T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest piątek, 26 kwietnia 2024, 07:48

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 147 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Następna strona
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 21 listopada 2014, 01:36 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 26 lutego 2013, 03:13
Posty: 129
opis: T4 od podstaw ???
model: T4
silnik: 2.5 AHY

Podziękował: 3 razy
Pomógł: 3 razy
Też sie zgadzam z notri , a poza tym T4 to nie porsche nie lata 300 i nie przyspiesza do setki w 4s wiec po co pchać takie tarcze.
Od bmw M5 ceramiczne tarcze + zaiski 10 000zł :)
a wracając na ziemie to też szukam zacisków do 313mm bo u mnie w busie tarcze miałem 280 i sie już skończyły i dostałem od kolegi za parę gratów z bmw ,nowiutkie tarcze 313mm i ni jak nie pasują pod zaciski, jak nie znajde w u siebie w okolicy wiekszych zacisków to tarcze bedą do sprzedania a zostanę przy tym co mam;) jak by ktoś chciał to cena do dogadania ( nowe podobno 600 kostet tak mi mówił)


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 21 listopada 2014, 08:10 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 11 grudnia 2012, 19:51
Posty: 440
Lokalizacja: OPO
opis: Sekcja Dolnośląsko-Opolska
model: T4 Caravelle
silnik: AXG

Podziękował: 7 razy
Pomógł: 25 razy
...Norti, pomiedzy 300 a 313 jest przepasc jak chodzi o wydajnosc, obydwa zestawy montowane byly takze w sharanie.
Jezeli auto ma ABS to nie trzeba ruszac tylu, wystarczy przod.


_________________
VW T4 Krotki Caravelle 2001 2,5TDI AXG 150PS (+20% by Czarek)
Seat Alhambra 2004 1,9PD TDI BLT 130PS (180PS)
Zuzycie paliwa


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 21 listopada 2014, 15:56 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 15 grudnia 2010, 18:00
Posty: 4148
Lokalizacja: Kraków
model: Bestel > Business
silnik: T4 2.5 ACV > AXG

Podziękował: 81 razy
Pomógł: 226 razy
dariuspolo napisał(a):
...Norti, pomiedzy 300 a 313 jest przepasc jak chodzi o wydajnosc, obydwa zestawy montowane byly takze w sharanie.
Jezeli auto ma ABS to nie trzeba ruszac tylu, wystarczy przod.


dobrze wiedzieć.

U mnie narazie jest standard ACV ale tarcze mam mikody plus klocki bosch. Z całą pewnością polecam, ponoć jeszcze lepiej jest na klockach ferrodo premier - dużo o tym komplecie piszą bardzo pozytywnie.

Ale co 313 to 313. Na wiosnę może się uda coś zakupić pod takie tarcze. Łącznie z tym co mam do zlotu do zrobienia może to wszystko ogarnę <38>

dalej jednak nie wiem czy i jak rozpoznać że to zestaw od AXG 313 - jak z identyfikacją ?

te zestawy z scharana podchodzą pod T4 mam rozumieć ?


_________________
Obrazek


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 21 listopada 2014, 16:38 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 8 czerwca 2012, 13:00
Posty: 2376
Lokalizacja: Łomianki/Warszawa
opis: Kapitan eMO
model: Escapade, holenderka
silnik: 2,5 TDI AXG,ACV,AJT+

Podziękował: 186 razy
Pomógł: 209 razy
notri napisał(a):
może zaciski mają jakiś numer ?

Nie wiem czy to w czymś pomoże, ale mam takie oznaczenie zacisku - przód:
http://zapodaj.net/dbc4117697f74.jpg.html


_________________
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 21 listopada 2014, 23:45 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 4159
model: ...
silnik: ...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 161 razy
notri Mariusza znasz u niego 313mm się paliło , teczka jest ciężka a przy tym co masz rozpędza się szybko a zahamować już nie ma czym, co do tyłu to jak przód duży to i tył , zawsze troszku zyskasz wyglądają jak te http://allegro.pl/zaciski-hamulcowe-vw- ... 25049.html i na 99% to sa one 313mm


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 22 listopada 2014, 00:35 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 15 grudnia 2010, 18:00
Posty: 4148
Lokalizacja: Kraków
model: Bestel > Business
silnik: T4 2.5 ACV > AXG

Podziękował: 81 razy
Pomógł: 226 razy
chemik211 napisał(a):
notri Mariusza znasz u niego 313mm się paliło , teczka jest ciężka a przy tym co masz rozpędza się szybko a zahamować już nie ma czym, co do tyłu to jak przód duży to i tył , zawsze troszku zyskasz wyglądają jak te http://allegro.pl/zaciski-hamulcowe-vw- ... 25049.html i na 99% to sa one 313mm


gościu z wieliczki <32>


_________________
Obrazek


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 22 listopada 2014, 00:47 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 11 grudnia 2012, 19:51
Posty: 440
Lokalizacja: OPO
opis: Sekcja Dolnośląsko-Opolska
model: T4 Caravelle
silnik: AXG

Podziękował: 7 razy
Pomógł: 25 razy
chemik211 napisał(a):
notri Mariusza znasz u niego 313mm się paliło , teczka jest ciężka a przy tym co masz rozpędza się szybko a zahamować już nie ma czym, co do tyłu to jak przód duży to i tył , zawsze troszku zyskasz wyglądają jak te http://allegro.pl/zaciski-hamulcowe-vw- ... 25049.html i na 99% to sa one 313mm


...moge potwierdzic to te same zaciski i tarcze co w t4 axg, i na 100% zamienne z 300mm z ahy, zakladalem umnie do alhambry z T4 i bylo p&p.
Pytanie czy acv ma te same zwrotnice co ahy/axg, czy mocowanie podejdzie?


_________________
VW T4 Krotki Caravelle 2001 2,5TDI AXG 150PS (+20% by Czarek)
Seat Alhambra 2004 1,9PD TDI BLT 130PS (180PS)
Zuzycie paliwa


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 22 listopada 2014, 08:34 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 6 stycznia 2012, 14:41
Posty: 4564
Lokalizacja: Kraków
opis: GRUPA MAŁOPOLSKA sekcja "STARE WYGI"
model: Transporter
silnik: ACV + AJT

Podziękował: 302 razy
Pomógł: 745 razy
Tutaj to się Cyklon musi wypowiedzieć, bo przekładał.


_________________
Obrazek


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 22 listopada 2014, 11:34 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12306
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 327 razy
Pomógł: 1042 razy
Zwrotnica w T4 po 96r (przed nie mam informacji) jest taka sama niezależnie od rodzaju silnika itp.


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 22 listopada 2014, 11:45 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 15 grudnia 2010, 18:00
Posty: 4148
Lokalizacja: Kraków
model: Bestel > Business
silnik: T4 2.5 ACV > AXG

Podziękował: 81 razy
Pomógł: 226 razy
cyklon rozwiercał - wszystko to samo tylko gwint większy

ja najpierw muszę na tip top dokończyć dział pierwszy moich zmian, potem drugi a potem hamulce chyba ze w między czasie znajdzie się okazja by kupić komplet AXG do tarcz 313


_________________
Obrazek


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 22 listopada 2014, 20:06 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 11 grudnia 2012, 19:51
Posty: 440
Lokalizacja: OPO
opis: Sekcja Dolnośląsko-Opolska
model: T4 Caravelle
silnik: AXG

Podziękował: 7 razy
Pomógł: 25 razy
notri napisał(a):
cyklon rozwiercał - wszystko to samo tylko gwint inny



...wiec nie te same, i sa roznice konstrukcyjne zaleznie od silnika.
Kazdy robi jak chce, ja bym nie wiercil przy ukladzie mocowania hamulca.


_________________
VW T4 Krotki Caravelle 2001 2,5TDI AXG 150PS (+20% by Czarek)
Seat Alhambra 2004 1,9PD TDI BLT 130PS (180PS)
Zuzycie paliwa


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 22 listopada 2014, 20:23 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12306
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 327 razy
Pomógł: 1042 razy
Cyklon przypadkiem nie ma auta z rocznika przed 96r? :-D


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 22 listopada 2014, 20:39 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 30 marca 2013, 23:27
Posty: 1223
Lokalizacja: ESI
model: Zwykły TRANSPORTER
silnik: 2.5 TDI ACV

Podziękował: 69 razy
Pomógł: 116 razy
Mała uwaga do tematu, nawet najlepsze tarsze i zaciski nic nie dadzą jeśli opony będą lipne.Co z tego że koła zblokujemy momentalnie skoro opony będą jechać po asfalcie jak po lodzie. Więc ja osobiście inwestuje w lepsze opony bo uważam że sprawne hamulce w ACV sà wystarczające ale to tylko moje zdanie.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 22 listopada 2014, 20:47 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 11 grudnia 2012, 19:51
Posty: 440
Lokalizacja: OPO
opis: Sekcja Dolnośląsko-Opolska
model: T4 Caravelle
silnik: AXG

Podziękował: 7 razy
Pomógł: 25 razy
...ale u nortiego i probe nie chodzi o seryjne auta tylko o podkrecone.


_________________
VW T4 Krotki Caravelle 2001 2,5TDI AXG 150PS (+20% by Czarek)
Seat Alhambra 2004 1,9PD TDI BLT 130PS (180PS)
Zuzycie paliwa


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 22 listopada 2014, 20:51 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12306
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 327 razy
Pomógł: 1042 razy
Ja i tak czy inaczej kupuję hamulce 313mm, jak będzie trzeba to i zwrotnic się poszuka ale myślę że obejdzie się bez.


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 23 listopada 2014, 00:30 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 15 grudnia 2010, 18:00
Posty: 4148
Lokalizacja: Kraków
model: Bestel > Business
silnik: T4 2.5 ACV > AXG

Podziękował: 81 razy
Pomógł: 226 razy
xxxkamil napisał(a):
Mała uwaga do tematu, nawet najlepsze tarsze i zaciski nic nie dadzą jeśli opony będą lipne.Co z tego że koła zblokujemy momentalnie skoro opony będą jechać po asfalcie jak po lodzie. Więc ja osobiście inwestuje w lepsze opony bo uważam że sprawne hamulce w ACV sà wystarczające ale to tylko moje zdanie.


Cały czas mówiąc o temacie bierzemy pod uwagą solidne opony. Nikomu myślę o tym wspominać nie trzeba. A dobre i sprawne hamulce z ACV są wystarczające ....... w ACV.

Rozpędź AXG i wyhamuj zestawem z ACV ..... jak masz konkretny zestaw na przodzie to jeszcze jako tako ale jak jeszcze AXG jest czipnięty to widzę to ................ kiepsko


_________________
Obrazek


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 23 listopada 2014, 00:55 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12306
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 327 razy
Pomógł: 1042 razy
Notri co tam teraz masz pod maską, bo nic się nie chwaliłeś? :-D


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 23 listopada 2014, 01:37 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 4159
model: ...
silnik: ...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 161 razy
Zwrotnice tylko rozwiercasz nic więcej, mięsa jest tyle w tedy co org , więc szkoda przepłacać za używkę zwrotnice


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 23 listopada 2014, 14:02 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 15 grudnia 2010, 18:00
Posty: 4148
Lokalizacja: Kraków
model: Bestel > Business
silnik: T4 2.5 ACV > AXG

Podziękował: 81 razy
Pomógł: 226 razy
Probe041 napisał(a):
Notri co tam teraz masz pod maską, bo nic się nie chwaliłeś? :-D


No właśnie - czy ja mówiłem coś że to o moje autko chodzi ???? <pajac>


....... coś tam namieszałem, dam znać jak będzie chwila wolna


_________________
Obrazek


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 23 listopada 2014, 17:37 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 6 stycznia 2012, 14:41
Posty: 4564
Lokalizacja: Kraków
opis: GRUPA MAŁOPOLSKA sekcja "STARE WYGI"
model: Transporter
silnik: ACV + AJT

Podziękował: 302 razy
Pomógł: 745 razy
notri napisał(a):
No właśnie - czy ja mówiłem coś że to o moje autko chodzi ???? <pajac>

Nie, o moje! <01>


_________________
Obrazek


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 147 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB