T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest sobota, 20 kwietnia 2024, 15:19

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 67 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 8 października 2015, 01:16 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12306
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 327 razy
Pomógł: 1041 razy
Sprawdź czy nie ma dziury w dolocie i czy intercooler szczelny pod ciśnieniem.

W jakim sensie turbo jest ok? Ładuje od samego dołu czy po prostu luzy w normie?


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 8 października 2015, 06:23 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 8 czerwca 2012, 13:00
Posty: 2376
Lokalizacja: Łomianki/Warszawa
opis: Kapitan eMO
model: Escapade, holenderka
silnik: 2,5 TDI AXG,ACV,AJT+

Podziękował: 186 razy
Pomógł: 209 razy
Z ciśnieniem pamiętam, że też miałem jakąś rozbieżność na jednym z cylindrów, nie pamiętam cyfr, bo to było dwa lata temu, ale się wtedy przestraszyłem.
Mądry gość powiedział, żeby się tym nie przejmować, bo auto ma swoją historię i przyczyn może być wiele.
Jeżdżę tak do dziś i jest wszystko ok.
Czym zaślepiłeś dziurki w egr i czy to nie przeszkadza w niczym??? W końcu po coś je zrobili w korpusie??


_________________
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 8 października 2015, 10:24 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 17 listopada 2010, 20:32
Posty: 355
Lokalizacja: Lipka
model: VW
silnik: AXG

Podziękował: 8 razy
Pomógł: 7 razy
niebieski-n2 napisał(a):
Z ciśnieniem pamiętam, że też miałem jakąś rozbieżność na jednym z cylindrów, nie pamiętam cyfr, bo to było dwa lata temu, ale się wtedy przestraszyłem.
Mądry gość powiedział, żeby się tym nie przejmować, bo auto ma swoją historię i przyczyn może być wiele.
Jeżdżę tak do dziś i jest wszystko ok.
Czym zaślepiłeś dziurki w egr i czy to nie przeszkadza w niczym??? W końcu po coś je zrobili w korpusie??


no z tych dziur leje się olej po silniku wszędzie suchutko tylko z egru po całym bloku leje się olej skoro zaślepiłem EGR i odłączyłem od zaworu podciśnienia(który nim steruje) to uważam że są już zbędne moim zdaniem są one po to by było widać że jest uszkodzony a jest uszkodzony wtedy kiedy się z niego leje może się mylę ale tak mi się wydaje (po zaślepieniu tych dziurek egr też pracuje tzn zawór od spalin się unosi więc raczej nie ma to znaczenia czy są zaślepione czy nie) . W te dwie małe dziurki wkręciłem śrubki

co do turbo miałem zdemontowaną i sąsiad naprawia turbosprężarki wrzucił na maszynę i powiedział że jest ok
mogę Vagiem sprawdzić czy układ dolotowy jest nie szczelny ? tak wstępnie węże przejrzałem i wydaje się że są w nie złym stanie ale co do IC pewności nie mam


_________________
viewtopic.php?f=30&t=1729


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 8 października 2015, 10:34 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12306
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 327 razy
Pomógł: 1041 razy
Zrób logi dynamiczne i zwykłe też a potem załóż nowy temat


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 28 kwietnia 2016, 19:43 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 17 kwietnia 2010, 01:10
Posty: 127
Lokalizacja: Rzeszów
model: Kombi
silnik: 2.5D

Podziękował: 7 razy
Pomógł: 2 razy
Takie tam znalezione w czeluściach internetów. Myślę, że pasuje w tym temacie:

Obrazek


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 28 kwietnia 2016, 20:08 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 11 października 2010, 12:17
Posty: 1081
model: T4
silnik: ARL+

Podziękował: 23 razy
Pomógł: 67 razy
Symek napisał(a):
Takie tam znalezione w czeluściach internetów. Myślę, że pasuje w tym temacie:

Obrazek

Kiedyś zmieniałem silnik w Golfie 4 i też kolektor był zawalony ale to już przekracza wszelkie granice.


_________________
220/440 <09>


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 28 kwietnia 2016, 20:23 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): piątek, 9 października 2015, 00:38
Posty: 420
Lokalizacja: Opolskie
opis: T4 Caravelle Long
model: T4 Caravelle
silnik: 2,5 AXG
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 20 razy
Pomógł: 17 razy
ostryt4 napisał(a):
Symek napisał(a):
Takie tam znalezione w czeluściach internetów. Myślę, że pasuje w tym temacie:

Obrazek

Kiedyś zmieniałem silnik w Golfie 4 i też kolektor był zawalony ale to już przekracza wszelkie granice.

Widziałem zakoksowane kolektory i EGR-y ale przy takim zawężeniu przelotu jak na foto to ten wóz chyba stał w miejscu z niemocy <59>


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 28 kwietnia 2016, 21:36 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 4159
model: ...
silnik: ...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 161 razy
A jak zaślepiacie egr to kompem też zmieniacie parametry


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 28 kwietnia 2016, 21:49 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12306
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 327 razy
Pomógł: 1041 razy
W takich starych autach jak t4 komputer nie sypie błędami po zaślepieniu ;-)


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 28 kwietnia 2016, 21:59 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 11 października 2010, 12:17
Posty: 1081
model: T4
silnik: ARL+

Podziękował: 23 razy
Pomógł: 67 razy
Jedynie wtyka trzymać na zaworze aby ecu nie waliło błędem.


_________________
220/440 <09>


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 28 kwietnia 2016, 22:00 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12306
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 327 razy
Pomógł: 1041 razy
Ja mam sam zaworek pod maską, wężyki wszystkie od niego są usunięte :-P


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 28 kwietnia 2016, 22:14 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 11 października 2010, 12:17
Posty: 1081
model: T4
silnik: ARL+

Podziękował: 23 razy
Pomógł: 67 razy
Dobrze jest go tam mieć w razie jak N75 nawali.


_________________
220/440 <09>


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 29 kwietnia 2016, 15:02 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 4159
model: ...
silnik: ...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 161 razy
Nie do końca tak jest, najlepiej go wywalić programowo i małą korekte na paliwo wprowadzić


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 29 kwietnia 2016, 16:05 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 11 października 2010, 12:17
Posty: 1081
model: T4
silnik: ARL+

Podziękował: 23 razy
Pomógł: 67 razy
Rozwiń się bardziej bo nie widzę sensu w takim starym kiblu.


_________________
220/440 <09>


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 29 kwietnia 2016, 20:20 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7427
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 72 razy
Pomógł: 801 razy
szczególnie, że w tych starych kiblach EGR praktycznie jest otwarty tylko w czasie pracy na wolnych obrotach


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 30 kwietnia 2016, 15:34 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 4159
model: ...
silnik: ...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 161 razy
Praktycznie ale nie tak do końca, dlatego programem minimalnie korygujesz, a ze stary to ma nie dostać to co mu się należy


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 30 kwietnia 2016, 17:17 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12306
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 327 razy
Pomógł: 1041 razy
Co korygujesz i co dostaje i czym grozi brak zmiany w programie?


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 30 kwietnia 2016, 17:30 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): piątek, 9 października 2015, 00:38
Posty: 420
Lokalizacja: Opolskie
opis: T4 Caravelle Long
model: T4 Caravelle
silnik: 2,5 AXG
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 20 razy
Pomógł: 17 razy
Jakie korygowanie czegokolwiek,czym i po co?
Blaszka pod zawór/wężyk podciśnienia zaślepić (kulką z łożyska,lub wkręcić śrubę i nie sobie wisi gdzieś z boku)
I tyle w temacie fizycznego wyłączenia EGR. 10 minut roboty jak blaszka jest pod ręką. Zanim dociąłem blaszkę ,to na próbę wsunąłem kawałek puszki po piwie po zluzowaniu 2 nakrętek
-Bardziej gryzą spaliny na wolnych
-Na VAG wskazania w gr 3 kol 3 masa powietrza wzrasta w okolice 450-500 (na biegu jałowym)
Żadnych skutków negatywnych. Za to sporo zdrowego świeżego powietrza.

Wszystkie TDI jakie miałem chodziły bez EGR i katalizatorów. Ale ja nie jestem ekologiem <53>


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 1 maja 2016, 12:50 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 4159
model: ...
silnik: ...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 161 razy
Bo każdy tak robi jak wy bo szkoda kasy, ale na szczęście są ludzie co jednak to robią ,


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 1 maja 2016, 12:55 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12306
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 327 razy
Pomógł: 1041 razy
To napisz coś więcej, bo póki co to żadnych konkretów


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 67 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB