T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest czwartek, 28 marca 2024, 23:01

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 27 kwietnia 2016, 08:39 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7425
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 71 razy
Pomógł: 801 razy
cały temat o częściach do rozrządu:
viewtopic.php?f=14&t=3944


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 27 kwietnia 2016, 10:25 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 25 września 2011, 16:29
Posty: 1115
model: California Exclusive
silnik: AXG

Podziękował: 27 razy
Pomógł: 35 razy
Zgodnie z t4-wiki: 102 konie co 120kkm, 151 kucy co 90kkm.


_________________
Pozdrawiam


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 27 kwietnia 2016, 11:59 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12295
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 326 razy
Pomógł: 1036 razy
flax napisał(a):
Zgodnie z t4-wiki: 102 konie co 120kkm, 151 kucy co 90kkm.

Owszem, ale jak weźmiesz zestaw z aso to można ryzykować


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 27 kwietnia 2016, 12:01 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 25 września 2011, 16:29
Posty: 1115
model: California Exclusive
silnik: AXG

Podziękował: 27 razy
Pomógł: 35 razy
Tak, oczywiscie mowa o zestawie z aso.


_________________
Pozdrawiam


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 27 kwietnia 2016, 22:46 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 31 stycznia 2014, 12:22
Posty: 798
Lokalizacja: Nancy Francja
model: t4
silnik: 2,5

Podziękował: 69 razy
Pomógł: 34 razy
Oczywiscie dla siebie, tyle ze robie sporo kilometrow i rozrzad robie co kilka miesiecy.
Dla spokojnej glowy, staram sie pilnowac przebiegu miedzy wymianami ok 60 tys km.


_________________
Moja T4


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 16 maja 2018, 20:20 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 31 stycznia 2014, 12:22
Posty: 798
Lokalizacja: Nancy Francja
model: t4
silnik: 2,5

Podziękował: 69 razy
Pomógł: 34 razy
Kurde tym razem troche sie zapomnialem i pyklo mi 70 tys km.
Troche strach ;)


_________________
Moja T4


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 17 maja 2018, 16:37 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 13:28
Posty: 9356
Lokalizacja: Sekcja DOLNO-Śląsko-Opolska
model: T5.1 , T6.0
silnik: 2.0 CFCA

Podziękował: 70 razy
Pomógł: 550 razy
Rouville to tylko konfekcjoner czyli inaczej mówiąc "pakowacz" , czy kupi się zestaw rouville , contitech , gates , ina , skf , bosch to wszędzie będą siedziec rolki Litens`a. Róznica jest tylko w paskach bo rouville wogóle ich nie produkuje więc nie wiadomo co w nich siedzi , contitech robi paski i nie są złe , gates równiez robi paski i sa mniej więcej porownywalne z contitechem , ina i skf paski mają od gates`a , conti i dayco , Dayco ma bardzo dobre paski ale chyba jest najczęsciej podrabianą firmą od "pasków"... Kolega zrobil na Boschu 110kkm bo "zapomniał ze rozrząd się wymienia" i gdyby nie to ze rolka się rozsypala juz i dzwoniła to pewnie i zrobiłby więcej. Ja ostatnio kupiłem zestaw INA i na jednym pasku jak byk był numer conti , a na drugim od pompy wychodzilo ze jest to gates. Ja na poprzednim zestawie SKF zrobiłem 70 tys km i zmieniałem bo juz pyklo 6 lat.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 17 maja 2018, 17:55 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 25 września 2011, 16:29
Posty: 1115
model: California Exclusive
silnik: AXG

Podziękował: 27 razy
Pomógł: 35 razy
Ladne podsumowanie Sterciu.
A pompkie wody co ile w 151 kucy? Za kazdym razem z rozrzadem?


_________________
Pozdrawiam


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 17 maja 2018, 20:53 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 13:28
Posty: 9356
Lokalizacja: Sekcja DOLNO-Śląsko-Opolska
model: T5.1 , T6.0
silnik: 2.0 CFCA

Podziękował: 70 razy
Pomógł: 550 razy
mysle ze nie ma co oszczędzac na pompie zwłaszcza jak chodzi na rorządzie i wymieniac ja z rozrządem


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 17 maja 2018, 23:05 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 25 września 2011, 16:29
Posty: 1115
model: California Exclusive
silnik: AXG

Podziękował: 27 razy
Pomógł: 35 razy
Chyba masz racje, bo wiedzę, ze vw sprzedaje komplet z pompa.
Pod koniec tego sezonu tez bede musial robic..


_________________
Pozdrawiam


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 29 maja 2018, 21:16 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 31 stycznia 2014, 12:22
Posty: 798
Lokalizacja: Nancy Francja
model: t4
silnik: 2,5

Podziękował: 69 razy
Pomógł: 34 razy
Jest nowy rozrzad i nowy problem
Cos tym razem poszlo nie tak.
Pewnie ustawienia. Gorzej odpala, czasem nie wchodzi na wysokie obroty mimo gazu w podlodze, czasem gasnie po odpaleniu.
Czasem jest ok. Caly czas jednak jest slabszy niz przed wymiana. Spalanie ok, a ustawienia katalogowe. :( Nie kopci chodzi gladko.


_________________
Moja T4


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 29 maja 2018, 22:48 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 8 czerwca 2012, 13:00
Posty: 2373
Lokalizacja: Łomianki/Warszawa
opis: Kapitan eMO
model: Escapade, holenderka
silnik: 2,5 TDI AXG,ACV,AJT+

Podziękował: 186 razy
Pomógł: 207 razy
faraon3021 napisał(a):
a ustawienia katalogowe. :(

Co masz na myśli? Znaki czy kąt wtrysku, bo zapewne to drugie masz do korekty.


_________________
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 30 maja 2018, 11:14 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 23 marca 2018, 02:17
Posty: 71
Lokalizacja: Brzeg (OB)
opis: http://www.t4-forum.pl/viewtopic.php?f=30&t=16061
model: T4
silnik: ABL

Podziękował: 7 razy
Pomógł: 0 razy
Każdy jeden zestaw wytrzyma 100tys km. Każdy rozrzad w każdym samochodzie tyle przejezdzi. Pewnie, ze można zmieniać olej co 10tys a rozrzad co 70tys, można tez na wszelki wypadek wyrzucać opony i zakładać nowe co dwa lata bo guma parcieje. Tylko, ze tego akurat nikt się nie boi i latanie na starych 20 letnich oponach jest pro <good>
Zestaw rozrządu to nie końcówka czy przegub, który zjeżdże do końca. Zrobię 100tys i wymienię wiec nie widzę potrzeby szukać niewiadomo jakiej firmy tym bardziej, ze producentów łożysk jest 1/3 tego co nazw na pudełkach. Jak się komuś rolka rozsypała to miał pecha bo np ducato ma wymianę rozrządu co 180tys.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 30 maja 2018, 11:37 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 8 czerwca 2012, 13:00
Posty: 2373
Lokalizacja: Łomianki/Warszawa
opis: Kapitan eMO
model: Escapade, holenderka
silnik: 2,5 TDI AXG,ACV,AJT+

Podziękował: 186 razy
Pomógł: 207 razy
Mirekm71 napisał(a):
Każdy jeden zestaw wytrzyma 100tys km. Każdy rozrzad w każdym samochodzie tyle przejezdzi.

Otóż nie każdy.
Twój post sugeruje, żeby nie zwracać uwagi na producenta. Mało tego, wymieniać bez względu na niego co 100tyś km.
Jeżeli dobrze zinterpretowałem - to większej bzdury dawno tu nie czytałem.
Dziwne, bo sądząc po wcześniejszych Twoich postach - pojęcie masz :)
W stolicy znam dwóch i ja trzeci, którym posypał się rozrząd przedwcześnie, albo wręcz zaraz po wymianie. Pasek, pompa wody, rolka - przyczyny różne.
Na forum jest takich pewnie multum, więc przeważa pogląd, aby graty dobierać najlepszych producentów na jakie nas stać, wymieniać tak często jak nas stać (oczywiście w granicach zdrowego rozsądku) i najlepiej jeszcze w między czasie zaglądać tam i kontrolować.


_________________
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 30 maja 2018, 13:24 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 31 stycznia 2014, 12:22
Posty: 798
Lokalizacja: Nancy Francja
model: t4
silnik: 2,5

Podziękował: 69 razy
Pomógł: 34 razy
niebieski-n2 napisał(a):
faraon3021 napisał(a):
a ustawienia katalogowe. :(

Co masz na myśli? Znaki czy kąt wtrysku, bo zapewne to drugie masz do korekty.

Pewnie tak i sam tego nie ogarne <36>


_________________
Moja T4


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 7 grudnia 2018, 09:41 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): czwartek, 20 października 2011, 10:26
Posty: 188
model: vw t4
silnik: 2.5 tdi

Podziękował: 7 razy
Pomógł: 8 razy
Mam pytanie czy pompa wody w 102 a 151 koni jest taka sama??pan sprzedawca powiedział że 151 koni ma o 1 ząbek miej na kółko??czy może ktoś to potwierdzic?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 7 grudnia 2018, 13:42 
Offline
nadteczkownik

Dołączył(a): wtorek, 13 kwietnia 2010, 23:05
Posty: 1032
Lokalizacja: Powiat żuromiński,woj. Mazowieckie
model: T4
silnik: ACV ,AXG

Podziękował: 70 razy
Pomógł: 37 razy
Hepu wzmacniana P574 - 20 zebow. Pompa normalna Hepu P536 ilosc zebow 20. Moga sie jedynie roznic lopatkami I ich gruposcia miedzy poszczegolnymi firmami. Ilosc zebow na pasek jest taka sama. Sprzedawca chce cie w maliny wyprowadzic.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB