T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest piątek, 19 kwietnia 2024, 00:58

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 51 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 16 września 2014, 19:02 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 16 czerwca 2014, 05:00
Posty: 147
Lokalizacja: Katowice
model: 2001
silnik: 2.5 tdi

Podziękował: 7 razy
Pomógł: 3 razy
Siemanko wszystkim.
Chciałbym zapytać czy zakładał może ktoś z Was IC-ka od BMW E-34/E-39 2.5 tds do swojego "osiołka" 1.9 td?Znacie może wymiary tego kulerka,ja niestety nigdzie nie mogę jakoś ich namierzyć.Jeżeli ktoś montował to proszę o podpowiedzi czy dużo jest rzeźby no i czy zmieści się między grill a chłodnicę.Wiem że pasują IC od T-5,VW-LT,Sprintera,Sharana ale czy od BM-ki :?:


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 18 września 2014, 16:27 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 16 czerwca 2014, 05:00
Posty: 147
Lokalizacja: Katowice
model: 2001
silnik: 2.5 tdi

Podziękował: 7 razy
Pomógł: 3 razy
IC od bmw jednas zposzedł w odstawkę zewzględu dużego zamieszania w rurkach <ojojoj> za to ten będzie pasił idaalnie,muszę tylko skompletować kolanka i do dzieła :D


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 18 września 2014, 16:29 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 16 czerwca 2014, 05:00
Posty: 147
Lokalizacja: Katowice
model: 2001
silnik: 2.5 tdi

Podziękował: 7 razy
Pomógł: 3 razy
Upss..sory za błędy.. :lol:


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 18 września 2014, 16:39 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12305
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 327 razy
Pomógł: 1041 razy
Nie zapomnij o wyjęciu zaślepki z maski i wygłuszenia aby był przepływ powietrza.


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 18 września 2014, 16:44 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 11 października 2010, 12:17
Posty: 1081
model: T4
silnik: ARL+

Podziękował: 23 razy
Pomógł: 67 razy
U mnie był z Mitsubishi Pajero <01>


_________________
220/440 <09>


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 18 września 2014, 16:57 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 16 czerwca 2014, 05:00
Posty: 147
Lokalizacja: Katowice
model: 2001
silnik: 2.5 tdi

Podziękował: 7 razy
Pomógł: 3 razy
Postaram się pamiętać,myślę że podłączeniem IC-ka nie będzie problemu natomiast trochę mam obawy przed zmianą gónej częsci pompy.Teoretycznie wszystko już przygotowane,pin w LDA sprawdzony rysa idąca po nim obniżona o jakieś 2-3 mm,zostaje zdjąć góre przy silniku i zrobić zamianę angel .Wiem że trzeba będzie obciąć bolec wystający w pompie,i to mnie martwi,czy w razie jakichś komplikacji będzie można zpowrotem złożyć wszystko tak jak jest teraz :?: U mnie ostryt4 jest z L200 one chyba są identyczne,a rurki z jakiego auta adoptowałeś?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 18 września 2014, 17:10 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 11 października 2010, 12:17
Posty: 1081
model: T4
silnik: ARL+

Podziękował: 23 razy
Pomógł: 67 razy
Co do rurek to sztukowałem co pod rękę wpadało, kombinacje alepjskie w dwóch słowach.
Co do pompy miałem identyczne obawy ale przełamałem się i okazało się że nie taki diabeł straszny. ..........


_________________
220/440 <09>


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 18 września 2014, 17:21 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 16 czerwca 2014, 05:00
Posty: 147
Lokalizacja: Katowice
model: 2001
silnik: 2.5 tdi

Podziękował: 7 razy
Pomógł: 3 razy
Ja myślę o czymś takim,jeszcze tylko dokładnie dowiem się ile kosztuje za metr,chyba 50zl


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 18 września 2014, 17:35 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 18:08
Posty: 4205
Lokalizacja: RZESZÓW
opis: ZRÓB COŚ ZE SWOIM ŻYCIEM ALBO NAPIJ SIĘ WÓDKI
model: T4
silnik: AFN 1.9 TDI

Podziękował: 76 razy
Pomógł: 280 razy
Toż to z odkurzacza moja pani ostatnio taki kupiła..... <59> <32>


_________________
BYŁEM
I OSTRÓDA III OLSZTYN IV POKRZYWNA VI GÓRY SOWIE VII KASZEBE.VIII RADKÓW.IX SUCHEDNIÓW.XI SIAMOSZYCE.XIII ORAWA XIV KARPACZ

ORGANIZOWAŁEM
II ROZTOKI GÓRNE.V TARNAWA NIŻNA.XII ROZTOKI GÓRNE


bus.jpg


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 18 września 2014, 17:42 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 16 czerwca 2014, 05:00
Posty: 147
Lokalizacja: Katowice
model: 2001
silnik: 2.5 tdi

Podziękował: 7 razy
Pomógł: 3 razy
Według opisu sprzedającego.. :lol:
Wąż metalowy elastyczny fi 100 tłoczno ssący do przenoszenia ciepłego i zimnego powietrza, oparów, spalin i dymu. Transport pneumatyczny pyłu, wiórów drewnianych i metalowych, granulatu, zboża itd. W technice wentylacji, obróbce drewna i metalu, przemyśle tekstylnym, chemii i budowie pojazdów. Jako tłumik drgań w układach wydechowych agregatów i samochodów ciężarowych.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 18 września 2014, 18:02 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 11 października 2010, 12:17
Posty: 1081
model: T4
silnik: ARL+

Podziękował: 23 razy
Pomógł: 67 razy
Wygląda na takiego co się nada, 'kup i zrób", zobaczymy co wyjdzie, tylko te fi 100 to nie za bogato ?


_________________
220/440 <09>


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 18 września 2014, 18:19 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 16 czerwca 2014, 05:00
Posty: 147
Lokalizacja: Katowice
model: 2001
silnik: 2.5 tdi

Podziękował: 7 razy
Pomógł: 3 razy
Są różne od fi20 do fi100 <taktak> jak nie będzie pękał przy zaciskaniu to myślę że będzie wypas,a jak nie to poszukam na szrotach czegoś innego :D .


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 18 września 2014, 21:36 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 9 października 2012, 00:50
Posty: 379
Lokalizacja: Elbląg
model: T4
silnik: 1.9 TDI AHU
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 3 razy
Pomógł: 36 razy
Ta rura się nie nadaje.
Czym innym jest transfer materiałów sypkich i przepływ powietrza, a czym innym jest transfer powietrza pod ciśnieniem.
Taki wąż jest po prostu nie szczelny do układów ciśnieniowych.


_________________
Niechętnie zjeżdżam na bok, żeby zapytać kogoś o drogę, bo to oznaczałoby, że ten ktoś pod pewnym względem jest mądrzejszy ode mnie. A na pewno tak nie jest, bo ja siedzę sobie wygodnie w cieplutkim samochodzie, a on włóczy się pieszo.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 19 września 2014, 10:53 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 3 maja 2010, 14:51
Posty: 1328
model: Transporter Kombi
silnik: 1.9 ABL+

Podziękował: 26 razy
Pomógł: 37 razy
Ja na takim - albo podobnym wężu miałem złożony fragment wydechu w Iveco Eurocargo. Wytrzymał 2 lata i nic się nie działo. Był szczelny.


_________________
A clean bus is a sign of a sick mind.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 19 września 2014, 20:13 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 16 czerwca 2014, 05:00
Posty: 147
Lokalizacja: Katowice
model: 2001
silnik: 2.5 tdi

Podziękował: 7 razy
Pomógł: 3 razy
Narazie mam kilka węży gumowych różnej średnicy,kolanka...metalowe(myślę że mogą być) no i niestety brak czasu przez weekend :| ale w poniedziałek biore się za składanie,zobaczymy jaki będzie efekt <sarkastyk> .Rura ta na zdjęciu <up> którą planowałem zastosować ze względu na cenę(fi 45-100zł)odpada.Którędy dokładnie puscić ten wężyk doładowania turbiny?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 20 września 2014, 18:27 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 16 czerwca 2014, 05:00
Posty: 147
Lokalizacja: Katowice
model: 2001
silnik: 2.5 tdi

Podziękował: 7 razy
Pomógł: 3 razy
Przemyślałem sprawę i uznałem że jeżeli da się założyć tą rurkę którą przedstawiłem na foto bez żadnych kolan,cybantów,złączek i innych kombinacji alpejskich to jednak warto ją będzie kupić.Dzwonię więc jeszcze raz do gościa i mówię do czego mi potrzebna,i jak się okazuje cybkryst miał rację-brak szczelności w układzie ciśnieniowym.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 25 września 2014, 20:08 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 16 czerwca 2014, 05:00
Posty: 147
Lokalizacja: Katowice
model: 2001
silnik: 2.5 tdi

Podziękował: 7 razy
Pomógł: 3 razy
Witam,czy można zastosować do podłączenia intercoolera metalowe kolanko zwykłe?ogólnie wszystko już mam spasowane jednak brakło mi jednego łącznika i teraz nie wiem założyć to czy to musi być nierdzewka.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 25 września 2014, 20:20 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 7 czerwca 2010, 14:49
Posty: 1155
Lokalizacja: KRAKÓW NOWA HUTA
model: MULTIWAN
silnik: 2.5 tdi AJT 150 km

Podziękował: 221 razy
Pomógł: 88 razy
może być nawet plastik wes pod uwagę żeby był jakiś rowek na elemencie złącznym powiedzmy kolanku żeby węży przy doładowaniu nie zrzucało


_________________
Obrazek


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 25 września 2014, 20:28 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 16 czerwca 2014, 05:00
Posty: 147
Lokalizacja: Katowice
model: 2001
silnik: 2.5 tdi

Podziękował: 7 razy
Pomógł: 3 razy
Mam kilka złączek oryginalnych alu i one właśnie mają te wcięcia,a kolanko jest gładkie ale opanujemy natnę fleksem albo brzeszczotem


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 26 września 2014, 20:03 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 16 czerwca 2014, 05:00
Posty: 147
Lokalizacja: Katowice
model: 2001
silnik: 2.5 tdi

Podziękował: 7 razy
Pomógł: 3 razy
Trwało to trochę dłużej niż myślałem ale etap 1 czyli montaz IC zakończony <taniec>.EGR wywaliłem całkowicie ale nasuwa mi się pytanie co zrobić z wężykiem który od niego odczepiłem,zaślepić i zostawić? 2 etap to zmiana góry pompy na taką z LDA oraz podpięcie zegara doładowania turbiny.Myślę że caly zabieg nieco doda "galopu" osiołkowi :lol:


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 51 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB