T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest piątek, 29 marca 2024, 09:01

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 28 stycznia 2011, 02:27 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 30 listopada 2010, 20:23
Posty: 143
Lokalizacja: Brzeg
opis: Starszy LAMPKOWY
Sekcja Dolnośląsko-Opolska!
model: T4 Transporter MOD1
silnik: 2,5 TDI

Podziękował: 4 razy
Pomógł: 1 raz
Czy jest możliwość za pomocą VAGa wyłączyć immobilaizer w T4 z roku '97 z silnikiem 2,5 TDI? Pytanie jest oczywiści czysto teoretyczne bo na razie nie mam VAGa a potrzebuję wreszcie uruchomić auto i dojechać do elektryka. Jeśli jest taka opcja to będę kombinował FAGa od kogoś...


Ludzie co jest grane? Albo to ja "zatroliłem" pytaniem na które odpowiedź jest oczywista dla wszystkich poza mną, albo to pytanie jak z niektórych dziedzin matematyki czyli - "ten problem nadal pozostaje jeszcze bez odpowiedzi". Proszę o jakąś informację bo widzę, że już kilka osób przeczytało a odpowiedzi nadal brak. Ktoś mnie uświadomi?


kolego - trochę cierpliwości


Ostatnio edytowano poniedziałek, 31 stycznia 2011, 22:57 przez mariuszgim, łącznie edytowano 2 razy
post pod postem


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 31 stycznia 2011, 10:29 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 15:16
Posty: 1258
Lokalizacja: Rzeszów
model: T4
silnik: 1.9 TDI AFN/1Z

Podziękował: 36 razy
Pomógł: 122 razy
Takie proste to to nie jest i nie sądzę aby na necie ktoś podpowiedział jak i co, w sumie jest to zabezpieczenie antykradzieżowe, ale znalazłem coś:
http://www.youtube.com/watch?v=iXxYTFhOf0k&feature=player_embedded może cię zainteresuje A tu info odnośnie tego ustrojstwa


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 31 stycznia 2011, 15:22 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12295
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 326 razy
Pomógł: 1036 razy
VAG commander, ale nie wiem czy T4 nie jest za stare


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 2 października 2012, 20:16 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): czwartek, 23 sierpnia 2012, 15:51
Posty: 127
model: caravelle/multivan
silnik: 2.5tdi ACV

Podziękował: 2 razy
Pomógł: 3 razy
no to teraz ja zadam pytanie odwrotne do autora, czy mozna WLACZYC immobilajzer? vag mi go wykrywa i w kluczyku jest pestka ale odpalic moge nawet bez niej, probowalem super vagiem 2.0 ale przy probie wlaczenia wyskakuje blad dostepu


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 12 grudnia 2014, 21:16 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 17 listopada 2010, 20:32
Posty: 355
Lokalizacja: Lipka
model: VW
silnik: AXG

Podziękował: 8 razy
Pomógł: 7 razy
Probe041 napisał(a):
VAG commander, ale nie wiem czy T4 nie jest za stare


Sprawdzone bez problemu można Vag Commanderem włączyć lub wyłączyć Immo
mowa o nowszych sterownikach takich od 99r >

nie wiem jak w starszych(w plastikowej obudowie)ale chyba kiedyś próbowałem VAG commander i nie dało rady ..


_________________
viewtopic.php?f=30&t=1729


Ostatnio edytowano piątek, 12 grudnia 2014, 23:00 przez barti87, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 12 grudnia 2014, 21:37 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 14 stycznia 2012, 22:14
Posty: 750
Lokalizacja: FSW
model: Caravelle
silnik: 2.5TDi

Podziękował: 12 razy
Pomógł: 40 razy
Ale te nowsze od 99 w górę też mają immo w plastikowej odudowie.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 12 grudnia 2014, 21:44 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 17 listopada 2010, 20:32
Posty: 355
Lokalizacja: Lipka
model: VW
silnik: AXG

Podziękował: 8 razy
Pomógł: 7 razy
Sorry nie dopisałem . Mam na myśli sterownik(komputer) silnika


_________________
viewtopic.php?f=30&t=1729


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 12 grudnia 2014, 22:25 
Offline
teczkownik

Dołączył(a): piątek, 12 sierpnia 2011, 09:55
Posty: 651
Lokalizacja: Działdowo
opis: Elektronika nade wszystko - Touran i A3 :)
model: T4
silnik: 1Z

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 35 razy
Te stare sterowniki w plastikowych obudowach też idą ... VAG-iem tego nie zrobisz . Jest kilka sposobów . Przeprogramowanie pamięci , zamontowanie emulatora immo , przerobienie puszki immo na emulator - to polecam najbardziej w starych parnikach :) Można użyć do tego celu puszki immo z golfa 3/ vento programując ją odpowiednio . Odpalisz na tym każdy vag na immo 1 i immo 2 :) Dzisiaj montowałem takie coś do audi a4 b5 ze starym sterownikiem na 2 płytach w tdi . Też działa to na benzyny .Wszystko na immo 1 i 2 . Nowsze stery to albo po kablu albo poprzez edycji pamięci sterownika . Jak masz kłopot wal na pw to poradzę . Zresztą jest kilka osób na forum które już na takim zestawie lata ... Po kablu to edc 15 .
Pozdr.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 28 lutego 2016, 02:12 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): czwartek, 25 lutego 2016, 05:07
Posty: 4
model: 7dz
silnik: acv

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 1 raz
Witam
W starszych puszkach niż EDC16 wyłączenie (nadpisanie) IMMO jest banalne wchodzimy vcds-em wpierw w IMMO - adaptacja, wpisujemy 00, nast. wykonaj, potem w SILNIK - adaptacja - 00 i wykonaj



Za ten wpis autor wert26 podziękował: maja (czwartek, 17 listopada 2022, 22:16)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 24 kwietnia 2016, 18:04 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 15 kwietnia 2012, 19:27
Posty: 28
Lokalizacja: Sławno
model: Transporter T4
silnik: 2.5B AET

Podziękował: 3 razy
Pomógł: 0 razy
Kiedyś pożyczałem od kolegi taką kostkę, którą wpina się w odb2. Jest tam taki włącznik, który przytrzymuje się 15sek i immo jest dezaktywowane. Sprawdzałem w Audi a4 B5 i wyłączyło. Działa w całej grupie VAG chyba do 2005r.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 7 maja 2016, 00:06 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 17 listopada 2010, 20:32
Posty: 355
Lokalizacja: Lipka
model: VW
silnik: AXG

Podziękował: 8 razy
Pomógł: 7 razy
danieljd napisał(a):
Kiedyś pożyczałem od kolegi taką kostkę, którą wpina się w odb2. Jest tam taki włącznik, który przytrzymuje się 15sek i immo jest dezaktywowane. Sprawdzałem w Audi a4 B5 i wyłączyło. Działa w całej grupie VAG chyba do 2005r.


to się nazywa "drive box"


_________________
viewtopic.php?f=30&t=1729


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB