T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest czwartek, 18 kwietnia 2024, 05:03

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 31 sierpnia 2014, 11:37 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 2 lutego 2014, 16:32
Posty: 27
model: 3 Xt4 syncro 2.5 tdi
silnik: 2.5 TDI

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
witam mam pytanie do osób które walczyły z wymianą drążka, czy trzeba opuszczać kołyskę w dół,czy odkręcamy maglownicę, JAK SIE DO TEGO ZABRAĆ ??
w szukajce nic nie znalazłem HELP
POZDR.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 31 sierpnia 2014, 20:05 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 4159
model: ...
silnik: ...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 161 razy
Wymieniałem u siebie w syncro podobnie, wał odkręcasz, wydech od turbiny, drążki kierownicze od przekładni, i najlepiej przekładnie odkręcić od belki i troszku ja przesunąć, od stabilizatora sciągasz łączniki i wychodzi na bok odpowiednio przekręcając ,


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 1 września 2014, 17:36 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 2 lutego 2014, 16:32
Posty: 27
model: 3 Xt4 syncro 2.5 tdi
silnik: 2.5 TDI

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Dzieki bardzo ,dziś słyszałem opinie że trzeba kołyskę puszczać a tak będę walczył twoim sposobem
pozdrawiam


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 1 września 2014, 17:44 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 4159
model: ...
silnik: ...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 161 razy
Kołyska nic nie daje gdyż drążek idzie przez kołyskę, powiem lepiej z łacznikami też idzie wyciągnąć tylko jest więcej kombinacji, ładnie cała procedura jest opisana w książce sam naprawiam


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 2 września 2014, 21:08 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 2 lutego 2014, 16:32
Posty: 27
model: 3 Xt4 syncro 2.5 tdi
silnik: 2.5 TDI

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
no wiec jestem po wymianie wał odkrecony, wydech z cybantów, magłownica odkrecona z 4 śrub
i lipa nie dało rade wsadzic nowego ani z lewej ani z prawej ani od strony wału z l i p. strony .Poluzowałem kołyske tzn odkreciłem 3 śruby z lewej i 3 z prawej i dopiero po kombinacjach wsadziłem a i drążki skretny lewy i prawy opuszczony na maxai amortyzatory OUT
stabilizator śr.fi 23.5
POZDRAWIAM


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 2 września 2014, 21:13 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 2 lutego 2014, 16:32
Posty: 27
model: 3 Xt4 syncro 2.5 tdi
silnik: 2.5 TDI

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
chemik211 napisał(a):
Kołyska nic nie daje gdyż drążek idzie przez kołyskę, powiem lepiej z łacznikami też idzie wyciągnąć tylko jest więcej kombinacji, ładnie cała procedura jest opisana w książce sam naprawiam

TA procedura to jakis MIT
luzujac kołyske robi sie wiecej miejsca miedzy nadwoziem a kołyska


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 2 września 2014, 21:24 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 4159
model: ...
silnik: ...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 161 razy
Coś kolego ściemniasz, gdyż stabilizator przechodzi przez otwory w kołysce, jako ze zmieniałem z mniejszego na większy to miałem utrudnione zadanie ale poszło bardzo szybko, wiec coś mi się wydaje bez urazy ale ktoś nie ma drygu do mechaniki


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 3 września 2014, 20:55 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 2 lutego 2014, 16:32
Posty: 27
model: 3 Xt4 syncro 2.5 tdi
silnik: 2.5 TDI

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
może masz kołyskę z jakiegoś ulepa
cóż kolego kłania się 3 twój podpis bajooooo
Adam Słodowy lepsze baje pisał
jutro zmierze otwory i stabi i napisze co i jak
z fotami bedziesz widział


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB