T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest piątek, 29 marca 2024, 00:49

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 164 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 19 września 2018, 07:35 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): czwartek, 18 lipca 2013, 17:23
Posty: 69
model: t4
silnik: 2,5=102km

Podziękował: 2 razy
Pomógł: 3 razy
Niczym się nie różnią - jedynie nadrukiem w odlewie - wszystko i tak było naszymi rękoma robione w naszych odlewniach.
Patrz jak będziesz kupował czy w komplecie masz osłonę/izolację zewnętrzną z tworzywa sztucznego.

p.s.
to żeś dał ognia...


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 23 września 2018, 13:49 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): środa, 1 listopada 2017, 14:21
Posty: 28
Lokalizacja: Małopolska
model: T4 Multivan
silnik: ACV 102km
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 2 razy
Pomógł: 0 razy
Witam panowie, kolektor ssący ( germany ) chyba się przyjął, poza kolektorem wymienione zostały : uszczelka kolektora ssącego, uszczelki (górna i dolna ) i szpilki dolotu EGR, uszczelka EGR, plastikowa rura dolotowa do turbiny z oringiem do kupienia pozostaje zaślepka otworu skrzyni biegów ( wyszło w trakcie skręcania ) . Z praktyki mogę powiedzieć ze do czyszczenia kolektora jak i EGR a najlepiej sprawdza się przemysłowa myjka ciśnieniowa grzejąca wodę, wydarło do czystego aluminiom.
Pech jednak mnie nie opuszcza, przy wyjeździe z garażu okazało się ze jak auto stało ktoś wymoderowano 1 i 2 bieg a gałka biega jak w starze , wczytując się w forum obstawiam kulkę podtrzymującą lewarek ( niedziela a trzeba wejść pod samochód )


Ostatnio edytowano niedziela, 23 września 2018, 14:07 przez slimak, łącznie edytowano 1 raz
wulgaryzm


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 23 września 2018, 14:44 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): czwartek, 18 lipca 2013, 17:23
Posty: 69
model: t4
silnik: 2,5=102km

Podziękował: 2 razy
Pomógł: 3 razy
Pytanie czy zaślepiłeś dolot spalin z rury EGR ?
Oraz czy po wszystkim zauważasz jakieś zmiany na plus lub minus -szczególnie przy przyśpieszaniu na dolnych, środkowych lub górnych zakresach obrotów?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 23 września 2018, 16:16 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): środa, 1 listopada 2017, 14:21
Posty: 28
Lokalizacja: Małopolska
model: T4 Multivan
silnik: ACV 102km
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 2 razy
Pomógł: 0 razy
Przepraszam za wulgaryzmy, irytacja wzięła górę.
Nie zaślepiałem EGR a, możne to dziwne ale uważam że skoro to ktoś zrobił i działa to tego nie zmieniam.
Jak pisałem nie było u mnie dużo nagaru, czyszczenie robiłem ponieważ miałem wszystko na wierzchu a przy okazji powymieniałem uszczelki. Co któryś zbiornik dodaję do ON specyfik do czyszczenia EGR i wydaje mi się że to sporo daje.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 164 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB