T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest czwartek, 25 kwietnia 2024, 15:48

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 3 maja 2011, 12:53 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 22 listopada 2010, 14:52
Posty: 1429
Lokalizacja: obrzeża Kotliny Kłodzkiej
opis: " Sekcja Dolnośląsko-Opolska!"
model: transporter
silnik: 2,5tdi

Podziękował: 225 razy
Pomógł: 33 razy
Ja poprosiłam o to mojego elektryka(miałam tylko 1 kluczyk,a chciałam mieć zapasowy) zrobił bez problemu.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 10 lipca 2012, 10:35 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): sobota, 16 czerwca 2012, 06:54
Posty: 7
Lokalizacja: Gdańsk
opis: ACV
model: T4 Transporter
silnik: 2,5 TDI

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Witam,
a ja mam takie pytanie czy kluczyk na zdjęciu poniżej to jest z "pestką" do IMMO czy bez?
http://wm56.inbox.com/thumbs/af1_530f4_167e975_oJ.jpg.thumb
Bo mam błąd na VAG-u IMMO ale zachowania tak jakby paliwo się cofało. Po kilkugodzinnym staniu auta na parkingu problem jest taki że auto odpala od kopa ale po 3 sek. gaśnie. Następnie próba odpalenia z pedałem ma max wciśniętym w podłogę i odpala- pedał cały czas trzymam w podłodze i po ok 3 sek. pracuje normalnie. Taki sam objaw jak zabraknie paliwa to dopuki nie zaciągnie to tak się zachowuje.

====
EDIT
====
Przypomniałem sobie że gdy za pierwszym razem auto mi po odpaleniu nierówno chodziło a w efekcie zgasło to zajrzałęm pod maskę i ku mojemu zdziwieniu zobaczyłem że akumulator leży na filtrze paliwa... Poluzowała się łapa mocowania aku, w końcu spadła a razem z nią aku zatrzymując się na filtrze <england> i chyba sam sobie rozwiązałem problem <brawo> - pewnie aku spadł na filtr i przy okazji coś uszkodził
do sprawdzenia:
- zaworek na filtrze
- oring pod zaworkiem
- kontrola szczelności wężyków


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 10 lipca 2012, 20:24 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 21 lipca 2011, 23:04
Posty: 1043
Lokalizacja: PCT-landia
model: Transporter
silnik: 1.9

Podziękował: 17 razy
Pomógł: 41 razy
Sprawdź jeszcze przewód paliwowy czy nie jest przetarty przy rurce od wtrysku przy ostatnim garze .Miałem dwa razy taki kłopocik.(taka malutka dziurka ,ze nie ciekła ropa tylko ssał powietrze).


_________________
Z każdym dniem mojego życia
nieustannie zwiększa się liczba tych,którzy
mogą pocałować mnie w ...


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 14 lipca 2012, 22:52 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): sobota, 16 czerwca 2012, 06:54
Posty: 7
Lokalizacja: Gdańsk
opis: ACV
model: T4 Transporter
silnik: 2,5 TDI

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
generalnie sam nic nie znalazłem więc dziś odwiedziłem mechanika, który stwierdził że kąt wtrysku jest nieodpowiedni (opóźniony o 5 znaków) więc przestawił.
Zobaczę rano jak przez noc postoi i jak odpali.

====
edit
====
Rano ciężko kręcił ale odpalił i nie zgasł. Czy jest lepiej, hmmm. Napewno inaczej ale do ideału mu brakuje.
Odłączyłem czujnik temp (dwupinowy odpowiedzialny za grzanie świec) i ECU dostało informacje o tym że maksymalnie długo grzać świece- wtedy odpalił bardzo ładnie.
Chciałem dziś sprawdzić czy do każdej świecy dochodzi prać ale ciężko z dojściem więc sprawdziłem tylko jedną.
- Na fajce od świecy pojawia się napięcie w chwili gdy pali sie kontrolka od grzania świec.
- przykładając kabel z jednej strony do + AKU a z drugiej do świeczki to zaiskrzyło więc świeczka tez sprawna, szkoda że nie mogę dojść do pozostałych bo nie wiem jak mam odchylic tą chłodnicę...
Idąć dalej wydłużyłem VAGiem czas grzania świec lecz do końca nie jestem pewien czy to pomoże- zobacze jutro rano.
A na teraz wrzucam logi i baardzo Was proszę o ocenę

Logi Statyczne Basic Settings

Log (0 - 000)
Log (1 - 004)
Log (2 - 003)
Log (3 - 011)

Logi Statyczne Meas. Blocks

Log (0 - 000)
Log (1 - 001)
Log (2 - 003)
Log (3 - 002)
Log (4 - 004)
Log (5 - 013)
Log (6 - 014)

Logi Dynamiczne

Log (0 - 000)
Log (1 - 004)
Log (2 - 008)
Log (3 - 010)
Log (4 - 011)


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 26 lipca 2012, 09:26 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): sobota, 16 czerwca 2012, 06:54
Posty: 7
Lokalizacja: Gdańsk
opis: ACV
model: T4 Transporter
silnik: 2,5 TDI

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Witam,
odrazu przepraszam kadrę zarządzającą tym forum za to że piszę post pod postem ale chcę temat "odświerzyć"

A więc auto jak ciężko paliło tak ciężko pali ale problem ustał gdy zatankowałem paliwa ponad 3/4 zbiornika. Wtego odpala ładni i równo pracuje. Gdy wskaźnik paliwa zaczyna zbliżać się do rezerwy to problemy z odpaleniem powracają.
Czy to jest pęknięty pływak w zbiorniku czy jakiś syf czy może jest jaskaś pompka w zbiorniku która nie domaga czy może jeszcze coś innego.

Dodam że silnik czy ciepły czy zimny strasznie głośno pracuje. dodatkowo wyrażnie słychać metaliczny rzęch... nie jest to stukot równomuerny tak jak zawór czy vacum tylko chrobot.
Słychać to od strony rozrządu i znajmoy mechanik powiedział ze to może być rolka rozrządu a może też być sprzęgiełko w alternatorze.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 26 lipca 2012, 10:24 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 30 października 2011, 10:17
Posty: 873
Lokalizacja: Łódź/Warszawa
model: T4 Ambulans
silnik: 2.4, 2.5

Podziękował: 3 razy
Pomógł: 57 razy
Przede wszystkim to masz źle ustawiony rozrząd. Ustaw synchro wał -> wałek rozrządu tak żebyś miał kąt wtrysku ATDC i pompę tak żeby zadane wyprzedzenie pokrywało się z aktualnym na wolnych obrotach.


_________________
Gdyby któryś z kolegów z Łodzi lub okolic chciał nieodpłatnie skorzystać z VAGa to zapraszam.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 26 lipca 2012, 10:43 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7427
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 72 razy
Pomógł: 801 razy
makaron napisał(a):
Czy to jest pęknięty pływak w zbiorniku czy jakiś syf czy może jest jaskaś pompka w zbiorniku która nie domaga czy może jeszcze coś innego.


pompki tam nie ma
zapewne jest uszkodzony-pęknięty smok w zbiorniku paliwa
trzeba go wyjąć i obejrzeć - jak i gdzie się go wyjmuje jest na forum opisane


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 26 lipca 2012, 10:50 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): sobota, 16 czerwca 2012, 06:54
Posty: 7
Lokalizacja: Gdańsk
opis: ACV
model: T4 Transporter
silnik: 2,5 TDI

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
dzięki Panowie
w sobotę jadę wymienić cały rozrząd (dwa paski, 3 rolki i pompa wody+nowy płyn) więc liczę na to że ustawione zostanie to dobrze.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 2 listopada 2013, 20:40 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 9 stycznia 2011, 21:05
Posty: 2
model: caravelle
silnik: 2.5

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Udało mi się zdjagnozować problem przy pomocy mądrej osoby (wykluczam mechaników od ROWIŃSKIEGO) wystarczyło wymienić kostkę stacyjki ( tamci chcieli wymieniać pompę wtryskową). Pozdrawiam Wszystkich użytkowników t4


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB