T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest czwartek, 28 marca 2024, 18:13

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 7 listopada 2016, 20:12 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): środa, 28 maja 2014, 20:51
Posty: 183
Lokalizacja: kętrzyn
model: t4
silnik: 2,4 d

Podziękował: 9 razy
Pomógł: 10 razy
Witam wszystkich,mam taki problem,w tamtą zimę przyłapało mi jedno koło,jakoś po małej walce odpuściło,od tamtej pory jakby tył nie hamował,hamulce całe zrobione łącznie z korektorem nowym boscha,ostatnio zauważyłem że jak postoi kilka dni,czy to w ciepłym czy zimnym pomieszczeniu,przy odpaleniu i ruszeniu dwa lub trzy razy działa idealnie,potem tak jakby nie działało to wspomaganie hamulca i pedał robi się twardszy,zdejmowałem wężyk od serwa i czuć że waku pompa ciągnie,tu pojawia się pytanko,czy ktoś mierzył ile barów podciśnienia powinna robić pompa waku,dodam że auto to multik 2,4 d ze zwykłymi hamulcami,za wszelkie info z góry dzięki.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 7 listopada 2016, 21:44 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 15 grudnia 2010, 18:00
Posty: 4148
Lokalizacja: Kraków
model: Bestel > Business
silnik: T4 2.5 ACV > AXG

Podziękował: 81 razy
Pomógł: 226 razy
a masz korektor siły hamowania ?


_________________
Obrazek


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 7 listopada 2016, 22:50 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): środa, 28 maja 2014, 20:51
Posty: 183
Lokalizacja: kętrzyn
model: t4
silnik: 2,4 d

Podziękował: 9 razy
Pomógł: 10 razy
Mam,nówkę sztukę założyłem i nic.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 7 listopada 2016, 22:56 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7425
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 71 razy
Pomógł: 801 razy
daro35 napisał(a):
,tu pojawia się pytanko,czy ktoś mierzył ile barów podciśnienia powinna robić pompa waku

minimum 1


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało



Za ten wpis autor Kenobi podziękował: daro35 (poniedziałek, 7 listopada 2016, 23:47)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 20 listopada 2016, 21:42 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): czwartek, 1 stycznia 2015, 08:25
Posty: 214
model: T4
silnik: ACV

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 11 razy
Kenobi napisał(a):
daro35 napisał(a):
,tu pojawia się pytanko,czy ktoś mierzył ile barów podciśnienia powinna robić pompa waku

minimum 1


Trochę nieśmiało... ale -1 bar to max i to tylko w kosmosie...


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 20 listopada 2016, 23:00 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7425
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 71 razy
Pomógł: 801 razy
Ikis napisał(a):
Trochę nieśmiało... ale -1 bar to max i to tylko w kosmosie...

Możesz mieć rację, pożyczony wakuometr pokazywał przy pomiarach w różnych t4 od 0.8 do 1.1 ale w jakich jednostkach to nie pamiętam, napiszę więcej nawet nie patrzyłem co on tam ma napisane. Odruchowo przyjąłem, że w barach :oops:


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 2 grudnia 2016, 21:33 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): środa, 28 maja 2014, 20:51
Posty: 183
Lokalizacja: kętrzyn
model: t4
silnik: 2,4 d

Podziękował: 9 razy
Pomógł: 10 razy
Wreszcie nareszcie to jest to,to był problem w korektorze,jest nowy ale był źle wyregulowany,tak naprawdę był podparty i nie działał bo nie miał jak działać,wymieniłem też pompę hamulcową,a kiedy to nie pomogło postanowiłem dobrać się do korektora i znowu wyszło że jak człowiek sam czegoś nie zrobi,chwili nie poduma nad problemem to ci mechanicy niestety nie pomogą,podciśnienie waku pompa pomimo klekotania od czasu do czasu daje dobre,także to też wykluczyłem.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB