razy
Kiedyś miałem taką sytuację ze przejechałem 50km na rezerwie, miała być stacja której nie było, a następna za 60 km, jest taki odcinek na niemieckiej autostradzie. Głaskałem go prawie nie tykając gazu. Zrobiłem w sumie 115 km na rezerwie,ale 3 km przed stacją zaczął szarpać. Udało się dojechać siłą rozpędu do zjazdu. 200metrów musiałem go podepchać do dystrybutora. Trochę pokręciłem zanim odpalił, pokaszlał i ustabilizował się. Teraz nie doprowadzam do sytuacji aby księgowy się zapalał.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 28 października 2016, 20:48 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): piątek, 19 sierpnia 2016, 21:21
Posty: 38
model: T4
silnik: ACV

Podziękował: 3 razy
Pomógł: 0 razy
Czyli ogólnie jak zdechnie z braku ON to zapali, Tak? Nie zapowietrzy sie???


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 28 października 2016, 21:25 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12309
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 327 razy
Pomógł: 1045 razy
Jak "zdechnie" to oczywiście dlatego, że zassał powietrze zamiast paliwa.


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 29 października 2016, 08:08 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 30 marca 2013, 23:27
Posty: 1223
Lokalizacja: ESI
model: Zwykły TRANSPORTER
silnik: 2.5 TDI ACV

Podziękował: 69 razy
Pomógł: 116 razy
No i odpalić odpali pod warunkiem że masz dobry aku, bo troche trzeba pokręcić aby zagadał ;)


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 31 października 2016, 00:22 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 23 września 2012, 20:27
Posty: 610
Lokalizacja: Podlasie BKL
model: Long Red
silnik: ACV

Podziękował: 19 razy
Pomógł: 45 razy
U mnie starym Multiku 2,4 jak było mało paliwa to przerywał na zakrętach i wtedy miałem jakieś 5-10 km, żeby dojechać na stację. W 2,5 ACV nie testowałem jeszcze rezerwy, natomiast zasięg w cyklu mieszanym to ok 1000 km.


_________________
Ja mam siłę, ja mam moc..
Ja przetańczę całą noc..


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 31 października 2016, 08:35 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12309
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 327 razy
Pomógł: 1045 razy
Jak ktoś chce dłużej na rezerwie pojeździć to wystarczy wymienić pływak na poprawiony nowego typu ;-)


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 31 października 2016, 10:31 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 18 stycznia 2014, 11:39
Posty: 1047
Lokalizacja: Wielkopolska
model: Allstar Westa SYNCRO
silnik: ACV+

Podziękował: 26 razy
Pomógł: 99 razy
Ja swój podgiąłem na drucie minimalnie. teraz jak mi się zapala to zrobie ok 80 100 Km.


_________________
Prawdziwy mężczyzna ma odciski na dłoniach a nie rurki na dupie


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB