T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest czwartek, 28 marca 2024, 20:10

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 47 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 2 grudnia 2010, 22:36 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 30 listopada 2010, 20:23
Posty: 143
Lokalizacja: Brzeg
opis: Starszy LAMPKOWY
Sekcja Dolnośląsko-Opolska!
model: T4 Transporter MOD1
silnik: 2,5 TDI

Podziękował: 4 razy
Pomógł: 1 raz
Witam wszystkich.

Niedawno nabyłem drogą kupna T4 2,5 TDI. Odebrałem z warsztatu po wymianie płynów "fizjologicznych", "wyżarzonych" świec żarowych i filtrów. W drodze z komisu stwierdziłem, że nie działają spryskiwacze na przednią szybę. Stwierdziłem brak płynu. Dolałem i nadal nic. Nie wiem czy nie działa pompka czy też zamarzły spryskiwacze. Jak to sprawdzić bo jak widzicie pogoda nas nie rozpieszcza, mróz i inne takie. To co leży na drodze wymaga zmycia z szyby a nie ma jak. Czekam na porady bo to moja pierwsza Tetka w życiu... <bezradny>


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 2 grudnia 2010, 22:44 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): sobota, 23 października 2010, 21:24
Posty: 60
Lokalizacja: GDYNIA
model: Multivan
silnik: 2,5TDI

Podziękował: 9 razy
Pomógł: 1 raz
wygląda mi na to ze zamarzł silniczek ,a moze płukali pojemnik spryskiwacza i zapomnieli podłączyc kabel od silniczka.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 3 grudnia 2010, 00:24 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 30 listopada 2010, 20:23
Posty: 143
Lokalizacja: Brzeg
opis: Starszy LAMPKOWY
Sekcja Dolnośląsko-Opolska!
model: T4 Transporter MOD1
silnik: 2,5 TDI

Podziękował: 4 razy
Pomógł: 1 raz
To jest jakiś pomysł. Jak się dostać do silniczka bo po podniesieniu klapy to widzę tylko wlew do zbiornika i nawet nie wiem gdzie jest umiejscowiona ta pompka.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 3 grudnia 2010, 01:01 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 18:08
Posty: 4205
Lokalizacja: RZESZÓW
opis: ZRÓB COŚ ZE SWOIM ŻYCIEM ALBO NAPIJ SIĘ WÓDKI
model: T4
silnik: AFN 1.9 TDI

Podziękował: 75 razy
Pomógł: 280 razy
Wyciągnij cały zbiorniczek pompka na pewno jest przymocowana do niego .....


_________________
BYŁEM
I OSTRÓDA III OLSZTYN IV POKRZYWNA VI GÓRY SOWIE VII KASZEBE.VIII RADKÓW.IX SUCHEDNIÓW.XI SIAMOSZYCE.XIII ORAWA XIV KARPACZ

ORGANIZOWAŁEM
II ROZTOKI GÓRNE.V TARNAWA NIŻNA.XII ROZTOKI GÓRNE


bus.jpg


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 3 grudnia 2010, 06:56 
Offline
Administrator

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 10:16
Posty: 5288
model: Mixt
silnik: ACV

Podziękował: 51 razy
Pomógł: 617 razy
Wyjmij samą rurkę wlewowa do zbiorniczka i odepnij wiązkę zasilającą. Sprawdź próbnikiem czy dochodzi prąd do silniczka. Mogło się zdarzyć, że jak pisze Gomesz zamarzła resztka płynu w zbiorniczku, zalanie zimowym powinno pomóc.


_________________
Administrator w stanie spoczynku.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 3 grudnia 2010, 09:54 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): niedziela, 17 października 2010, 18:47
Posty: 370
model: biznes
silnik: 2.5

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 3 razy
podepne sie do tematu, u mnie wszystko działa ale strasznie małe cisnienie mam... były jakies "rozne" pompki w t4??? zeby zmienic na mocniejsza??


_________________
Obrazek Obrazek Obrazek
Nie sztuką jest zwrócić na siebie uwagę tonami spojlerów i neonów... sztuką jest zrobić to bez nich..


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 3 grudnia 2010, 20:23 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 30 listopada 2010, 20:23
Posty: 143
Lokalizacja: Brzeg
opis: Starszy LAMPKOWY
Sekcja Dolnośląsko-Opolska!
model: T4 Transporter MOD1
silnik: 2,5 TDI

Podziękował: 4 razy
Pomógł: 1 raz
No właśnie w sprawie tych pompek. Złudnie podobna do pompki z Golfa II - mam jako pierwszy automobil <yahoo>. Czy do demontażu pompki/okablowania potrzeba otwierać maskownicę chłodnicy i przedni grill czy wystarczy dostać się od góry?
Tego w instrukcjach serwisowych nie ma nic na temat demontażu zbiornika spryskiwacza. Może dla przeciętnego mechaniora to tak oczywiste i proste, że nie trzeba o tym pisać w instrukcji...


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 3 grudnia 2010, 20:42 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7425
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 71 razy
Pomógł: 801 razy
jedyne co trzeba zdemontować to obudowe filtra powietrza rzazem z przepływomierzem i od góry już będziesz miał dostęp niezbyt fajny ale to wystarczy do wyjęcia całego baniaka


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 3 grudnia 2010, 21:04 
Offline
nadteczkownik

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 10:53
Posty: 1903
Lokalizacja: Bydgoszcz / okolice
opis: Transporter 93 był
Multivan 95 był
Caravella 02 jest
model: T4
silnik: 2,4D był 2,5 jest

Podziękował: 58 razy
Pomógł: 83 razy
a może tak jak u mnie zapchały ci się dysze?
u mnie skończył się płyn i po dolaniu nowego jedna dysza nie puszczała płynu


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 3 grudnia 2010, 21:58 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 18:08
Posty: 4205
Lokalizacja: RZESZÓW
opis: ZRÓB COŚ ZE SWOIM ŻYCIEM ALBO NAPIJ SIĘ WÓDKI
model: T4
silnik: AFN 1.9 TDI

Podziękował: 75 razy
Pomógł: 280 razy
Szpilka lub igła rozwiązuje problem ...ale nie kazdy ma filter z przepływomierzem Kenobi


_________________
BYŁEM
I OSTRÓDA III OLSZTYN IV POKRZYWNA VI GÓRY SOWIE VII KASZEBE.VIII RADKÓW.IX SUCHEDNIÓW.XI SIAMOSZYCE.XIII ORAWA XIV KARPACZ

ORGANIZOWAŁEM
II ROZTOKI GÓRNE.V TARNAWA NIŻNA.XII ROZTOKI GÓRNE


bus.jpg


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 3 grudnia 2010, 22:11 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7425
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 71 razy
Pomógł: 801 razy
chmielik ale Stary_S3 ma w podpisie 2.5 TDI więc i przepływke musi mieć


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 3 grudnia 2010, 22:14 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 18:08
Posty: 4205
Lokalizacja: RZESZÓW
opis: ZRÓB COŚ ZE SWOIM ŻYCIEM ALBO NAPIJ SIĘ WÓDKI
model: T4
silnik: AFN 1.9 TDI

Podziękował: 75 razy
Pomógł: 280 razy
Przepraszam przepraszam zachowałem się jak gówniaz czuję skruchę <w> <w>


_________________
BYŁEM
I OSTRÓDA III OLSZTYN IV POKRZYWNA VI GÓRY SOWIE VII KASZEBE.VIII RADKÓW.IX SUCHEDNIÓW.XI SIAMOSZYCE.XIII ORAWA XIV KARPACZ

ORGANIZOWAŁEM
II ROZTOKI GÓRNE.V TARNAWA NIŻNA.XII ROZTOKI GÓRNE


bus.jpg


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 3 grudnia 2010, 22:35 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 16 listopada 2010, 21:36
Posty: 57
Lokalizacja: Oslo Siedlce
opis: Kocham moje T4
model: t4 caravelle
silnik: 2.5 benzyna

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Witam. Odnosnie zwiekszenia cisnienia to ja u siebie zamienilem na pompce przewody ten co idzie na tyl z tym z co idzie na przod a potem trzeba jeszcze zamienic kable na pompke tez odwrotnie zeby naciskajac na przelaczniku bylo ok. Pompka smiga w dwie strony i teraz wprawdzie na tyl slabo pryska ale za to na przod daje okrotnie.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 6 grudnia 2010, 20:19 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 30 listopada 2010, 20:23
Posty: 143
Lokalizacja: Brzeg
opis: Starszy LAMPKOWY
Sekcja Dolnośląsko-Opolska!
model: T4 Transporter MOD1
silnik: 2,5 TDI

Podziękował: 4 razy
Pomógł: 1 raz
Dziś wreszcie sprawdziłem jak wygląda sytuacja ze spryskiwaczami. Pompka biega bo to słychać w kabinie przy wyłączonym silniku - znaczy zasilanie i sygnał dochodzi. Szpilką sprawdziłem drożność dysz - schowała się prawie cała i to bez problemu. Wlany jest płyn niezamarzający bez wody i innych dodatków. A dalej nic nie leci. Próbowałem kilka razy. Wycieraczki śmigają , pompkę słychać, płyn jest a spryskiwania szyby niet... Załam na maksa bo dalej nie wiem co jest powodem. Czy mogło coś paść w środku pompki i dla tego silniczek chodzi a nie pompuje?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 6 grudnia 2010, 22:02 
Offline
Administrator

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 10:16
Posty: 5288
model: Mixt
silnik: ACV

Podziękował: 51 razy
Pomógł: 617 razy
A masz tylną wycieraczkę?


_________________
Administrator w stanie spoczynku.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 9 grudnia 2010, 08:34 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 30 listopada 2010, 20:23
Posty: 143
Lokalizacja: Brzeg
opis: Starszy LAMPKOWY
Sekcja Dolnośląsko-Opolska!
model: T4 Transporter MOD1
silnik: 2,5 TDI

Podziękował: 4 razy
Pomógł: 1 raz
Nie, nie mam. Pompka ma tylko jeden wylot i przewody idą tylko pod maskę do spryskiwaczy na przednią szybę.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 9 grudnia 2010, 20:25 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): piątek, 16 kwietnia 2010, 19:07
Posty: 245

Podziękował: 4 razy
Pomógł: 3 razy
to może najpierw sprawdż czy w przewodach jest płyn.odepnij ktoryś wężyk od spryskiwacza albo gdzieś bliżej pompki i dopiero spróbuj psiknąć


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 9 grudnia 2010, 23:02 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 30 listopada 2010, 20:23
Posty: 143
Lokalizacja: Brzeg
opis: Starszy LAMPKOWY
Sekcja Dolnośląsko-Opolska!
model: T4 Transporter MOD1
silnik: 2,5 TDI

Podziękował: 4 razy
Pomógł: 1 raz
Jest i płyn i bąbelki. Bąbli zdecydowanie więcej...


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 10 grudnia 2010, 13:42 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): piątek, 16 kwietnia 2010, 19:07
Posty: 245

Podziękował: 4 razy
Pomógł: 3 razy
odpiąłeś wężyk i psiknąłeś? bo jak psiknąłeś i nie leci pod dobrym ciśnieniem to trzeba szukać dalej?najlepiej jakby ktoś włączył spryskiwacz a ty patrz czy jest OK


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 10 grudnia 2010, 16:03 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7425
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 71 razy
Pomógł: 801 razy
wychodzi na to że padła pompka, a dokładnie to są dwie możliwości coś się rozszczelniło w niej lub sam wirnik połamało w obydwu przypadkach będzie się kręcić ale ciśnienia nie będzie,
a jeszcze jedno - inną możliwością jest to, że w zbiorniku przy wlocie do pompki coś się zasyfiło


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 47 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB