T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest piątek, 29 marca 2024, 07:30

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 866 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36 ... 44  Następna strona
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 16 sierpnia 2015, 07:21 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): poniedziałek, 17 marca 2014, 07:58
Posty: 78
model: t4
silnik: 2,4-1,9tdi

Podziękował: 2 razy
Pomógł: 1 raz
Skrzynia nieaktualna juz


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 6 listopada 2015, 11:44 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12295
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 326 razy
Pomógł: 1036 razy
Coś nowego dla skrzyń 02B, piątka 0,592
http://www.darksidedevelopments.co.uk/p ... -sets.html

Przy dyfrze 4.235 (EWB, DUJ) przy
2000 obr = 100 km/h
3000 obr = 150 km/h
4000 obr = 200 km/h
Dziura między 4 a 5 około 1000 obr (bardzo podobnie jak dla 0,622)
<55>

Pytanie tylko z jakiej skrzyni te tryby pochodzą ;)


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 6 listopada 2015, 11:54 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 3 maja 2010, 14:51
Posty: 1328
model: Transporter Kombi
silnik: 1.9 ABL+

Podziękował: 26 razy
Pomógł: 37 razy
To zadanie dla Ciebie żebyś oblookał ;)


_________________
A clean bus is a sign of a sick mind.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 6 listopada 2015, 13:26 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 11 października 2010, 12:17
Posty: 1081
model: T4
silnik: ARL+

Podziękował: 23 razy
Pomógł: 67 razy
Przy takiej piątce to dobrze by było aby na hamowni dwójka z przodu się pokazała co dla 02B nie wróży nic dobrego <cisza>


_________________
220/440 <09>


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 6 listopada 2015, 13:48 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12295
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 326 razy
Pomógł: 1036 razy
Zagadka rozwiązana, jest to piąty bieg z VW T6 2016 rok
02Z311361C = 29 zębów (96€)
02Z311324, sprężyna / podkładka pod małe kółko (1,5€)
02A311158AS = 49 zębów (97€)
02Z311324 sprężyna pod duże kółko (1,5€)


29/49 = 0,5918..
Kody skrzyń biegów QWL, QWM, QWN

Co ciekawe u Ruskich na forumie widać inne numery dla małego kółka a zębatka też ma 29 zębów.
https://www.google.pl/search?q=02A31136 ... I2boOBM%3A


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 6 listopada 2015, 14:47 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 11 października 2010, 12:17
Posty: 1081
model: T4
silnik: ARL+

Podziękował: 23 razy
Pomógł: 67 razy
Ja doliczyłem się 23ech zębów na małym kółku, w moim aktanym jest chyba 24 o ile dobrze pamiętam.


_________________
220/440 <09>


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 6 listopada 2015, 14:51 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12295
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 326 razy
Pomógł: 1036 razy
Przy 0,622 jest 23/37. Tryb z T6 ma 29 na małym kółku a numery podane przeze mnie wyżej są z etki razem z liczbą zębów ;)


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 16 listopada 2015, 18:24 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): poniedziałek, 16 listopada 2015, 18:06
Posty: 2
model: t4
silnik: 1.9 td

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
Witam. Jestem nowy na forum dlatego na wstępie chce wszystkich przywitać. Kupiłem do firmy t4 2001r 1.9 td autko naprawde super ale ma jeden mankament jest bardzo wolne. Przy 100 km/h ma kolo 3100 obr. Chciałbym się dowiedzieć jakiej skrzyni musiałbym szukać żeby autko było szybsze. Nie wozi dużych cięzarów ale robi ok 400 km dziennie dlatego to ze jest wolny zaczelo bardzo przeszkadzac. Nie zależy mi na v-maks tylko na redukcji obrotów przy prędkości 100km/h. Wg tego co znalazłem i przeczytalem to mam skrzynie 02D. Jaka skrzynia podejdzie do tego samochodu ?? Z góry dziekuje za odpowiedź. :)


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 16 listopada 2015, 22:33 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 11 października 2010, 12:17
Posty: 1081
model: T4
silnik: ARL+

Podziękował: 23 razy
Pomógł: 67 razy
Skrzynię to masz raczej 02B.
Zapewne nie chce Ci się przewalać tych 33ech stron tematu to podpowiem.
Szukaj EWA, EWB, DUH, DUJ od 2.5 TDi 88 km, mają szybsze dyfry. Miej świadomość że auto straci na rozpędzaniu się bo ten silnik niestety jest za cienki do T4.


_________________
220/440 <09>



Za ten wpis autor ostryt4 podziękował: qwert123c (poniedziałek, 16 listopada 2015, 23:15)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 16 listopada 2015, 23:14 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): poniedziałek, 16 listopada 2015, 18:06
Posty: 2
model: t4
silnik: 1.9 td

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
Dziekuje za odpowiedź :) na rozpędzaniu mi zbyt nie zależy bo auto jeździ głownie w nocy i na trasie wiec bardziej zależy mi na redukcji obrotów. Pozdrawiam


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 22 listopada 2015, 18:00 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 22 listopada 2015, 15:59
Posty: 8
model: VW T4 Transporter
silnik: 2.4d

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
jaka powinna bvc oryginalna skrzynia VW T4 93r 2.4d transporter LONG, dodam ze sprzęgło mam na linke a oznaczenia juz nie widac tej skrzyni,nbie wiem czy ją remontowac czy szukac innej problem jest z tym ze wyje 2 bieg wyskakuje i ogolnie skrzynia nie chodzi jak nalezy,jaka najlepiej skrzynie włozyć wiem juz ze bede musial zmienic sterowanie z linki na siłownik ,czy ktos juz takie cos przerabial ??


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 16 grudnia 2015, 00:56 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): niedziela, 23 stycznia 2011, 21:23
Posty: 355
model: T4
silnik: 1.9 TDI (1Z)

Podziękował: 4 razy
Pomógł: 9 razy
Szybkie pytanko, bo po ponad 2 miesiącach od demontażu mam w końcu zrobioną skrzynię (wymiana łożysk, uszczelniaczy i sprężynek synchronizatorów), ale coś mi się nie podoba z biegami, mogę wrzucić ręką tylko pięć, a powinno być przecież sześć (ze wstecznym) - wybierak w pozycji neutralnej do przodu to 3-ka, do tyłu 4-ka, "pod" nimi tak samo 1-ka -2ka a pod jedynką jeszcze wsteczny, czy tak? A 5-ka powinna wskoczyć po wyciągnięciu pręta wybieraka do góry, dobrze pamiętam?

No i czy to w ogóle normalne, że nie mogę ręką praktycznie obrócić wałka w skrzyni jak jest wrzucony bieg, możliwe, że tak ciasno mi złożyli?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 16 grudnia 2015, 08:18 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): poniedziałek, 2 marca 2015, 21:59
Posty: 98
Lokalizacja: Aleksandrów Lubelskie
model: T4
silnik: 2.5 ACV

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 2 razy
Ja usiebie mam skrzynie 02G i przy 2.5 tdi ACV przy 3000 obr. Daje 120km na godzine. Moglaby byc lekko szybsza a chodzi mi o autostrady bo na zwykle drogi jest ok


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 26 lutego 2016, 00:19 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): środa, 24 lutego 2016, 00:46
Posty: 12
Lokalizacja: Czersk/Hamburg/Kwidzyn
model: t4 Caravelle AHY
silnik: 2.5 tdi 174KM

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
jestem dość krótko na forum i ciężko przeszukać wszystkie posty. Czy ktoś może próbował przerabiać( przyspieszyć) skrzynie DQR?
Z tego co się orientuję to chyba najszybsza skrzynia w teczkach, ale może ktoś coś kombinował z 5-tym biegiem.
Proszę o jakieś info lub namiary


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 26 lutego 2016, 01:04 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12295
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 326 razy
Pomógł: 1036 razy
slawekl83 napisał(a):
jestem dość krótko na forum i ciężko przeszukać wszystkie posty. Czy ktoś może próbował przerabiać( przyspieszyć) skrzynie DQR?
Z tego co się orientuję to chyba najszybsza skrzynia w teczkach, ale może ktoś coś kombinował z 5-tym biegiem.
Proszę o jakieś info lub namiary

viewtopic.php?f=44&t=10431&p=132466&
http://www.t4-forum.pl/viewtopic.php?p=83635#p83635


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum



Za ten wpis autor Probe041 podziękował: slawekl83 (wtorek, 1 marca 2016, 18:47)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 29 lutego 2016, 11:46 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): środa, 24 lutego 2016, 00:46
Posty: 12
Lokalizacja: Czersk/Hamburg/Kwidzyn
model: t4 Caravelle AHY
silnik: 2.5 tdi 174KM

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
Dzieki:) ciekawie to wygląda.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 1 marca 2016, 18:47 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): środa, 24 lutego 2016, 00:46
Posty: 12
Lokalizacja: Czersk/Hamburg/Kwidzyn
model: t4 Caravelle AHY
silnik: 2.5 tdi 174KM

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
Wg wszelkich danych jakich sie tu doczytałem najszybszą skrzynią do mojego AHY była by mieszanka org. DQR i DRH lub EFA. Tzn przełożenie gł. z org. DQR, a reszta bądź tylko 5-ty bieg z DRH lub EFA. Pytanie tylko czy to by wszystko ze sobą pasowało ( co prawda wszystkie w 02G) ? Próbował ktoś czegoś takiego? A moze ma ktoś zwłoki DRH(EFA)?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 1 marca 2016, 19:02 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 11 października 2010, 12:17
Posty: 1081
model: T4
silnik: ARL+

Podziękował: 23 razy
Pomógł: 67 razy
Jak będziesz miał farta to może coś Ci się trafi.
Ja za graty z EWB płaciłem ciężkie pieniądze bo to chodliwy towar.


_________________
220/440 <09>


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 1 marca 2016, 20:07 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): środa, 24 lutego 2016, 00:46
Posty: 12
Lokalizacja: Czersk/Hamburg/Kwidzyn
model: t4 Caravelle AHY
silnik: 2.5 tdi 174KM

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
Zapewne, do tej teczki wszystko kosztuje ciężkie pieniądze, zamienników praktycznie nie ma, a jak już sie coś trafia to bez sensu kupowac bo nie wytrzymują.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 26 marca 2016, 08:21 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): niedziela, 27 grudnia 2015, 16:07
Posty: 151
model: aab
silnik: 2.4

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 3 razy
Opłaciło by się kupić 5 bieg za 500 DUJ ?? Jakie miałbym obroty przy 100 km /h na 5 biegu? Mowa o używanym biegu ponoć w dobrym stanie?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 866 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36 ... 44  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB