T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest piątek, 26 kwietnia 2024, 00:58

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 20 kwietnia 2014, 10:10 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 4159
model: ...
silnik: ...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 161 razy
Co polecacie do uszczelnienia nadkola wewnętrznego z nadkolem zewnętrznym, org jest tam jakaś masa, ale niestety musiałem ja ściągnąć gdyż robiłem blacharkę, teraz nie wiem co tam zastosować??


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 20 kwietnia 2014, 10:29 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 18:08
Posty: 4205
Lokalizacja: RZESZÓW
opis: ZRÓB COŚ ZE SWOIM ŻYCIEM ALBO NAPIJ SIĘ WÓDKI
model: T4
silnik: AFN 1.9 TDI

Podziękował: 76 razy
Pomógł: 280 razy
Masa na spawy w puszce.
Na przykład taka
http://www.google.pl/imgres?imgurl=http ... 46&ndsp=29
Tylko nie kupuj Bolla bo to jest badziew i nie zdaje egzaminu..


_________________
BYŁEM
I OSTRÓDA III OLSZTYN IV POKRZYWNA VI GÓRY SOWIE VII KASZEBE.VIII RADKÓW.IX SUCHEDNIÓW.XI SIAMOSZYCE.XIII ORAWA XIV KARPACZ

ORGANIZOWAŁEM
II ROZTOKI GÓRNE.V TARNAWA NIŻNA.XII ROZTOKI GÓRNE


bus.jpg


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 20 kwietnia 2014, 10:31 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 4159
model: ...
silnik: ...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 161 razy
Tą masę znam , myślisz że ona wystarczy??? przez chwile myślałem nad klejem do szyb i na to jeszcze raz konserwacja


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 20 kwietnia 2014, 10:35 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 18:08
Posty: 4205
Lokalizacja: RZESZÓW
opis: ZRÓB COŚ ZE SWOIM ŻYCIEM ALBO NAPIJ SIĘ WÓDKI
model: T4
silnik: AFN 1.9 TDI

Podziękował: 76 razy
Pomógł: 280 razy
Jam mam zrobione tym zrobione już 5 lat i jest ok ...
A jak chcesz coś mocniejszego to daj K+D
https://www.google.pl/search?q=k%2Bd+wu ... B547%3B730
mocniejszy niż klej do szyb


_________________
BYŁEM
I OSTRÓDA III OLSZTYN IV POKRZYWNA VI GÓRY SOWIE VII KASZEBE.VIII RADKÓW.IX SUCHEDNIÓW.XI SIAMOSZYCE.XIII ORAWA XIV KARPACZ

ORGANIZOWAŁEM
II ROZTOKI GÓRNE.V TARNAWA NIŻNA.XII ROZTOKI GÓRNE


bus.jpg


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 20 kwietnia 2014, 10:42 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 4159
model: ...
silnik: ...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 161 razy
A powiedz mi czy jeśli już nadkole od wewnątrz zakonserwowałem to jest szansa że ten wurth chwyci się tego?? bardzo interesujący produkt


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 20 kwietnia 2014, 10:46 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 18:08
Posty: 4205
Lokalizacja: RZESZÓW
opis: ZRÓB COŚ ZE SWOIM ŻYCIEM ALBO NAPIJ SIĘ WÓDKI
model: T4
silnik: AFN 1.9 TDI

Podziękował: 76 razy
Pomógł: 280 razy
Raczej nie ( chwycić chwyci ale jak odejdzie to pomiędzy konserwacją a blachą..) więc lepiej wyczyścić dać jakiś dobry podkład i skleić...
Tylko tak z praktyki trzeba dać dużo aby wyrównać dziurę pomiędzy błotnikami aby się tam syfy nie zbierały ...


_________________
BYŁEM
I OSTRÓDA III OLSZTYN IV POKRZYWNA VI GÓRY SOWIE VII KASZEBE.VIII RADKÓW.IX SUCHEDNIÓW.XI SIAMOSZYCE.XIII ORAWA XIV KARPACZ

ORGANIZOWAŁEM
II ROZTOKI GÓRNE.V TARNAWA NIŻNA.XII ROZTOKI GÓRNE


bus.jpg


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 20 kwietnia 2014, 10:51 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 4159
model: ...
silnik: ...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 161 razy
To mnie zmartwiłeś bo konserwacji dowaliłem naprawdę bardzo dużo, więc muszę coś innego wykombinować


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 20 kwietnia 2014, 11:19 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 18:08
Posty: 4205
Lokalizacja: RZESZÓW
opis: ZRÓB COŚ ZE SWOIM ŻYCIEM ALBO NAPIJ SIĘ WÓDKI
model: T4
silnik: AFN 1.9 TDI

Podziękował: 76 razy
Pomógł: 280 razy
To spróbuj docisnąć błotnik i z góry dać masy aby nie dostawał sie syf pomiędzy błotniki..


_________________
BYŁEM
I OSTRÓDA III OLSZTYN IV POKRZYWNA VI GÓRY SOWIE VII KASZEBE.VIII RADKÓW.IX SUCHEDNIÓW.XI SIAMOSZYCE.XIII ORAWA XIV KARPACZ

ORGANIZOWAŁEM
II ROZTOKI GÓRNE.V TARNAWA NIŻNA.XII ROZTOKI GÓRNE


bus.jpg


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 20 kwietnia 2014, 11:22 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): sobota, 12 kwietnia 2014, 16:52
Posty: 56
Lokalizacja: Juszkowo
model: Caravelle '95
silnik: 2,4D AAB

Podziękował: 25 razy
Pomógł: 2 razy
Nie wiem czy dobrze zrozumiałem, ale chodzi Ci o uszczelnienie plastikowej osłony w nadkolu, tak?
Ja od zawsze używam do takich rzeczy masy poliuretanowej, np. PU50 firmy bodajże APP. Trzeba lekko odtłuścić i można kleić, gęsta czarna masa, jak już chwyci to nic tego nie ruszy.
Jest też coś takiego jak PU40, też masa uszczelniająca, ale nie zastyga, dobra do uszczelniania stałych łączeń.


_________________
1998 Ford Windstar 3.0L


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 20 kwietnia 2014, 19:49 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7427
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 72 razy
Pomógł: 801 razy
a ja wręcz odwrotnie zostawiłem tam dziurę, po naprawie błotnika zew i wew.
gdy było oryginalnie tam zakitowane to syfu z wpadania od góry było do połowy błotnika,
co z tego, że teraz wleci może i coś dołem spod koła ale i dzięki szparze zaraz wyleci,
pomyśl, że jak użyjesz jakiegoś kleju ( tak mocnego jak K+D ) to jakbyś kiedyś chciał znowu błotnik zdjąć to prędzej blachę rozerwiesz, więc jeśli uszczelniać to moim zdaniem na pewno nie klejem

nie wiem czy moja koncepcja się sprawdzi ale ponieważ i tak z innych powodów będę na jesieni rozbierał przód to zdejmę błotniki ( bo wtedy to już żaden problem te 5 śrubek odkręcić ) i zobaczę co tam się dzieje


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 20 kwietnia 2014, 21:01 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 4159
model: ...
silnik: ...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 161 razy
Powiedzmy że błotnik faktycznie nie bedę uszczelniał, ale chciał bym uszczelnić samo połączenie nadkole wewnętrzne z nadkolem zewnętrznym


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 20 kwietnia 2014, 21:47 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 13:28
Posty: 9358
Lokalizacja: Sekcja DOLNO-Śląsko-Opolska
model: T5.1 , T6.0
silnik: 2.0 CFCA

Podziękował: 70 razy
Pomógł: 551 razy
Błotnika bym nie uszczelniał tak jak Kenobi napisal , planuje zdemontować wkońcu błotniki u siebie i wyczyscic, własnie chce tez dokladnie zerwac starą masę aby była szczelina pomiędzy blotnikiem a nadkolem i szybciej to co się tam dostanie splywalo. A na inne uszczelnienia masę poulietranową , moze byc UP50.

U kolegi w niebieskim demontowaliśmy oba blotniki , z lewej strony odtwarzalismy sporą czesc poszycia pod blotnikiem i juz nie skleiliśmy niczym tego z nadkolem, z prawej skleiliśmy i nie potrzebnie. Teraz po demontazu błotników (po roku ) własnie aby sprawdzic jak to wygląda to z prawej strony juz warstwa syfu się zebrala a z lewej gdzie szczelina byla to jest czyściutko.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB