T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest piątek, 26 kwietnia 2024, 09:20

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 18 lipca 2014, 22:21 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 3 listopada 2011, 22:27
Posty: 193
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
opis: Strażacy płakali jak wyprzedawali.
model: Multisporter
silnik: 2.5 TDI ACV

Podziękował: 28 razy
Pomógł: 48 razy
Pisałem pod wątkiem : zablokowane koło
Nie znalazłem odpowiedzi na mój kłopot, więc pozwoliłem sobie założyć nowy temat.

Zablokowało mi tylne prawe koło, po ponad 2 tygodniowym postoju na ręcznym;
próbuje to rozebrać, żeby wyczyścić....
nie mogę ściągnąć bębna, bo nie wiem w którą stronę się odblokowuje samoregulator
koło tylne prawe, proszę o pomoc
Pozdrawiam wszystkich czytających,


_________________
Auto z Rzeszy długo cieszy :-)
Niemiec płakał jak na T5 wymieniał :-)


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 20 lipca 2014, 20:52 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 3 listopada 2011, 22:27
Posty: 193
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
opis: Strażacy płakali jak wyprzedawali.
model: Multisporter
silnik: 2.5 TDI ACV

Podziękował: 28 razy
Pomógł: 48 razy
Dobra. Udało się zrzucić samoregulator i bęben po "puknięciu" młotkiem;
Szczęki i pozostałe części ukrte pod bębnem zostały wyczyszczone, ale chyba niewłaściwie założyłem samoregulator i hamulec ręczny po kilku hamowaniach jest do przyjęcia, ale po zaciągnięciu, jakby linka się urywa i nie działa; po kilku hamowaniach sprawa się powtarza;
proszę o jakieś foto jak wyglądają wszystkie części po zdjęciu bębna, zwłaszcza samoregulator, proszę o ppmoc, bo chciałbym zająć się jeszcze innymi rzeczami... :-)


_________________
Auto z Rzeszy długo cieszy :-)
Niemiec płakał jak na T5 wymieniał :-)


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 20 lipca 2014, 21:11 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 11 listopada 2010, 13:22
Posty: 2720
Lokalizacja: Kraków
opis: GRUPA MAŁOPOLSKA
sekcja "MŁODE WILKI"
model: Multivelle Long
silnik: 2.5 AAF bi-fuel

Podziękował: 167 razy
Pomógł: 295 razy
Obrazek


_________________
Lepiej mieć Parkinsona i trochę wylać, niż mieć Altzheimera i zapomnieć wypić

Jeżeli co drugi twój pomysł wydaje ci się genialny - dopij wódkę i idź spać



Za ten wpis autor kurol podziękował: Mieszko (niedziela, 20 lipca 2014, 21:48)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 20 lipca 2014, 21:20 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 6 lutego 2011, 19:00
Posty: 325
Lokalizacja: zamojskie
model: T4
silnik: ACV 102/130

Podziękował: 16 razy
Pomógł: 38 razy
może to pomoże http://www.t4-wiki.de/wiki/Trommelbremse



Za ten wpis autor BUNIEK podziękował: Mieszko (niedziela, 20 lipca 2014, 21:43)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 20 lipca 2014, 21:43 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 3 listopada 2011, 22:27
Posty: 193
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
opis: Strażacy płakali jak wyprzedawali.
model: Multisporter
silnik: 2.5 TDI ACV

Podziękował: 28 razy
Pomógł: 48 razy
Dzięki, zatem zabieram się znowu za demontaż i montaż :-) I like It !


_________________
Auto z Rzeszy długo cieszy :-)
Niemiec płakał jak na T5 wymieniał :-)


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 19 maja 2015, 22:06 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 3 listopada 2011, 22:27
Posty: 193
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
opis: Strażacy płakali jak wyprzedawali.
model: Multisporter
silnik: 2.5 TDI ACV

Podziękował: 28 razy
Pomógł: 48 razy
Panie i Panowie Witajcie.
Pozwolę sobie odświeżyć temat. Otóż po moich zeszłorocznych naprawach :-)
Mam kłopot z hamulcami nożny/ręczny. Wygląda to tak, że po zaciągnięciu ręcznego, kolejne hamowania nożnym dają poczucie miękkiego wpadania pedału. Potem jest ok, aż do kolejnego zaciągnięcia ręcznego. Podejrzewam, że winne są samoregulatory, ale nie wiem czy to kwestia nieprawidłowego montażu czy zużycia. Podpowiedzcie proszę gdzie szukać, ewentualnie co wymienić?
Pozdrawiam.

EDIT
Znalazłem wreszcie co było nie tak. Samoregulator w tylnej części przekęcony o 180 st. długim "zębem widelca" na zewnątrz zamiast do wewnątrz. W efekcie widelec się zsuwał.
Niestety nie zwróciłem na to uwagi podczas pierwszego demontażu i zamontowałem odwrotnie.

Temat do zamknięcia.


_________________
Auto z Rzeszy długo cieszy :-)
Niemiec płakał jak na T5 wymieniał :-)


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB