T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest sobota, 27 kwietnia 2024, 22:27

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 30 września 2013, 00:02 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 31 stycznia 2011, 18:47
Posty: 257
Lokalizacja: Zakopane
model: T4 escApAde
silnik: 2.5 TDI 102km

Podziękował: 16 razy
Pomógł: 26 razy
Witam Was. Przepraszam jak było ale nic nie znalazłem jakby co to proszę wykasować. A więc mam pilota w kluczyku do centrala który mi nie działa... wymieniłem baterie programowałem zgodnie z instrukcją vw i nici pilot nie działa... mam drugi i tamten hula ok centralny śmiga a drugi psełdo zapasowy nie działa świecie się dioda podczas korzystania ale bez skudku. I moje pytanie czy vagiem jestem w stanie sprawdzić co jest ewentualnie dopisać ? Załatwiłem 3-ciego pilota niby to samo a i tak się nie dopisuje.... metoda z książki vw. Autko z końca 2002r


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 30 września 2013, 07:37 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 3 lipca 2012, 22:40
Posty: 320
Lokalizacja: Skoczów
model: T4 laweta
silnik: 2.5 ACV swap 130KM

Podziękował: 2 razy
Pomógł: 12 razy
najprawdopodobniej masz uwalone piloty-do przelutowania( wrzuc na wujka google jak sprawdzic kluczyk za pomoca aparatu:)
vag-iem dopiszesz tyle ze musi wysyłac fale radiowe-dioda ze miga to jeszcze nic nie znaczy

p.s będę w zakopcu za 4h,zabrać vaga ze sobą?? <taktak>


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 30 września 2013, 08:27 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 14 stycznia 2012, 22:14
Posty: 750
Lokalizacja: FSW
model: Caravelle
silnik: 2.5TDi

Podziękował: 12 razy
Pomógł: 40 razy
W T4 nie dopiszesz kluczy VAGiem.Mało tego jak chcesz zakodować 2 piloty ,to musisz je zakodować obydwa na raz ,bo nie idzie zapisać kolejnego bo zapomni tego co już działał.Instrukcja jest w temacie o centralnym zamku.A to ,że dioda miga na pilocie nie musi oznaczać ,że on działa.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 30 września 2013, 14:44 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 31 stycznia 2011, 18:47
Posty: 257
Lokalizacja: Zakopane
model: T4 escApAde
silnik: 2.5 TDI 102km

Podziękował: 16 razy
Pomógł: 26 razy
edibus napisał(a):
najprawdopodobniej masz uwalone piloty-do przelutowania( wrzuc na wujka google jak sprawdzic kluczyk za pomoca aparatu:)
vag-iem dopiszesz tyle ze musi wysyłac fale radiowe-dioda ze miga to jeszcze nic nie znaczy

p.s będę w zakopcu za 4h,zabrać vaga ze sobą?? <taktak>


edibus ja mam radiowe piloty nie na podczerwień tak wiec nie sprawdzimy czy działają za pomocą aparatu... a ale spotkać się można :)


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 30 września 2013, 15:09 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 31 stycznia 2011, 18:47
Posty: 257
Lokalizacja: Zakopane
model: T4 escApAde
silnik: 2.5 TDI 102km

Podziękował: 16 razy
Pomógł: 26 razy
orel11 napisał(a):
W T4 nie dopiszesz kluczy VAGiem.Mało tego jak chcesz zakodować 2 piloty ,to musisz je zakodować obydwa na raz ,bo nie idzie zapisać kolejnego bo zapomni tego co już działał.Instrukcja jest w temacie o centralnym zamku.A to ,że dioda miga na pilocie nie musi oznaczać ,że on działa.

temat przekopany i nic tam nie znalazłem po za instrukcją programowania która jest kompletnie inna od tej moje z fabrycznej książki do auta... skoro mam kodować piloty wszystkie to jak to jest one się same nadpisują na starych czy jakoś trzeba je wykasować. Albo czy idzie odczytać chociaż vagiem ile już jest zakodowanych ?



Za ten wpis autor flukem podziękował: rajaaa92 (piątek, 27 lipca 2018, 18:53)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 30 września 2013, 19:59 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 14 stycznia 2012, 22:14
Posty: 750
Lokalizacja: FSW
model: Caravelle
silnik: 2.5TDi

Podziękował: 12 razy
Pomógł: 40 razy
Vagiem nic nie sprawdzisz.Jak kodujesz nowe to stare się rozkodują ,dlatego musisz obydwa na raz zakodować.Z tego co pamiętam to było jakoś ,że włączałeś zapłon ,trzymałeś górny guzik na pilocie i w tym momencie dusiłeś chyba 3 razy dolny przycisk.Następnie wyłączyć zapłon i powinno działać.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 30 września 2013, 20:18 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 31 stycznia 2011, 18:47
Posty: 257
Lokalizacja: Zakopane
model: T4 escApAde
silnik: 2.5 TDI 102km

Podziękował: 16 razy
Pomógł: 26 razy
orel11 napisał(a):
Vagiem nic nie sprawdzisz.Jak kodujesz nowe to stare się rozkodują ,dlatego musisz obydwa na raz zakodować.Z tego co pamiętam to było jakoś ,że włączałeś zapłon ,trzymałeś górny guzik na pilocie i w tym momencie dusiłeś chyba 3 razy dolny przycisk.Następnie wyłączyć zapłon i powinno działać.

przyznam się że próbowałem tylko z tymi dwoma dodatkowymi pilotami, ten co mi działa to nie ruszałem i możne tu jest wyc aby od niego zacząć... pytanie jeszcze czy jest różnica bo ten 3 co jest nowy to mam od craftera ale częstotliwość jest ta sama co na oryginalnych, ma to jakieś przeciwwskazania czy powinien się dopisać bez problemu ? W książce mam tak napisane cytuje:


1 - wsunąć ostrze kluczyka z nadajnikiem do wyłącznika zapłonu;
2 - włączyć zapłon w ciągu 5 sekund, a następnie wyłączyć i włączyć go ponownie;
3 - po ponownym włączeniu zapłonu jest 15 sekund czasu, na zablokowanie samochodu drugim kluczykiem z nadajnikiem albo przyciskiem zabezpieczającym w drzwiach kierowcy;
4 - po zablokowaniu należy w ciągu najbliższych 30 sekund dwukrotnie nacisnąć albo przycisk otwierania albo zamykania;
5 - nowy zmienny kod zostanie przekazany pomiędzy kluczykiem a komputerem sterującym. Czynność synchronizowania została zakończona.


i tez nie gra mi to:

1. wynika że można dopisać jeden pilot bez rozkodowania reszty (podpunkt 3)
2. jest nieścisłość w momencie uruchomienia zapłonu w kluczyku przestają działać przyciski wiec jak mam nim zablokować drzwi.. (podpunkt 3)
3. dlaczego podawana na forum metoda programowania jest inna? czy występowały inne centralki?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 30 września 2013, 20:43 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 14 stycznia 2012, 22:14
Posty: 750
Lokalizacja: FSW
model: Caravelle
silnik: 2.5TDi

Podziękował: 12 razy
Pomógł: 40 razy
Z tego co wiem to ta metoda nie działa w T4.Ja programowałem moja metodą tylko nie pamiętam dokładnie jak to było.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 30 września 2013, 21:04 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 31 stycznia 2011, 18:47
Posty: 257
Lokalizacja: Zakopane
model: T4 escApAde
silnik: 2.5 TDI 102km

Podziękował: 16 razy
Pomógł: 26 razy
orel11 napisał(a):
Z tego co wiem to ta metoda nie działa w T4.Ja programowałem moja metodą tylko nie pamiętam dokładnie jak to było.

To jest instrukcja z książki vw czyli piszą bzdury ?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 30 września 2013, 21:08 
no blokada nypelkiem na zamkniętych drzwiach ,jakoś tak by to wyglądało


Góra
   
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 1 października 2013, 07:45 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 31 stycznia 2011, 18:47
Posty: 257
Lokalizacja: Zakopane
model: T4 escApAde
silnik: 2.5 TDI 102km

Podziękował: 16 razy
Pomógł: 26 razy
No nic dzisiaj próbuje jeszcze raz jedną metodą jak i drugą z tym że użyje też tego działającego pilota. Ok relacje zdam potem. Mam nadzieje że nie spiepszę jedynego pilota <18>


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 1 października 2013, 12:55 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 3 lipca 2012, 22:40
Posty: 320
Lokalizacja: Skoczów
model: T4 laweta
silnik: 2.5 ACV swap 130KM

Podziękował: 2 razy
Pomógł: 12 razy
w grupie vag robiłem tak:

jeden kluczyk w stacyjkę i włączałem zapłon
drugi w drzwi-zamykałem tym że kluczem i trzymając zamknięte naciskałem guzik otwieranie lub zamykanie-odzywał się krótko klakson i pilocik działał....

p.s byłem wczoraj b.krótko w Zakopcu stąd brak informacji ode mnie.
pzdr.!


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 1 października 2013, 18:42 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 14 stycznia 2012, 22:14
Posty: 750
Lokalizacja: FSW
model: Caravelle
silnik: 2.5TDi

Podziękował: 12 razy
Pomógł: 40 razy
Ten sposób u mnie nie działał,tylko taki jak wyżej podałem.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 1 października 2013, 20:49 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 8 czerwca 2012, 13:00
Posty: 2376
Lokalizacja: Łomianki/Warszawa
opis: Kapitan eMO
model: Escapade, holenderka
silnik: 2,5 TDI AXG,ACV,AJT+

Podziękował: 186 razy
Pomógł: 209 razy
Miałem kiedyś taki problem, że jeden kluczyk działał, a drugi nie.
Jak robiłem wg. instrukcji to drugi zadziałał, a pierwszy przestawał i tak w koło macieju!!!

Mam gościa od elektroniki i stwierdził, że wsad kluczyków nie jest orginalny VW, poza tym technicznie są sprawne.
Mam alarm firmy Clifford, montowany przez dilera.
Poradziłem sobie i teraz działają mi oba piloty!
Było to banalnie proste, ale zapomniałem!
Jeśli masz tej samej firmy centralkę, to zadzwonię tam jeszcze raz i zapytam!!!!


_________________
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 1 października 2013, 23:32 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 31 stycznia 2011, 18:47
Posty: 257
Lokalizacja: Zakopane
model: T4 escApAde
silnik: 2.5 TDI 102km

Podziękował: 16 razy
Pomógł: 26 razy
Jestem zainteresowany bo dzisiejsze próby spoczeły na niczym. Zobaczę jaką mam centralke i będę pisał


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 10 lipca 2015, 00:14 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): piątek, 28 lutego 2014, 02:15
Posty: 5
model: carawele
silnik: 2,5

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 2 razy
orel11 napisał(a):
...........A to ,że dioda miga na pilocie nie musi oznaczać ,że on działa.


I tu mam pytanie , jak sprawdzić na 100% czy pilot działa (nie kodując go do innego auta żeby nie namieszać) i jak sprawdzić czy centralka jest sprawna ??


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 11 marca 2024, 19:36 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 31 grudnia 2010, 02:47
Posty: 452
Lokalizacja: Polska
model: Westfalia/mixt L/+1
silnik: ACV, AJT, ABL

Podziękował: 11 razy
Pomógł: 29 razy
dla potomnych: przy sterownikach centralnego zamka (7D0959800) bez diagnozy vag czy vcds:
procedura przypisywania kluczyka wygląda następująco:
* wsadzić kluczyk
* włączyć zapłon
* wyłączyć
* wyjąć kluczyk
* przytrzymać przycisk zamykania i w tym czasie 3 razy nacisnąć przycisk otwierania
* puścić przyciski
* auto powinno zareagować kierunkowskazami



Za ten wpis autor Piter podziękował: Probe041 (wtorek, 12 marca 2024, 03:01)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 16 marca 2024, 16:30 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 4 marca 2016, 02:05
Posty: 310
Lokalizacja: Sztum, Pomorskie
model: T4 long holenderka
silnik: AFN

Podziękował: 2 razy
Pomógł: 21 razy
W moim z 99roku na siemensie właśnie ta metoda działa


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB