T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest czwartek, 25 kwietnia 2024, 22:53

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 13 kwietnia 2015, 21:29 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 19 grudnia 2014, 08:15
Posty: 104
Lokalizacja: Wisła
model: Caravelle
silnik: 2,5 TDI ACV

Podziękował: 8 razy
Pomógł: 1 raz
z kątem chyba sobie poradziłem , przestawiłem i od strzału zapalił , potem jeszcze dwa podejścia i oscyluje w okolicach 50 teraz muszę dojść do tego czemu nie ma doładowania , a to trochę zejdzie za nim coś konkretnego znajdę na ten temat :/


_________________
[url][URL=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1b79e547dafafae6.html]Obrazek[/url][/url]


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 14 kwietnia 2015, 19:45 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 19 grudnia 2014, 08:15
Posty: 104
Lokalizacja: Wisła
model: Caravelle
silnik: 2,5 TDI ACV

Podziękował: 8 razy
Pomógł: 1 raz
Coś podziałałem i chyba jest postęp :) bardzo proszę o interpretację
http://vaglog.pl/log_213065.html
http://vaglog.pl/log_213064.html
http://vaglog.pl/log_213067.html
http://vaglog.pl/log_213069.html
http://vaglog.pl/log_213063.html
http://vaglog.pl/log_213060.html
http://vaglog.pl/log_213061.html
http://vaglog.pl/log_213066.html
http://vaglog.pl/log_213068.html
http://vaglog.pl/log_213062.html


_________________
[url][URL=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1b79e547dafafae6.html]Obrazek[/url][/url]


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 15 kwietnia 2015, 18:24 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7427
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 72 razy
Pomógł: 801 razy
- brak logów dynamicznych grupy 011 czyli doładowania turbiny, najważniejszych w twoim przypadku
- w grupie 010 w dynamice jest pedał gazu na 98% tak jak byś nie jechał na pełnym bucie, a powinieneś do logów
- w grupie 010 widać, że doładowanie się polepszyło ( bo tam pokazuje ale lepiej jest to pokazane w grupie 011 ) ale turbina późno wstaje
- w grupie 003 w dynamice za mało powietrza ( coś dusi silnik albo zaczyna przepływka przekłamywać ) ECU chce 850 dostaje coś ponad 750


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało



Za ten wpis autor Kenobi podziękował: Rysio25 (środa, 15 kwietnia 2015, 19:05)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 15 kwietnia 2015, 19:33 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 19 grudnia 2014, 08:15
Posty: 104
Lokalizacja: Wisła
model: Caravelle
silnik: 2,5 TDI ACV

Podziękował: 8 razy
Pomógł: 1 raz
Kenobi napisał(a):
- brak logów dynamicznych grupy 011 czyli doładowania turbiny, najważniejszych w twoim przypadku
- w grupie 010 w dynamice jest pedał gazu na 98% tak jak byś nie jechał na pełnym bucie, a powinieneś do logów
- w grupie 010 widać, że doładowanie się polepszyło ( bo tam pokazuje ale lepiej jest to pokazane w grupie 011 ) ale turbina późno wstaje
- w grupie 003 w dynamice za mało powietrza ( coś dusi silnik albo zaczyna przepływka przekłamywać ) ECU chce 850 dostaje coś ponad 750



Są logi dynamiczne grupy 011 , nie wiem czemu dopisały się pod statycznymi (213069) <zniesmaczony> a pedał gazu miałem wciśnięty do podłogi czyżby z nim było coś nie tak , a widać w logach czy agr działa poprawnie czy czeka mnie czyszczenie dolotu i zaślepka agr ?
A jeszcze jedno czy logi dynamiczne robi się z tego - Meas. Blocks - 08 czy z tego - Basic Settings - 04 , bo nie bardzo to jest opisane
przepraszam za laickie pytania :)


_________________
[url][URL=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1b79e547dafafae6.html]Obrazek[/url][/url]


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 15 kwietnia 2015, 20:41 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7427
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 72 razy
Pomógł: 801 razy
Rysio25 napisał(a):
Są logi dynamiczne grupy 011

fakt,
nie wiem co naprawiałeś ale teraz wyglądają dobrze mimo , że na trochę małej ilości powietrza ( co powoduje małe obcięcie dawki paliwa ) i brakujących 2% pedału gazu - teraz chyba już czuć, że lepiej idzie,
Rysio25 napisał(a):
a widać w logach czy agr działa poprawnie czy czeka mnie czyszczenie dolotu i zaślepka agr ?

z logów wynika, że jest zaślepiony albo nie działa i jest stale zamknięty
Rysio25 napisał(a):
A jeszcze jedno czy logi dynamiczne robi się z tego - Meas. Blocks - 08 czy z tego - Basic Settings - 04

z Meas Blocks


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało



Za ten wpis autor Kenobi podziękował: Rysio25 (środa, 15 kwietnia 2015, 23:47)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 16 kwietnia 2015, 00:22 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 19 grudnia 2014, 08:15
Posty: 104
Lokalizacja: Wisła
model: Caravelle
silnik: 2,5 TDI ACV

Podziękował: 8 razy
Pomógł: 1 raz
Kenobi napisał(a):
nie wiem co naprawiałeś ale teraz wyglądają dobrze mimo , że na trochę małej ilości powietrza ( co powoduje małe obcięcie dawki paliwa ) i brakujących 2% pedału gazu - teraz chyba już czuć, że lepiej idzie,


wyczyściłem przepływkę , podłączyłem zawór N75 wg. http://t4-wiki.de/wiki/N75#Wastegate-Turbolader

Kenobi napisał(a):
z logów wynika, że jest zaślepiony albo nie działa i jest stale zamknięty


czyli czeka mnie czyszczenie dolotu <zniesmaczony>

Kenobi napisał(a):
z Meas Blocks


<england>


_________________
[url][URL=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1b79e547dafafae6.html]Obrazek[/url][/url]


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 16 kwietnia 2015, 05:52 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7427
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 72 razy
Pomógł: 801 razy
Rysio25 napisał(a):
czyli czeka mnie czyszczenie dolotu

po co ?? jak nie dymi na czarno to znaczy, że zawór EGR trzyma więc masz go zaślepionego, a to według mnie lepiej
ja jestem zwolennikiem zaślepiania tego parcha spełniającego jedynie pseudo ekologiczną funkcję prowadzącą do niszczenia silnika

zająłbym się tym pedałem gazu, bo w pierwszych logach dynamicznych które zrobiłeś w grupie 010 widać, że działał tylko na 96%
jeśli dobrze pamiętam to w roczniku 97 pedał gazu ma regulację, gdzieś na forum ktoś to opisywał może tu jest problem
albo dywanik ci wszedł pod pedał <cool>


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 16 kwietnia 2015, 09:51 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12306
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 327 razy
Pomógł: 1042 razy
Pedał można sprawdzić vagiem na postoju i ew. regulować takim białym pokrętłem przy potencjometrze


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 16 kwietnia 2015, 12:20 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 19 grudnia 2014, 08:15
Posty: 104
Lokalizacja: Wisła
model: Caravelle
silnik: 2,5 TDI ACV

Podziękował: 8 razy
Pomógł: 1 raz
Probe041 napisał(a):
Pedał można sprawdzić vagiem na postoju i ew. regulować takim białym pokrętłem przy potencjometrze

możesz podać instrukcję jak sprawdzić vagiem ? proszę


_________________
[url][URL=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1b79e547dafafae6.html]Obrazek[/url][/url]


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 16 kwietnia 2015, 12:38 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12306
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 327 razy
Pomógł: 1042 razy
Engine > Meas. Blocks > grupa 000 > blok/pozycja 3 to położenie % pedału gazu.
Powinno działać na włączonym zapłonie


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 16 kwietnia 2015, 13:14 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 19 grudnia 2014, 08:15
Posty: 104
Lokalizacja: Wisła
model: Caravelle
silnik: 2,5 TDI ACV

Podziękował: 8 razy
Pomógł: 1 raz
Probe041 napisał(a):
Engine > Meas. Blocks > grupa 000 > blok/pozycja 3 to położenie % pedału gazu.
Powinno działać na włączonym zapłonie

<england> dziękuję , sprawdzę jak będę miał lapka w łapkach


_________________
[url][URL=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1b79e547dafafae6.html]Obrazek[/url][/url]


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 24 kwietnia 2015, 22:18 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 19 grudnia 2014, 08:15
Posty: 104
Lokalizacja: Wisła
model: Caravelle
silnik: 2,5 TDI ACV

Podziękował: 8 razy
Pomógł: 1 raz
A więc pedał gazu wyregulowany , daje 100% :D
Dziś zabrałem tefijke na spacerek i rozpędziliśmy się do 175 km/h (zrobiło się ciasno musiałem odpuścić )
jeszcze został test diody ale to w przyszłym tygodniu :) życzę wszystkim radosnego weekendu


_________________
[url][URL=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1b79e547dafafae6.html]Obrazek[/url][/url]


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB