T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest poniedziałek, 29 kwietnia 2024, 01:42

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 460 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 23  Następna strona
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 27 grudnia 2011, 22:50 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 13 listopada 2011, 13:12
Posty: 48
model: t4 transporter
silnik: 2,5 TDI

Podziękował: 2 razy
Pomógł: 2 razy
Silvestro napisał(a):
......aaa no i jaki przód dokładnie chodzi.


chodzi mi o podłoge i ściankę grodziową z przodu... o maty pytam bo sa samoklejące i nie wiem jak to trzymac będzie?


_________________
Obrazek


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 27 grudnia 2011, 22:52 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): czwartek, 30 grudnia 2010, 17:50
Posty: 207
Lokalizacja: M-wo
model: TE4
silnik: 1.9 TeDe

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 4 razy
trzyma dobrze tylko najlepiej na ciepło przyklejać, opalarką chwile ogrzać i klei się bardzo dobrze.



Za ten wpis autor Silvestro podziękował: Pit (wtorek, 27 grudnia 2011, 23:32)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 3 stycznia 2012, 23:55 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): niedziela, 23 stycznia 2011, 21:23
Posty: 355
model: T4
silnik: 1.9 TDI (1Z)

Podziękował: 4 razy
Pomógł: 9 razy
Czy ktoś ma jakieś doświadczenie z matą tego typu: http://allegro.pl/mata-akustyczna-gabka-wygluszenie-maski-silnika-i2020574143.html ?

Sprzedawca napisał, że nie chłonie wilgoci i nie bedzie się topić ani odklejać w wysokich temperaturach - czy ktoś może mi to potwierdzić/zanegować?

Chcę tym wygłuszyć komorę silnika wraz z maską (liczę na to, że sprawdzi się lepiej od fabrycznego wygłuszenia) - czy ktoś kiedyś tego próbował i jeśli tak, to z jakim efektem?



Za ten wpis autor Johnny podziękował: Viking (piątek, 19 maja 2017, 00:13)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 8 stycznia 2012, 01:33 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): poniedziałek, 14 lutego 2011, 20:20
Posty: 187
Lokalizacja: Wieluń
model: Multivan
silnik: 2,5TDI 102ps

Podziękował: 2 razy
Pomógł: 11 razy
Możesz próbować ale całej komory tym nie zrobisz. Uwaga na wysoką temperaturę. Musisz pamiętać by porządnie odtłuścić miejsce gdzie będziesz kleił. I pamiętaj że to auto spala się w przeciągu 8 minut ;)


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 30 marca 2012, 20:37 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 30 października 2011, 13:10
Posty: 50
Lokalizacja: Koszalin
model: caravelle
silnik: 2.4 D

Podziękował: 7 razy
Pomógł: 0 razy
Witam. wszystkich. Czy ktoś wygłuszał z was ścianę grodziową,matami bitumicznymi? jak zdjąć deskę rozdzielczą (wersja miękka z poduszka pasażera 95 rok)? jeżeli mam duży szyber w części pasażerskiej to czy maty filcowe będą się sprawdzać( wilgoć, grubość) czy lepsze będą bitumiczne, oraz czy drzwi i boczne ściany w caravelce lepiej dać maty bitumiczne czy filc?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 16 kwietnia 2012, 11:14 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): środa, 29 czerwca 2011, 10:22
Posty: 29
model: MULTIVAN
silnik: DIESEL

Podziękował: 3 razy
Pomógł: 1 raz
Witaam!
ARONS, będziemy sobie musieli poradzić sami,bo chyba temat wygłszania już przeminął i mało kto tu zagląda. Szkoda, bo choć już prawie wszystko zostało powiedziane to miło byłoby usłyszeć jakieś drobne sugestie. I jak, zrobiłeś coś w tym temacie? Ja również mam duży szyberdach z tyłu i zastanawiam się co tam dać?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 16 kwietnia 2012, 12:11 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 14 stycznia 2012, 22:14
Posty: 750
Lokalizacja: FSW
model: Caravelle
silnik: 2.5TDi

Podziękował: 12 razy
Pomógł: 40 razy
W miejsca gdzie jest wilgoc ,mozna dac pianke z klejem ok 1cm gruba.Mam tak w 1 aucie pod całym dywanem.Cos takiego
http://moto.allegro.pl/mata-pianka-wygl ... 79948.html


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 17 kwietnia 2012, 11:39 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): środa, 29 czerwca 2011, 10:22
Posty: 29
model: MULTIVAN
silnik: DIESEL

Podziękował: 3 razy
Pomógł: 1 raz
Właśnie nad tym się zastanawiałem ale czy pod kątem wygłuszenia pianka ta daje podobny efekt jak maty bitumiczno - filcowe? Która z nich lepiej wycisza?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 17 kwietnia 2012, 12:04 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 14 stycznia 2012, 22:14
Posty: 750
Lokalizacja: FSW
model: Caravelle
silnik: 2.5TDi

Podziękował: 12 razy
Pomógł: 40 razy
Według mnie mate bitumiczną można dac,gdy nie ma miejsca na cos grubszego ,lub żeby blacha nie pracowała.W pozostałych miejscach filc lub gdzie jest woda ,wilgoc własnie tą pianke.
Mam taka pianke pod dywanem w osobówce i naprawde sie ciszej zrobło.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 17 kwietnia 2012, 12:33 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 11 listopada 2010, 13:22
Posty: 2720
Lokalizacja: Kraków
opis: GRUPA MAŁOPOLSKA
sekcja "MŁODE WILKI"
model: Multivelle Long
silnik: 2.5 AAF bi-fuel

Podziękował: 167 razy
Pomógł: 295 razy
maty bitumiczne maja za zadnie wytlumic
a tzw filce,pianki wyciszaja
na forach m.in car audio madre glowy pisza ze powinno sie stosowac tzw sandwicze uzywajac kilku materialow bo kazdy ma inne zadanie
zamiast samych filcow mozna zalozyc tzw poroso wedlug niektorych to to samo co filce stosowane w przemysle samochodowym i mozna to kupic w wiekszych kawalkach
narazie mam wyklejona sama podloge i troszke boczkow matami bitumicznymi i mam polozona pianke zamknietokomorkowa (rzekomo jakas akustyczna)10mm na podlodze i jest jakby ciszej ale z drugiej strony mam posciagane wszystkie tapicerki na boczkach wiec z tamtej strony mam glosniej
jedyne czego jestem pewien to to ze nieslysze teraz elektrozaworu od butli lpg umieszczonej w miejscu kola zapasowego,wczesniej jak na podlodze nie mialem nic to w momencie zadzialania zaworu wydawalo mi sie ze ktos mi lomem po podlodze z tylu naparza

tutaj sa namiary na producenta poroso http://www.surtex.gdynia.pl/produkty.ph ... 1200422154 na jakims z for czytalem ze ktos u nich kupowal bezposrednio i wychodzilo 50% taniej niz potem u posrednikow jakby ktos tam byl w poblizu to bym sie pisal na kilka metrow <01>


_________________
Lepiej mieć Parkinsona i trochę wylać, niż mieć Altzheimera i zapomnieć wypić

Jeżeli co drugi twój pomysł wydaje ci się genialny - dopij wódkę i idź spać


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 29 kwietnia 2012, 21:50 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 10 kwietnia 2011, 19:57
Posty: 120
Lokalizacja: Gorzkowice
model: Transporter
silnik: 1.9 D

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 2 razy
Krótkie pytanie i liczę na szybką odpowiedź :)
Ile mat bitumicznych 25x50 cm jest potrzebne na tylne nadkola? Jak WY to kleicie pojedyncza warstwa, czy kilka? I czy to w ogóle warto oklejać? Wiadomo że szum z opon jest na prawdę uciążliwy zwłaszcza przy dalszych trasach...,


Stosował już ktoś takie cudo do upchania tego pod dykty te na bokach co są w wersji nietapicerowanych ?
Bo mnie korci czy by nie spróbować co to da ? <21>
http://allegro.pl/ovata-500gr-m2-5cm-wl ... 49853.html


_________________
Około 99% idiotów czyta posty z ręką na myszce ... heh teraz to już za późno <01>

Kliknij zobacz i oceń moją furmankę xd


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 1 lipca 2012, 16:13 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 3 kwietnia 2011, 13:47
Posty: 151
Lokalizacja: Warszawa
opis: 2000r, long, 102KM.
model: Transporter
silnik: 2,5 TDI AUF lub ACV

Podziękował: 9 razy
Pomógł: 15 razy
Silvestro napisał(a):
zależy jaka. jeżeli z zamkniętymi pęcherzykami to nie konicznie. robiłem doświadczenie. zresztą jak ktos ma zrobioną podłoge jeszcze matami bitumicznymi to wydaje mi sie że to dobry pomysł położenia pianki.


Wszystkko fajnie tylko pianki z zamkniętymi porami np stosowane do produkcji pianki pod panele podłogowe NIE NADAJĄ SIĘ do punktowych obciążeń. Pęcherzyki pękają pod niewielkim naciskiem i folia lub mata pęcherzykowa traci całkowicie swoje własciwości w tym miejscu. Najlepszym przykładem są karimaty drogie można ścisnąć mocno i wrócą do swojego kształtu ale kosztują nawet ponad 100 zł za 1m2. Tanie karimaty z supermarketów ściśnięte palcami pękają i nie odzyskują kształtu tak jak pianka pod panele. Więc jak założysz coś takiego na podłogę i załadujesz np wózek lub klękniesz to już nie będzie pęcherzyków.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 9 lipca 2012, 23:09 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 13 listopada 2011, 13:12
Posty: 48
model: t4 transporter
silnik: 2,5 TDI

Podziękował: 2 razy
Pomógł: 2 razy
kaczaza5 napisał(a):
Krótkie pytanie i liczę na szybką odpowiedź :)
Ile mat bitumicznych 25x50 cm jest potrzebne na tylne nadkola? Jak WY to kleicie pojedyncza warstwa, czy kilka? I czy to w ogóle warto oklejać? Wiadomo że szum z opon jest na prawdę uciążliwy zwłaszcza przy dalszych trasach...,

ile dokładnie na nadkola mi wyszło nie pamietam. ja zamówiłem 20stk, obłożyłem nadkola z tylu, scianke grodziową oraz podloge z przodu. przeglądnij moje zdjęcia. nadkola z tylu są dodatkowo obłożone dwu centymetrową Pianką firmy "Keimann" tak jak cały Bus...


_________________
Obrazek


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 30 sierpnia 2012, 11:29 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 13 kwietnia 2010, 17:58
Posty: 706
Lokalizacja: Gdynia
model: T4 & ASB
silnik: APL+LPG

Podziękował: 13 razy
Pomógł: 37 razy
Zabieram się właśnie za wymianę podłogi na tą z szynami. Po zdjęciu sztywnej oryginalnej sklejki ukazał się moim oczom taki widok
Załącznik:
pod.JPG

Chciałbym zostawić tą oryginalną wykładzinę a maty wygłuszające położyć na nadkolach, stopniach i przedniej podłodze. Pytanie, czy podłoga z szynami nie będzie za wysoko? Ona ma pod spodem takie wklejki z drewna, można je ewentualnie usunąć i dopasować wysokość podłogi, ktoś to już przerabiał?


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 30 sierpnia 2012, 14:25 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:46
Posty: 1014
Lokalizacja: Bydgoszcz
model: multivan
silnik: 2.5 tdi 127 PS

Podziękował: 36 razy
Pomógł: 16 razy
Najlepiej jak byś w miejscach gdzie będą szyny nie zakładać mat. Ale myślę że jak dasz to nic się nie stanie, oczywiście jak dasz tylko 1 warstwę.
Natomiast jeśli chodzi o stopnie to dasz 1 warstwę i styka. Zobacz moje fotki wcześniej.
Pozdro


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 30 sierpnia 2012, 14:35 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 13 kwietnia 2010, 17:58
Posty: 706
Lokalizacja: Gdynia
model: T4 & ASB
silnik: APL+LPG

Podziękował: 13 razy
Pomógł: 37 razy
Dzięki Wojti za szybką odp. Oczywiście pod szyny pójdą wpierw metalowe podstawy i w tych miejscach gumowa mata będzie wycinana.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 20 września 2012, 22:39 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): środa, 29 czerwca 2011, 10:22
Posty: 29
model: MULTIVAN
silnik: DIESEL

Podziękował: 3 razy
Pomógł: 1 raz
Witam!
Wcześniej się pytałem a teraz się pochwalę. A tak serio to nie chodzi mi o chwalenie się, bo ciężko było mi wygospodarować czas ale może akurat coś się komuś przyda. Więc tak, rozbierało się samochód dość łatwo ale docinanie wszystkiego i składanie z planowanych kilku dni przerodziło się w kilka tygodni:-) Fabrycznie samochód posiada tylko dwa płaty filcu na boczku pod stolikiem (na górze grubszy na dole cieńszy) oraz trochę grubsze w tylnej części tuż nad nadkolami. I ponoć coś jest w przednich drzwiach ale jeszcze do tego nie doszedłem. Dla ciekawskich, tak wyglądał demontaż tapicerki
Załącznik:
21042012470a.jpg

Załącznik:
P1170177a.jpg

Załącznik:
P1170572a.jpg



Zacznę od tego,że podłogę w moim multivanie postanowiłem zrobić miękkimi matami bitumicznymi 50cmx50cm firmy APP - mimo że są miękkie i kładłem je w upalne dni dodatkowo podgrzewając opalarka to kładło się je bardzo ciężko,gdyż po kilku godzinach maty się kurczyły i unosiły a nie rozciągałem ich (choć jak rozciągałem też). Przód jako tako udało mi się położyć natomiast w przestrzeni pasażerskiej zrezygnowałem z nich z uwagi na ryflowaną blachę na podłodze, na której po prostu nie sposób było tego ułożuć (a jestem pedantyczny i nie lubię fuszerki) Może zdałoby to egzamin gdyby je podgrzewać palnikiem, normalnie tak jak pape na dachu, ale nie miałem palnika, a poza tym przeszkadzałaby cała instalacja elektryczna, więc nie wiem czy odważyłbym się tak go podsmażyć? Uważam, że maty mają dobre właściwości ale mnie współpraca z nimi układała bardzo źle -nie wiem czy to zależy od firmy, partii czy od jeszcze czegoś innego,bo układałem je na wszelkie możliwe sposoby.
Na maty z przodu położyłem piankę 6mm taka co idzie pod panele (zieloną) i drugą 2mm z rolki (niebieską). Ktoś powyżej pisał, że pianka jest zła, bo nie jest odporna na punktowe obciązenia. Zgadza się, ale ja gwoździ nie zamierzam wbijać na niej a jak się położy tę fabryczną podłogę ze sklejki i chodzi po tym wszystkim to jedynie ugniata się w miejscach styku z ryflami ale nie pęka (tak samo z przodu) - sprawdzone bo niestety po kilku dniach musiałem unosić podłogę jeszcze raz <zły>
Załącznik:
04052012478a.jpg

Załącznik:
04052012481a.jpg


Podsumowując:
-mata bitumiczna (nadkola, przód podłoga)

-pianka pod panele twarda 6mm (przód podłoga oraz boczki)
Załącznik:
0_400x300.jpg

-pianka pod panele miękka 2mm (przód i tył podłoga oraz boczki)
Załącznik:
images.jpg

pianka pod panele twarda 3mm (tył podłoga)
Załącznik:
f-classen-podklad-pod-panele-fix-prix-5-mm-1-m2.jpg


Nadkola
Na nadkola dałem te nieszczęsne maty bitumiczne (bo z drugiej strony nic tak nie tłumi jak one) i filc 10mm z przodu a na to tę niebieską piankę, zaś z tyłu na maty położyłem trójwarstwową karimatę (taką znalazłem w piwnicy). Taki mix dla porównania efektu
Załącznik:
P1170906a.jpg


Przestrzeń pasażerska
Z uwagi na to że maty bitumiczne odpadły (miały być maty bitumiczne, pianka zielona 6mm i pianka niebieska 2mm) została położona pianka zielona, z tym że 3mm grubości i na nią ta zaplanowana niebieska również dwu milimetrowa. Niby to nie dużo, a pianki te jeszcze trochę się ugniatają, to mimo to miałem problemy z późniejszym założeniem boczków, gdyż wszystko tu jest dopracowane co do milimetra i przy składaniu takie brakujące 3mm robi się dużym problemem a chciałem to tak poskładać żeby za jakiś czas nie poodpadało i nie trzeszczało
Załącznik:
P1170967a.jpg

Załącznik:
P1170970a.jpg

Załącznik:
P1170990a.jpg


Boczki
Na boczki (nie na tapicerkę tylko bezpośrednio na blachę) dałem tę zieloną piankę (6mm) a na to 15mm piankę,taką "czaderską" zamkniętokomotrową (na allegro widziałem ją po kilkadziesiąt złotych a ja rozebrałem busa na szrocie, który był nią właśnie wyciszony) i na to wszystko miał iść filc grubości 10mm. Okazało się jednak, że jest za grubo i tapicerka się nie mieści. W związku tym pozostał tylko cienki fabryczny filc w dolnej części boczka, natomiast pozostały został przyklejony klejem w sprayu bezpośrednio do boczku, w miejscu tych pretłoczeń pomiędzy schowkami, popielniczkami itp. Pianek nie kleiłem, gdyż wszystko dopasowałem na wcisk tak ,ze samo się trzymało a po założeniu tapicerki było nią dociskane. Pod kołki w tapicerce podłożyłem tę niebieską piankę, która przy zakładaniu tapicerki okryła wszystko. Tak to wyglądało na tej ścianie co jest stolik
Załącznik:
14052012482a.jpg

Z tylnych boczków (tych znad nadkoli)zdjąłem ten oryginalny filc i tak samo ,pianka 6mm, pianka 15mm i dopiero ten oryginalny filc ( i dołożyłem jeszcze swojego bo ten był cięty w kwadrat więc nie był dokładnie dopasowany. Pod kołki pianka 2mm i zakładamy (łatwo się teraz pisze ale dopasować boczek do takiej kanapki to było ciężko <36>

Drzwi przesuwne jw. to jest:
pianka twarda 6mm,
pianka ze szrotu 15mm,
filc 10mm
Piankę niebieską sobie darowałem, gdyż po jej założeniu drzwi się nie zamykały, bo blokowała powrót cięgna. I tak drzwi zamykają się jak w jakimś bankowozie:-D
Załącznik:
04092012067a.jpg

Załącznik:
07092012068a.jpg


Klapa
Z klapą miałem trochę dylemat, bo choć miejsca dużo to uwagi na wzmocnienia jakie w niej są nie było możliwości docięcia wszystkiego tak żeby idealnie pasowało. Nie chciałem byle jak upychać bo później mogłoby być tak,że w jednym miejscu będzie na wcisk a w drugim wcale by nie było i nie spełniałoby to swojej roli oraz mogłoby przytykać drogę do kanałów odpływowych. Najlepszym rozwiązaniem byłoby położyć bezpośrednio pod tapicerkę tę 15mm piankę zamkniętokomorową ale już mi się skończyła. W związku z tym znalazłem w domu 10mm styropian który dokładnie dociąłem w kształcie tapicerki klapy ( i go do niej przykleiłem) następnie na to dałem 10mm filc, a po tym matę paroprzepuszczalną (taką co się daje pod dachy,bo miękka mata pod panele mi się skończyła), żeby odizolować filc od blachy (jak będzie się pocić to żeby bezpośrednio z niej wody nie pił. Fotek niestety zapomniałem zrobić.

Podsufitka
Na cały dach dałem piankę zamkniętokomorowa 15mm poza miejscem chowania się szyberdachu (panorama) gdzie dałem tę twardą 6mm piankę, gdyż nic innego by sie nie zmieściło. Do podsufitki zaś idealnie dociąłem 10mm filc, na który to położyłem tę miękką piankę dwumilimetrową. Jakby jakaś woda skropliła się pod dachem, chociażby z kanałów odprowadzających z szyberdachu, to żeby nie skapywała bezpośrednio na filc tylko na tę piankę która nie przepuszcza wody. Też gdzieś mi fotki umknęły.
Wszystkie plastiki typu osłony słupków itp wykleiłem od wnętrza filcem.
Na koniec powiem, że jak chce to ktoś zrobić porządnie to pracy jest sporo ale później efekt suuuupeeer, jest sporo ciszej we wnętrzu (dźwięków spod kół to w ogóle nie słychać, silnik też trochę mniej) i dużo wydajniejsza jest klima. Mnie jeszcze zostały przednie drzwi (ale na razie nie mam czasu) i komora silnika (pod deskę rozdzielczą napchałem różnych filców ile zdołałem sięgnąć ale przydałoby się teraz z od wnętrza.
Cen już nie pamiętam ale tak mniej więcej maty bitumiczne na sam przód i nadkola kosztowały mnie jakieś 150zł, te wszystkie pianki i maty panelowe ok 120zł, klej w sprayu (kleiłem filc do plastików) oraz klej do styropianu i jakaś tam taśma ok 50zł i coś koło tego ta pianka ze szrotu.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.



Za ten wpis autor highland podziękował: s.nestor (czwartek, 28 marca 2024, 11:27)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 21 września 2012, 00:03 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 23 listopada 2011, 15:08
Posty: 225
Lokalizacja: Podkarpacie
model: t4
silnik: 2,5 TDI ACV

Podziękował: 4 razy
Pomógł: 8 razy
Koledzy ja używałem do wygłuszenia Pianomatu

http://www.komfort.pl/wykladziny-dywano ... mat-266253

Wychodzi taniej niż maty no i kupuje się na metry nie trzeba się cackać z kawałkami 40x40. 1mkw o grubości 10mm kosztuje 28 zł (maty ze 40 zł/mkw). Ale nie odważył bym się wklejać to w miejsca narażone na wilgoć. Co prawda jest on impregnowany ale jest to gąbka. A wiadomo co najlepiej wodę chłonie. Mam u siebie zrobioną podłogę w szoferce i drzwi(ale nie do blachy a do tapicerki przyklejone). No i ściankę od przestrzeni ładunkowej. No i jest ciszej. Poza tym jest elastyczny i zawsze idzie go naciągnąć. Klej do tego to TEC w sprayu też do dostania w Komforcie. na pionowych powierzchniach psikasz przykładasz liczysz do dziesięciu i już nie oderwiesz :)

Ja położyłem jedną warstwę na podłodze ale jak znajdę chwilę czasu to pewnie coś dołożę.


_________________
Moje wozidło: viewtopic.php?f=30&t=5257


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 21 września 2012, 07:08 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 13 kwietnia 2010, 17:58
Posty: 706
Lokalizacja: Gdynia
model: T4 & ASB
silnik: APL+LPG

Podziękował: 13 razy
Pomógł: 37 razy
Highland, po położeniu podłogi w części pasażerskiej nie wyskoczyła za wysoko? Miałeś problem z zalożeniem progów?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 21 września 2012, 14:00 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): piątek, 2 grudnia 2011, 23:55
Posty: 187
Lokalizacja: WL
model: T4
silnik: 1.9 TD

Podziękował: 9 razy
Pomógł: 9 razy
highland, robota SUPER ! :) I bardzo fajnie, że to wszystko bardzo dokładnie opisałeś i porobiłeś zdjęcia. Na pewno każdemu kto bierze się za wygłuszenie to się przyda ;)


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 460 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 23  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 28 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB