T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest czwartek, 28 marca 2024, 17:28

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 25 marca 2013, 11:40 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): poniedziałek, 17 grudnia 2012, 17:30
Posty: 34
model: Caravelle
silnik: diesel

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Witam mam problem miałem całą zardzewiała tylną tarcz po tym jak auto stało miesiąc pod blokiem. Okazało się ze prowadzenie klocków całe zkorodowane było oraz prowadzenie zacisku tak samo. rozebrałem cały zacisk wyczyściłem tloczek i wszystko co tam przychodzi tymbardziej ze automat od recznego nie chodził ale go rozruszałem i działa cacy .Załozylem wszystko z powrotem i odpowietrzyłem układ przy tylniej osi. Płyn leci bez powietrza a hamulec tylko delikatnie hamuje . Prosze o pomoc moze cos nie tak zrobiłem ?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 25 marca 2013, 14:39 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): poniedziałek, 17 grudnia 2012, 17:30
Posty: 34
model: Caravelle
silnik: diesel

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Możliwe ze w układzie jest jeszcze powietrze ? <59>


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 25 marca 2013, 14:55 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 22 lutego 2011, 16:51
Posty: 414
Lokalizacja: Przysowy
opis: Posiadacz Zielonej t4 :D
model: t4 Mix
silnik: 1.9TD ABL< 1Z

Podziękował: 68 razy
Pomógł: 29 razy
Proponował bym odpowietrzyć cały układ, skontrolować poziom płyny oraz grubość tarczy.
Powodzenia.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 25 marca 2013, 15:36 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): poniedziałek, 17 grudnia 2012, 17:30
Posty: 34
model: Caravelle
silnik: diesel

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Myslę że może być tak jak mówisz zapowietrzony układ dodam tylko że przód jest ok. A co może być przyczyną tego że jeśli hamowałbym pulsacyjnie to za 3,4 razem gdy nacisnę na pedał auto hamuje gożej ,trzeba użyć większej siły? Po w ciśnięciu pedału i odpaleniu auta pedał wchodzi w podłogę tak do połowy to ok?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 25 marca 2013, 20:27 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): poniedziałek, 17 grudnia 2012, 17:30
Posty: 34
model: Caravelle
silnik: diesel

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Ja już nie mogę <24> układ odpowietrzony a hamuje tak ze na lewarku kolem moge ręką kręcić. nie wiem jak ręczny bo linka do wymiany przy lewym kole. Już mam dość tego auta <zły>


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 25 marca 2013, 20:42 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): środa, 14 listopada 2012, 10:19
Posty: 118
Lokalizacja: Niemcza
model: T4 70X0C 1994r
silnik: AAB

Podziękował: 2 razy
Pomógł: 0 razy
Pojeździj trochę... może wszystko musi się ułożyć na nowo. Po 100-200km powinno być czuć różnice


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 25 marca 2013, 21:27 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): poniedziałek, 17 grudnia 2012, 17:30
Posty: 34
model: Caravelle
silnik: diesel

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
czy jezeli posiadam korektor siły hamowania odpowietrza sie układ w jakiś inny sposób tzn czy kola nie powinny byc uniesione w góre ?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 25 marca 2013, 21:39 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12295
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 326 razy
Pomógł: 1036 razy
Lepiej jakbyś miał dociążony tył ale ja odpowietrzałem u siebie jak był pusty i nie było problemu. ;)


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 25 marca 2013, 21:41 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): poniedziałek, 17 grudnia 2012, 17:30
Posty: 34
model: Caravelle
silnik: diesel

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
tak ale czy kolo (tzn tarcz ) powinna byc w czasie odpowietrzania w normalnej pozycji bo jak podnosze auto na lewarku to wiadomo ze kolo sie opuszcza w dół


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 25 marca 2013, 21:48 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12295
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 326 razy
Pomógł: 1036 razy
Ja odpowietrzałem jak auto stało normalnie na kołach w kolejności PT (prawy tył), LT, PP, LP :)


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 25 marca 2013, 21:49 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): poniedziałek, 17 grudnia 2012, 17:30
Posty: 34
model: Caravelle
silnik: diesel

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
tzn czy nie powinienem odpowietrzac tyłu tak jakby tył był obciążony? rozumiem ze nie podnosiłeś auta do góry


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 25 marca 2013, 21:56 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12295
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 326 razy
Pomógł: 1036 razy
Auto normalnie stało nie podniesione, jak dociążysz tył to jak się domyślam więcej płynu będzie lecieć przy odpowietrzaniu z zacisków i mniej będzie noga bolała przy pompowaniu hamulca 2 osobę :D Twój wybór


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 25 marca 2013, 22:04 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): poniedziałek, 17 grudnia 2012, 17:30
Posty: 34
model: Caravelle
silnik: diesel

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Pytam tyle bo juz nie mam pojecia co robic mam nadzieje ze faktycznie jest to powód zle odpowietrzonego układu. Jadąc po sniegu i hamując przednie koła stają a tylne normalnie sie kręcą . Lewa tylna tarcz aż rdzę ma tyle że widzę ze troszeczkę ale to tylko troszeczkę ją wyczyściło.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 25 marca 2013, 22:11 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12295
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 326 razy
Pomógł: 1036 razy
Jesteś pewien, że zaciski z tyłu chodzą jak należy? Tak jak Lepszy pisał, pojeździj trochę, wszystko się tam z tyłu musi ułożyć


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 25 marca 2013, 22:18 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): poniedziałek, 17 grudnia 2012, 17:30
Posty: 34
model: Caravelle
silnik: diesel

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Mam jeszcze pytanie czy podczas czyszczenia tłoczka i ponownym składaniu go w całość czy samoregulator nalezy jakoś ustawiac?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 26 marca 2013, 10:44 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): środa, 14 listopada 2012, 10:19
Posty: 118
Lokalizacja: Niemcza
model: T4 70X0C 1994r
silnik: AAB

Podziękował: 2 razy
Pomógł: 0 razy
Z tylu masz tarcze czy bębny ??


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 26 marca 2013, 12:26 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): poniedziałek, 17 grudnia 2012, 17:30
Posty: 34
model: Caravelle
silnik: diesel

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
tarcze


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 26 marca 2013, 15:23 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 31 grudnia 2010, 02:47
Posty: 449
Lokalizacja: DW
model: Westfalia
silnik: ACV

Podziękował: 10 razy
Pomógł: 28 razy
to jaki tam masz samoregulator?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 26 marca 2013, 15:34 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): środa, 14 listopada 2012, 10:19
Posty: 118
Lokalizacja: Niemcza
model: T4 70X0C 1994r
silnik: AAB

Podziękował: 2 razy
Pomógł: 0 razy
No właśnie... Piszesz niby ze masz tarcze, a potem o samo-regulatorach. Teraz sprawa jest jasna


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 26 marca 2013, 19:41 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): poniedziałek, 17 grudnia 2012, 17:30
Posty: 34
model: Caravelle
silnik: diesel

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Tzn co jest jasne ? Bo nie rozumiem. <bezradny>


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB