T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest piątek, 19 kwietnia 2024, 11:34

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 19 października 2014, 00:33 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): środa, 28 maja 2014, 20:51
Posty: 183
Lokalizacja: kętrzyn
model: t4
silnik: 2,4 d

Podziękował: 9 razy
Pomógł: 10 razy
witam mam takie pytanko ,posiadam vw t4 2,4d jak przyśpieszam dodając gazu ściąga mi auto delikatnie na lewo a jak popuszczam gazu na prawo co może być przyczyną,z góry dzięki za podpowiedzi.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 19 października 2014, 08:40 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 4159
model: ...
silnik: ...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 161 razy
Jesli nie ma luzów nigdzie to zbieżność


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 19 października 2014, 08:44 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7427
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 72 razy
Pomógł: 801 razy
ogólnie luzy w zawieszeniu lub układzie kierowniczym
sworznie
drążek kierowniczy lub jego końcówka


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 19 października 2014, 16:26 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): środa, 28 maja 2014, 20:51
Posty: 183
Lokalizacja: kętrzyn
model: t4
silnik: 2,4 d

Podziękował: 9 razy
Pomógł: 10 razy
Sęk w tym że byłem na stacji dobrej oczywiście i niby nic wsjo oki zbieżność też ustawiona gość który to robi od nastu lat był zdziwiony że taki dziadek a tak trzyma osiowość,gumy na przodzie ganc noje i nie wiem może tak ma być i nie szukać dziury w d...


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 19 października 2014, 17:58 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7427
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 72 razy
Pomógł: 801 razy
na pewno tak ma nie być, ale jak nie ma tragedii to należy postąpić wedle zasady:
jeździć aż się nasili <cool>
wtedy zapewne gdzieś luz wyjdzie


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 19 października 2014, 18:26 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): wtorek, 26 listopada 2013, 21:57
Posty: 228
model: t4 Multivan
silnik: 2.4 D

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 1 raz
Jak te gumy pod i nad amortyzatorami umierają też się tak dzieje. Mialem to samo u siebie. Jak dodałem gazu to ściągało na prawo.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 19 października 2014, 21:27 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12305
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 327 razy
Pomógł: 1041 razy
Z przodu są jeszcze gumy pod drążkami skrętnymi, które też lubią się rozsypać.


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 19 października 2014, 21:46 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 4159
model: ...
silnik: ...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 161 razy
Ściąganie przeważnie przez złą geometrię/zbieżność


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 20 października 2014, 19:25 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): środa, 28 maja 2014, 20:51
Posty: 183
Lokalizacja: kętrzyn
model: t4
silnik: 2,4 d

Podziękował: 9 razy
Pomógł: 10 razy
Dzięki za wszelkie porady na pewno jakoś się ustosunkuje do nich,zaczne pewnie jeszcze raz od sprawdzenia zawiasu na innej stacji a potem jeszcze raz zbieżność a przede wszystkim od fachowca który potrafi sprawdzać luzy tak zwanym łomikiem o efektach dam znać.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 23 października 2014, 15:49 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 3 sierpnia 2014, 16:51
Posty: 19
model: syncro
silnik: ACV

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Zmień koła -prawe na lewą lewe na prawą. To 10 min roboty


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 23 listopada 2014, 23:17 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 30 marca 2013, 23:27
Posty: 1223
Lokalizacja: ESI
model: Zwykły TRANSPORTER
silnik: 2.5 TDI ACV

Podziękował: 69 razy
Pomógł: 116 razy
daro35 napisał(a):
witam mam takie pytanko ,posiadam vw t4 2,4d jak przyśpieszam dodając gazu ściąga mi auto delikatnie na lewo a jak popuszczam gazu na prawo co może być przyczyną,z góry dzięki za podpowiedzi.

A czy przypadkiem któryś zacisk hamulca nie trzyma koła, nie grzeje się któraś felga ?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 10 stycznia 2015, 22:10 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): środa, 28 maja 2014, 20:51
Posty: 183
Lokalizacja: kętrzyn
model: t4
silnik: 2,4 d

Podziękował: 9 razy
Pomógł: 10 razy
Witam i o zdrowie w nowym roku pytam,Kenobi miał racje z tym drążkiem,bo miał taki luz że cho cho ale jakoś to umykało ludziom ze stacji diagnostycznej,przy okazji naj w nowym roku,tak wiem to nie ten dział :)


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 18 kwietnia 2015, 20:51 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 13 października 2013, 19:11
Posty: 47
Lokalizacja: warszawa
model: t4
silnik: 2,5 tdi

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Witam ja mam trochę inny problem jadąc cobie spokojnie tak około 10-110 km/h delikatnie hamując ma się wrażenie że autem troszkę buja taka jakaś podsterowność?Opony nowe .


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 18 kwietnia 2015, 22:55 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12305
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 327 razy
Pomógł: 1041 razy
Trzeba zajrzeć do zacisków


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB