T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest niedziela, 28 kwietnia 2024, 15:58

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 9 maja 2010, 22:06 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 13 kwietnia 2010, 19:39
Posty: 28
Lokalizacja: Mazowieckie
model: vw syncro
silnik: AXL

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Witam może ktoś mocował na tylnej klapie Obrazek
Czy to jest bardzo skąplikowane bo chciałem do swojego założyć


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 10 maja 2010, 07:32 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 4159
model: ...
silnik: ...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 161 razy
Szybkie pytanie a kupiłeś gdzieś takie mocowanie jeśli tak to gdzie i za ile jeśli można wiedzieć ???


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 10 maja 2010, 20:29 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 13 kwietnia 2010, 19:39
Posty: 28
Lokalizacja: Mazowieckie
model: vw syncro
silnik: AXL

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
chemik211 napisał(a):
Szybkie pytanie a kupiłeś gdzieś takie mocowanie jeśli tak to gdzie i za ile jeśli można wiedzieć ???

Nie jeszcze nie ,ale mam na oku za 1000 zeta i dlatego się pytam ile zachodu z tym żeby było tak zamocowane jak na zdięciu.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 10 maja 2010, 21:49 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12307
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 327 razy
Pomógł: 1042 razy
Temat z tego co pamiętam ze zdjęciami omawiany na "innym" forum


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 11 maja 2010, 16:06 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:33
Posty: 509
Lokalizacja: B_Y_D_G_O_S_Z_C_Z
opis: KAŻDA ZMORA MA SWOJEGO AMATORA ...
model: juz nie t4 :(
silnik: 2,0 tdi

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 6 razy
zobacz tu moze ci to pomoze http://translate.google.pl/translate?hl ... yncro%2529


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 11 maja 2010, 21:50 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 13 kwietnia 2010, 19:39
Posty: 28
Lokalizacja: Mazowieckie
model: vw syncro
silnik: AXL

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Stefany dzięki za tego linka tylko ja już go wcześniej czytałem,ale i tak stawiam piwko za próbe pomocy.Myslałem że ktoś z forum takie coś zakładał do swojego busika ,i mi troszke pomoze.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 11 maja 2010, 21:55 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 13 kwietnia 2010, 23:54
Posty: 237
Lokalizacja: Poznań
opis: T4 RULEZ :)
GG:9848000
model: MULTIVAN
silnik: 2.5 TDI 180 KM

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Ja już grzebałem przy tym ustrojstwie w oryginalnym syncro i wiem że za dużo roboty z tym nie będzię leży u mnie uchwyt taki sam kompletny w garażu tylko nie mam czasu zamontować może się zmotywuję i też sobie założę w jakiś weekendzik , czy kolega dostał w zestawie przeciw wagę do uchwytu bo to jest jedna z ważniejszych rzeczy przy montażu a reszta jest do zrobienia tak że będzię wyglądało jak oryginalne syncro


_________________
Młotek + Przecinak = RUSKI KLUCZ


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 12 maja 2010, 22:02 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 13 kwietnia 2010, 19:39
Posty: 28
Lokalizacja: Mazowieckie
model: vw syncro
silnik: AXL

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
autoholik napisał(a):
Ja już grzebałem przy tym ustrojstwie w oryginalnym syncro i wiem że za dużo roboty z tym nie będzię leży u mnie uchwyt taki sam kompletny w garażu tylko nie mam czasu zamontować może się zmotywuję i też sobie założę w jakiś weekendzik , czy kolega dostał w zestawie przeciw wagę do uchwytu bo to jest jedna z ważniejszych rzeczy przy montażu a reszta jest do zrobienia tak że będzię wyglądało jak oryginalne syncro


Jest to zdemontowane z vw syncro long i tez ma drzwi skrzydełkowe i taki model tylko że bez takiego mocowania na to koło, tylko chyba będe musiał coś wycinać w prawy tylnym słupku i czy jeszcze musze coś wzmocnić tam gdzie to będe mocował.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 12 maja 2010, 22:44 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 17:44
Posty: 2645
Lokalizacja: Częstochowa
opis: co dzień uczę się czegoś nowego
model: transpo-carawella
silnik: 2.0 LPG + PB

Podziękował: 24 razy
Pomógł: 97 razy
emil 3 napisał(a):
autoholik napisał(a):
Ja już grzebałem przy tym ustrojstwie w oryginalnym syncro i wiem że za dużo roboty z tym nie będzię leży u mnie uchwyt taki sam kompletny w garażu tylko nie mam czasu zamontować może się zmotywuję i też sobie założę w jakiś weekendzik , czy kolega dostał w zestawie przeciw wagę do uchwytu bo to jest jedna z ważniejszych rzeczy przy montażu a reszta jest do zrobienia tak że będzię wyglądało jak oryginalne syncro


Jest to zdemontowane z vw syncro long i tez ma drzwi skrzydełkowe i taki model tylko że bez takiego mocowania na to koło, tylko chyba będe musiał coś wycinać w prawy tylnym słupku i czy jeszcze musze coś wzmocnić tam gdzie to będe mocował.

niezbędne jest wzmocnienie bo inaczej śruby z blachy powyrywa na ten temat to ja coś moge powiedzieć 8-)


_________________
czarodziej

organizator ZLOTU Olsztyn 3-6 06.2010

pomoc w organizacji IV zlotu -Góry Opawskie


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 13 maja 2010, 16:35 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 13 kwietnia 2010, 23:54
Posty: 237
Lokalizacja: Poznań
opis: T4 RULEZ :)
GG:9848000
model: MULTIVAN
silnik: 2.5 TDI 180 KM

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Wzmocnienie wewnętrzne tak zwana sztaba przeciwwagowa


_________________
Młotek + Przecinak = RUSKI KLUCZ


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 13 maja 2010, 22:15 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 13 kwietnia 2010, 19:39
Posty: 28
Lokalizacja: Mazowieckie
model: vw syncro
silnik: AXL

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Andrewa1 tylko jak wyciąć otwory na to mocowanie żeby nie pociąć całego słupka.I Jak te wzmocnienia dorobić. :?:

oki sprawdze jak to zrobić i foto zapodam

co do mocowania to zaden klopot tez foto zrobie 8-)


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 15 maja 2010, 20:38 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 17:44
Posty: 2645
Lokalizacja: Częstochowa
opis: co dzień uczę się czegoś nowego
model: transpo-carawella
silnik: 2.0 LPG + PB

Podziękował: 24 razy
Pomógł: 97 razy
emil 3 napisał(a):
Andrewa1 tylko jak wyciąć otwory na to mocowanie żeby nie pociąć całego słupka.I Jak te wzmocnienia dorobić. :?


jezeli to Andrewa1 prosze

oki sprawdze jak to zrobić i foto zapodam

co do mocowania to zaden klopot tez foto zrobie 8-)


_________________
czarodziej

organizator ZLOTU Olsztyn 3-6 06.2010

pomoc w organizacji IV zlotu -Góry Opawskie


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 15 maja 2010, 20:53 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 13 kwietnia 2010, 19:39
Posty: 28
Lokalizacja: Mazowieckie
model: vw syncro
silnik: AXL

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
A może masz szablon do wycięcia tych otworów ,jeśli tak to bym był wdzięczny . A powiedz mi czy muszę coś wspawywać pod wzmocnienie?
Sorry że zjadłem 1. :oops:


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 15 maja 2010, 22:38 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 17:44
Posty: 2645
Lokalizacja: Częstochowa
opis: co dzień uczę się czegoś nowego
model: transpo-carawella
silnik: 2.0 LPG + PB

Podziękował: 24 razy
Pomógł: 97 razy
emil 3 napisał(a):
A może masz szablon do wycięcia tych otworów ,jeśli tak to bym był wdzięczny . A powiedz mi czy muszę coś wspawywać pod wzmocnienie?
Sorry że zjadłem 1. :oops:



nic zadnego spawania wykonujesz wszystkie takie prace poza autem a gotowe elementy mocujesz juz w aucie

szablonów nie posiadam takie prace robie z marszu i na gorąco się rozwiazuje problemy

wstrzymaj się do poniedzialku to dokładnie rozpracuje temat 8-)

WIEM jest środa ale chcialo zalać firme dwa dni walki z wodą mam dosyć






dzisiaj czas pozwolił na dokończenie tematu

w nadwoziu wiercisz tylko otwory które bezpośrednie znaczenie mają montażowe czyli pod uchwyty
sugerując się fotografia z pierwszego posta

dolne mocowanie zaden klopot jest dostęp od lampy

Obrazek



górne tez do przeskoczenia jest otwor na pasy

[IMG=http://img294.imageshack.us/img294/1407/dsc00026ar.jpg][/IMG]

Obrazek




czyli nic nie wycinamy 8-)

tak więc zaczynamy od zrobienia czegoś takiego

Obrazek

Obrazek


Obrazek

oczywiście sugerując się otworami w wieszaku koła
foty są poglądowe


od gladkiej strony smarujemy klejem do szyb i przykładamy w miejscu gdzie wcześniej wywierciliśmy otwory przykręsamy śruby i gotowe z dolnym zadnego problemu nie ma jest na tyle miejsca ze spokojnie się da manewrować

taki sam element wykonujemy do górnego mocowania
procedura jest ta sama czyli klej co do umiejscowienia w odpowiednim miejscu jest troche zabawy
nalezy przeciągnąc drucik przez otwor pasa bo dolu zaczepić blachę z nakrętkami i umieścić na wlaściwym miejscu przykręcić śrubami i pozostawić do wyschnięcia kleju okolo 2 h do tak przygotowanego nadwozia spokojnie mozna montować wieszak koła na końcu zrywamy drucik i gotowe 8-)

wyzej opisany montaż jest moim przemyśleniem i sposobem na zamontowanie takiego elementu być moze sa inne sposoby ale ten wydaje się najmniej inwazyjny w konstrukcje t4 i jak mniemam stosunkowo prosty


_________________
czarodziej

organizator ZLOTU Olsztyn 3-6 06.2010

pomoc w organizacji IV zlotu -Góry Opawskie


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 18 maja 2014, 09:26 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 2 lutego 2014, 16:32
Posty: 27
model: 3 Xt4 syncro 2.5 tdi
silnik: 2.5 TDI

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Witam jestem w trakcie montażu uchwytu na klapie i zamawiania brakujących elementów , mam problem z nakładką na zamek były 2 rodzaje i nie mam pojecia czym sie rózniły od 01 96 do 11 96 rok jest jedna a po 11 96 do 06 2003r etka podaje nr 701 813 725 lub 701 813 725A
licze na waszą pomoc


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 27 sierpnia 2014, 11:56 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): czwartek, 13 października 2011, 12:20
Posty: 27
Lokalizacja: Szczecin
model: t4
silnik: AET

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
andrewa1 napisał(a):

w nadwoziu wiercisz tylko otwory które bezpośrednie znaczenie mają montażowe czyli pod uchwyty
sugerując się fotografia z pierwszego posta

dolne mocowanie zaden klopot jest dostęp od lampy




Witam, andrewa1 mam prośbę czy możesz zamieścić zdjęcia z tego postu( o ile je posiadasz ) lub ewentualnie przesłać mi na maila?
Jak rozumiem tzw. przeciwwagę czyli wzmocnienia które są wewnątrz słupka wykonałeś samodzielnie, ja będę miał cały słupek z oryginalnego syncro ze wzmocnieniami czy wystarczy je wykręcić czy są one spawane i wymagają również wspawania? Jak wygląda sprawa zamocowania zamka na tylnej klapie? Zapewne jest również wzmocnienie pod zamkiem, spawane czy skręcane np z uzyciem kleju jak opisałeś wyżej?
Z góry wielkie dzięki Przemek


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 27 sierpnia 2014, 19:41 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 18:08
Posty: 4205
Lokalizacja: RZESZÓW
opis: ZRÓB COŚ ZE SWOIM ŻYCIEM ALBO NAPIJ SIĘ WÓDKI
model: T4
silnik: AFN 1.9 TDI

Podziękował: 76 razy
Pomógł: 280 razy
Mocowania w słupku sa wspawywane
Pod mocowaniem zamka jest wspawana blacha a sam zamek przykręcany


_________________
BYŁEM
I OSTRÓDA III OLSZTYN IV POKRZYWNA VI GÓRY SOWIE VII KASZEBE.VIII RADKÓW.IX SUCHEDNIÓW.XI SIAMOSZYCE.XIII ORAWA XIV KARPACZ

ORGANIZOWAŁEM
II ROZTOKI GÓRNE.V TARNAWA NIŻNA.XII ROZTOKI GÓRNE


bus.jpg


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 30 sierpnia 2014, 13:55 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 4 maja 2012, 23:47
Posty: 242
Lokalizacja: Katowice
model: t4
silnik: 2.5tdi 170km syncro

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 31 razy
We wrześniu dorabiam mocowanie do mojego t4 na klapę wrzucę pare fotek jak skończe.
Koszty tez podam :)


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 27 października 2014, 19:10 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): czwartek, 11 września 2014, 18:12
Posty: 5
model: T4
silnik: 2,4

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Witam
czy kolega rotor uporał się już z montażem, mam pytanie czy konieczne jest wspawywanie jakiś elementów ( wzmocnienia).
U mnie w aucie praktycznie większość słupka zasłaniają szafki więc spawanie wykluczam.
Może ktoś kto zgłębił temat podejmie się montażu w okolicach Sosnowca. Posiadam cały zewnętrzy stelaż auto ma tylną klapę podnoszoną do góry. Dziękuję za pomoc i pozdrawiam


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 28 października 2014, 13:16 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 9 maja 2013, 15:26
Posty: 1369
Lokalizacja: Olsztyn
opis: 2.8 V6
model: Caravelle Business
silnik: AMV

Podziękował: 25 razy
Pomógł: 89 razy
aru napisał(a):
Witam
czy kolega rotor uporał się już z montażem, mam pytanie czy konieczne jest wspawywanie jakiś elementów ( wzmocnienia).
U mnie w aucie praktycznie większość słupka zasłaniają szafki więc spawanie wykluczam.



musza byc wzmocnienia i w słupku i w klapie. Jeszcze do klapy to idze dorobic to do słupka trzeba raczej mec oryginał. Montaż stelażu bez wzmocnien skończy sie powyginanym słupkiem. Jedno mocowanie w serwisie to koszt jakieś 500pln a trzeba dwie sztuki i spawanie niezbedne.


_________________
w garażu:
VW T4 2001 Caravelle Business V6
VW 1979 1303 cabrio 1915ccm 125KM
VW LT35 2001 2.5TDI max wyposażony
Sprinter 312D 1998 Westfalia James Cook


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 57 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB