T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest niedziela, 28 kwietnia 2024, 22:25

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 29 grudnia 2014, 21:48 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): piątek, 17 stycznia 2014, 18:00
Posty: 338
model: t4
silnik: 2.4

Podziękował: 46 razy
Pomógł: 170 razy
Witam, panowie mam problem ze skrzynią biegów, ostatnio wymieniałem swożeń prawego koła, po złożeniu nie zauważyłem że wyskoczył mi ze skrzyni wałek napędowy, postawiłem samochód pochylony przez co wylał mi się olej ze skrzyni, przejechałem w takim stanie może z 10 metrów, włożyłem wałek na swoje miejsce i uzupełniłem olej w skrzyni (75 w 90), niestety teraz podczas redukcji biegów kiedy wrzucę niższy bieg słychać jak zawyje skrzynia, jak zaczynam przyspieszać jest cisza , biegi wchodzą bez problemów. Nie wiem jaki olej tam był wcześniej , możliwe żeby poprzedni właściciel używał jakiegoś gęstego oleju i dlatego po nalaniu tego powstał taki problem. Co mogło się tak nagle stać, proszę o jakieś wskazówki.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 30 grudnia 2014, 21:33 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): piątek, 17 stycznia 2014, 18:00
Posty: 338
model: t4
silnik: 2.4

Podziękował: 46 razy
Pomógł: 170 razy
Koledzy ma ktoś jakis pomysł, możliwe żeby łożysko w skrzyni tak nagle padło, możliwe jest to że poprzedni właściciel nalał jakiegoś zagęszczacza i nic nie było słychać do tej pory?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 2 stycznia 2015, 19:01 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): piątek, 17 stycznia 2014, 18:00
Posty: 338
model: t4
silnik: 2.4

Podziękował: 46 razy
Pomógł: 170 razy
No i sprawa się wyjaśniła, dziś na postoju kręcąc kierownicą zaczeła się odzywać pompa wspomagania, robi się coraz głośniej choć wspomaganie działa normalnie, myślałem że to słabo naprężony pasek, niestety nie, zdjołem go i jeżdżę bez, teraz niesłychac tego jęknięcia przy redukcji.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 2 stycznia 2015, 20:34 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): piątek, 8 listopada 2013, 21:40
Posty: 40
Lokalizacja: KRK
model: T4
silnik: 1.9TD-2.4 D- 2.5 TDI

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Czyli jeździsz bez wspomagania, a sprawdzałeś płyn w zbiorniczku.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 2 stycznia 2015, 21:37 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): piątek, 17 stycznia 2014, 18:00
Posty: 338
model: t4
silnik: 2.4

Podziękował: 46 razy
Pomógł: 170 razy
Tak tak, w pierwszej kolejności, potem naciąg paska, ale jest ok.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 23 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB