T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest sobota, 27 kwietnia 2024, 23:19

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 2 stycznia 2011, 22:02 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): czwartek, 11 listopada 2010, 19:56
Posty: 96
Lokalizacja: Przybiernów
model: transporter
silnik: 1,9 d

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 1 raz
witam wszystkich. Mam mały problem. Skacza mi drzwi pasazera jak jade po dziurach lub teraz oblodzonych drogach. Probowalem przesunac zamek na słupku zeby bardziej dociskaly uszcelki ale jest jeszcze gorzej i głosniej. w poprzedniej T4 tez tak mialem ale tamta miala kiedys uszkodzony w wypadku słupek wiec myslalem ze tak ma byc. Czy Wy tez tak macie w swoich? Poradzcie cos. 2 sprawa to szpara miedzy drzwiami a uszczelka (drzwi boczne suwane ) na dole kolo tylnego kola. Probowalem to jakos wyregulowac ale drzwi w tamtym miejscu troche odstaja od lini nadwozia. dziekuje z gory za podpowiedzi. pozdrawiam


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 3 stycznia 2011, 20:12 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 7 czerwca 2010, 14:49
Posty: 1155
Lokalizacja: KRAKÓW NOWA HUTA
model: MULTIWAN
silnik: 2.5 tdi AJT 150 km

Podziękował: 221 razy
Pomógł: 88 razy
ja miałem ten sam problem i wymieniłem rygiel na słupku z nowszego z obrotową rolką i stuki ustały :)


_________________
Obrazek


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 5 stycznia 2011, 01:34 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 17:44
Posty: 2645
Lokalizacja: Częstochowa
opis: co dzień uczę się czegoś nowego
model: transpo-carawella
silnik: 2.0 LPG + PB

Podziękował: 24 razy
Pomógł: 97 razy
na słupku masz rygiel którym regulujesz (niwelujesz)takie luzy należy podnieść dogóry +przesunąć do wewnątrz do takiego momentu aby linia drzwi licowala z nadwoziem a rygiel minimalnie dotykał górnejczęści zamka przy zamykaniu

dodatkowo sprawdz luz na zawiasach przy uchylonych drzwiach


_________________
czarodziej

organizator ZLOTU Olsztyn 3-6 06.2010

pomoc w organizacji IV zlotu -Góry Opawskie


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 8 lutego 2016, 20:07 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 24 listopada 2015, 13:59
Posty: 3360
Lokalizacja: Warszawa
model: T4 Multivan '95
silnik: 2.4D AAB
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 223 razy
Pomógł: 223 razy
andrewa1 napisał(a):
dodatkowo sprawdz luz na zawiasach przy uchylonych drzwiach

Przepatrzyłam 34 strony wątków i to chyba jedyny o luzie na zawiasach. Zacząłem zwiedzać drogi polne oraz dziurawe gminne i zaczęły mi stukać drzwi kierowcy. Po otworzeniu luz na zawiasach jest wyraźnie wyczuwalny. Czy Niemiec coś może wymyślił coś naprawczego w tym zakresie?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 8 lutego 2016, 22:12 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12307
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 327 razy
Pomógł: 1042 razy
Tylko wymiana zawiasów lub regulacja na ryglu na karoserii od zamka


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 8 lutego 2016, 22:24 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 30 marca 2013, 23:27
Posty: 1223
Lokalizacja: ESI
model: Zwykły TRANSPORTER
silnik: 2.5 TDI ACV

Podziękował: 69 razy
Pomógł: 116 razy
W tym problem że pewnie kolega ma jeszcze spawane.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 9 lutego 2016, 02:01 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 24 listopada 2015, 13:59
Posty: 3360
Lokalizacja: Warszawa
model: T4 Multivan '95
silnik: 2.4D AAB
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 223 razy
Pomógł: 223 razy
Niestety jednostronnie spawane :(
Jakby się całość dało odkręcić i wziąć do ślusarza to bym nie zawracał Koleżeństwu głowy.
Myślałem o wymianie sworzni. Majaczy mi się, że kiedyś były fabryczne naprawcze sworznie do drzwi Opla Kadett-a.

Edyta:
Na Alledrogo jest mnóstwo sworzni zawiasów ("tuleja rozprężna") do Opla, ale znalazłem i do VW:
http://allegro.pl/sworzen-bolec-zawiasu ... 60049.html
co o tym sądzicie?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 56 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB