T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest piątek, 29 marca 2024, 03:17

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 379 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 19  Następna strona
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 21 kwietnia 2014, 20:01 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): piątek, 18 kwietnia 2014, 15:17
Posty: 1
model: T4
silnik: 2,5 Benz. 81kw

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Witam.
Przepraszam, że się wcinam w wątek, ale mam pytanie do tych co jeżdżą na felgach 16" i oponach 215/60. Jakie macie et i czy nic Wam nie obciera przy ostrych skrętach. Mam na uwadze zakupienie takich z et 50, wzmocnionych do karawelki 96, ale zawsze miałem 15". Jakieś rady? Dzięki.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 22 kwietnia 2014, 06:17 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7425
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 71 razy
Pomógł: 801 razy
to zamiast się wcinać wystarczyłoby zajrzeć do tematu o felgach, a nie oponach:
viewtopic.php?f=10&t=31


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 22 kwietnia 2014, 13:17 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 13:28
Posty: 9356
Lokalizacja: Sekcja DOLNO-Śląsko-Opolska
model: T5.1 , T6.0
silnik: 2.0 CFCA

Podziękował: 70 razy
Pomógł: 550 razy
peters napisał(a):
Odnosnie opon Nokian to jak dzwonilem i szukalem to powiedziano mi ze fabryka w Rosji jest nowsza od tej w Finlandii wiec cos tam w tym jest.I nie nalezy sie niczego bac.
Ja mam wszystkie zakupione z fabryk z Findlandii.


To usłyszałes to co miałes usłyszec abys byl spokojniejszy poprostu :D , co z tego ze jest nowsza fabryka w rosji jak na opony nokiana z rosji są reklamacje, a na tego z finlandii praktycznie nie ma... Ogólnie Nokian Finlandzki jest ok , Rosyjski... jak się trafi... Jezdziłem i na tych z Finlandii i na tych z Rosji i nie miałem kompletnie zadnych problemów , choc sluchy mnie dochodziły ze nokiany z rosji potrafią miec wpadki. Naszczęscie wpadki te w oponach dostawczych są rzadsze niz w oponach osobowych...

EDIT:

Tak jak zawsze sądzilem , wyniki testów są ulozone w zaleznosci kto dal więcej...
http://www.autokrata.pl/newsy/niemiecki ... pon_a20395
Jak to nie warto sugerować się w stu procentach testami opon...


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 24 kwietnia 2014, 15:25 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 28 maja 2010, 21:06
Posty: 1013
Lokalizacja: Warszawa
opis: Był Ponury Mściciel 2,4TD
Jest T5
model: T5 długi i wysoki
silnik: 1,9 TDI

Podziękował: 9 razy
Pomógł: 27 razy
No i założyłem,.. opony, o których nie ma ani jednej opinii w internecie.
Jak to śpiewał pewien bard: " Jee steś szalooo naaa! " <32>
P.S. Załozyłem 205, a miałem stare 195. Odczuje jakąś różnice z tego centymetra?


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


_________________
Problemem wielu forów jest nadmiar moderatorów ;)


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 24 kwietnia 2014, 17:16 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 11 listopada 2010, 13:22
Posty: 2719
Lokalizacja: Kraków
opis: GRUPA MAŁOPOLSKA
sekcja "MŁODE WILKI"
model: Multivelle Long
silnik: 2.5 AAF bi-fuel

Podziękował: 166 razy
Pomógł: 295 razy
Tak
Ruda ranty nadkoli bedzie atakowala na wiekszej powierzchni :)


_________________
Lepiej mieć Parkinsona i trochę wylać, niż mieć Altzheimera i zapomnieć wypić

Jeżeli co drugi twój pomysł wydaje ci się genialny - dopij wódkę i idź spać


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 26 kwietnia 2014, 23:55 
Offline
nadteczkownik

Dołączył(a): wtorek, 13 kwietnia 2010, 23:05
Posty: 1032
Lokalizacja: Powiat żuromiński,woj. Mazowieckie
model: T4
silnik: ACV ,AXG

Podziękował: 70 razy
Pomógł: 37 razy
Troszke inaczej sie juz auto prowadzi na takich szerszych oponach.Ogolnie nie ma tragedii.To tylko 1cm.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 27 kwietnia 2014, 00:46 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 28 maja 2010, 21:06
Posty: 1013
Lokalizacja: Warszawa
opis: Był Ponury Mściciel 2,4TD
Jest T5
model: T5 długi i wysoki
silnik: 1,9 TDI

Podziękował: 9 razy
Pomógł: 27 razy
peters napisał(a):
.Ogolnie nie ma tragedii.To tylko 1cm.

Zmieniłem na szersze zeby było lepiej,... a nie "nie było tragedii" :((


_________________
Problemem wielu forów jest nadmiar moderatorów ;)


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 27 kwietnia 2014, 16:42 
Offline
nadteczkownik

Dołączył(a): wtorek, 13 kwietnia 2010, 23:05
Posty: 1032
Lokalizacja: Powiat żuromiński,woj. Mazowieckie
model: T4
silnik: ACV ,AXG

Podziękował: 70 razy
Pomógł: 37 razy
Taa.. :roll:


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 28 kwietnia 2014, 22:57 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): piątek, 20 lipca 2012, 22:18
Posty: 12
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
model: T4 Multivan
silnik: 1.9td

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
dołączę się do tematu zakupiłem klebery dynaxer hp2 205/65/15 z indeksem 94v czyli nośność 670kg Do multivana 1.9td.
Multivanem jeżdżę sam na co dzień w weekandy z rodziną max 4-5 osób. opony typowo osobowe, może okażą się cichsze od typowych C.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 30 kwietnia 2014, 08:38 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): wtorek, 22 października 2013, 08:30
Posty: 281
Lokalizacja: 3miasto
opis: VW T5 Transporter 2.5TDI 131km
model: Transporter
silnik: 2.5TDI 131km

Podziękował: 7 razy
Pomógł: 14 razy
Ja kupiłem BFGoodrich G-Grip 195/65 R15 95 T XL.
Mam caravelkę którą na codzień do pracy śmigam samemu, a w weekendy na przewozie osób po mieście. Na razie po 1,5k km nie zaobserwowałem jakiejś tragedii. Ale w sumie 690km razy 4 oponki daje nam nośność 2760kg podczas gdy dopuszczalnej mam w pojeździe 2590kg. W każdym razie stwierdziłem, że zamiast brać chińskich transportowych wolę porządniejsze osobowe.


_________________
---
Był VW T4 Caravelle 2.4D 78km
Jest VW T5 Transporter 2.5TDI 131km


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 30 kwietnia 2014, 23:09 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 8 kwietnia 2014, 19:52
Posty: 13
Lokalizacja: Norway
model: caravelle
silnik: 2,5

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 1 raz
Uniroyal RainSport 3 225/50r17 94V takie coś zamówiłem do mojej Caravellki... Teraz czuje ze zbiorę ładne baty za to <32>


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 1 maja 2014, 07:52 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 6 stycznia 2012, 14:41
Posty: 4564
Lokalizacja: Kraków
opis: GRUPA MAŁOPOLSKA sekcja "STARE WYGI"
model: Transporter
silnik: ACV + AJT

Podziękował: 301 razy
Pomógł: 744 razy
Waldek T4 napisał(a):
..... 94V .....


Jest ryzyko - jest zabawa :D


_________________
Obrazek


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 1 maja 2014, 22:05 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 22 kwietnia 2010, 13:19
Posty: 2390
Lokalizacja: Utrecht w NL , Zakopane w PL
model: VW T4 Fake Syncro
silnik: Diesel POWER
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 65 razy
Pomógł: 108 razy
tbm napisał(a):
Ja kupiłem BFGoodrich G-Grip 195/65 R15 95 T XL.
Mam caravelkę którą na codzień do pracy śmigam samemu, a w weekendy na przewozie osób po mieście. Na razie po 1,5k km nie zaobserwowałem jakiejś tragedii. Ale w sumie 690km razy 4 oponki daje nam nośność 2760kg podczas gdy dopuszczalnej mam w pojeździe 2590kg. W każdym razie stwierdziłem, że zamiast brać chińskich transportowych wolę porządniejsze osobowe.


A powiedz mi no ,a co ty liczysz? <szok> nosnosc na 4 oponach? <32> powinienes popatrzec na wlepke jaka masz pod maska (przynajmniej w moim przypadku) . Ja mam 1550kg na przodzie, i 1380kg na tyle. Ale I tak nie nie zmienia to faktu, ze smialo mozna jezdzic na oponach o nosnosci 95xl jak sie wozi pszczoly luzem :P Sam na 19ach mam naciagniete opony o nosnosci chyba nawet 94 xl , a zdazalo sie ciagnac lawete z moja bestia ,a na pace bylo 8 felg 15ek z oponami I troche moich roboczych gratow. Felgi sa do tej pory prosciutkie I oponk cale....


_________________
Vw T4 2.5TDI ACV
BMW e38 740i 286KM
BMW f11 535i 380KM
Było:
T4 BLACK2.5TDI AJT131KM,T5 WHITE2.5TDI 4 Motion 131KM,T4 GRAY2.5b AET115KM,T4BLUE 2.5TDI AJT129KM,T5 BLACK2.0BiT225KM,VW T4 WHITE2.4D AAB78KM,


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 7 maja 2014, 19:30 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 18 kwietnia 2014, 23:41
Posty: 16
Lokalizacja: Wrocław
model: T4
silnik: 2.5TDI

Podziękował: 9 razy
Pomógł: 2 razy
Witam, pozwólcie, że i ja podzielę się swoim dylematem.

Potrzebuję opon do długiego i wysokiego "blaszaka". Oryginalnie jest to wersja 9osobowa, ale obecnie są tylko dwa miejsca siedzące, rampa najazdowa dla wózków inwalidzkich i... miejsce na 2 motocykle terenowe!

Szukam opon ze średniej półki w cenie ok 300zł - chcę wrzucić felgi 15 cali i najwęższe, możliwie wysokie opony.

Po przeczytaniu forum zdecydowałem się na gumy Kleber Transpro 195/70R15 C 102(850kg) R(170km/h) [E/B/72dB]

Obrazek

tanie, wytrzymałe, dobrze tłumią, dobrze trzymają. Ich rzeźba bieżnika wzbudza moje zaufanie, bo widać, że zarówno rowki centralne, jak i boczne są głębokie - co pozwoli oponie dobrze odprowadzać wodę nawet, jak już połowa opony zniknie.

Za mocnego konkurenta tej opony uważam jednak koreańską Hankook Vantra 195/70R15 102(850kg) R(170km/h) [E/C/70dB]

Obrazek

Ku mojemu zaskoczeniu bardzo dobrze wypadła w testach! Wygrała porównanie kilku opon, pozostawiając na przegranej pozycji m.in. Michelin Agilis!
http://www.promobil.de/test/vergleichstest-sommerreifen-gummistiefelbande-6463569.html
Rewelacyjnie hamuje na mokrym, dobrze na suchym i "na papierze" jest cichsza od Klebera.

Co mnie przed nią powstrzymuje?
Nie bardzo wierzę, że opona po zużyciu powiedzmy 20% zachowa swoje doskonałe właściwości. Mam obawy, że połowa jej dobrodziejstw zniknie wraz z płytkimi, jak na moje oko, rowkami bocznymi... A może się mylę? - ktoś testował, nabił kilometry bądź widział ją na żywo?
Druga sprawa, to brak opinii, że opony wytrzymają dobrych kilka lat w niezłym stanie. Gdzieniegdzie natrafiłem nawet na opinie, że Hankooki lubią parcieć wraz z czasem....

I na koniec jeszcze jedno pytanie - co tracę wstawiając 195 zamiast 205, 215, czy nawet 225? Bo, że zyskuje prawie 100zł na oponie, to rzecz pewna :)


_________________
pozdrawiam
Michał, Wrocław
2.5TDI 102KM


Ostatnio edytowano czwartek, 8 maja 2014, 08:52 przez MudAndTracker, łącznie edytowano 2 razy


Za ten wpis autor MudAndTracker podziękował: mloskot (czwartek, 8 maja 2014, 14:53)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 7 maja 2014, 20:16 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12295
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 326 razy
Pomógł: 1036 razy
Sam się dzisiaj w końcu zdecydowałem na Hankooki k425 (B/B/70db). Miały być Nokiany H, raz już nawet kupiłem ale dostałem inne w międzyczasie te interesujące poznikały z ofert a te które zostały mają odstraszające ceny. Nie mówiąc już o tym, że wciąż jeżdżę na zimòwkach i czas najwyższy na letnie.

Ja od początku zimowe mam 195/70r15C, letnie 205/65r15 i według mnie różnica w trzymaniu na zakrętach jest spora po przejściu na letnie.

Jeśli chodzi o opony wzmacniane lub nie to w T4 nie jest to chyba jednak koniecznością. Na tabliczce znamionowej na aucie masz nacisk na osie i tą wartość dzielisz na 2 i masz nośność opony (chyba, że się mylę to mnie poprawcie). U mnie na tabliczce jest 1400kg na przedniej osi czyli teoretycznie nie ma konieczności montowania opon C. 2.5TDI mają z tego co pamiętam 1510kg.
Wystarczające jak dla mnie są opony z indeksem 99. Gdzieś nawet w papierach znalazłem, że min. nośność dla T4 to 97.
Nie wiem też dokładnie jak to wygląda z podwyższonym T4, musiałbyś sam sprawdzić.

Co do opon Hankook zachęciła mnie cena no i parametry z etykiety jak i wyniki testów. Poza tym VW montuje te opony też na pierwszy montaż. Myślałem jeszcze o nokianie hakka van ale parametry gorsze i cena też, poza tym nie potrzebuję w sumie wzmacnianych opon więc po co przepłacać a można je już dostać za mniej niż 300 zł w rozmiarze 205/65r15. Zobaczymy w praniu jak to będzie.


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum



Za ten wpis autor Probe041 podziękował: MudAndTracker (czwartek, 8 maja 2014, 14:18)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 7 maja 2014, 21:42 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 8 kwietnia 2014, 19:52
Posty: 13
Lokalizacja: Norway
model: caravelle
silnik: 2,5

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 1 raz
Witam! Odnośnie opon hankook to mam coś podobnego od dwóch lat w służbowym samochodzie toyota hiace. Jeśli chodzi o zużycie to jest ok zaczynam trzeci sezon i wyglądają bardzo dobrze, zastrzeżenia mam jedynie co do tego ze przy prędkości powyżej 100 są dosyć głośne i podczas deszczu to tył mnie czasami wyprzedza ale hiace to jest tył napęd i może to tez dlatego. MudAndTracker weź 195 naprawdę jest wystarczająco ja w t4 mam 195/70 15 zmieniam na 225/50 17 tylko i wyłącznie dlatego ze mi się nie podobają (gusta) <56> Co do kleberga to wyglądają bardzo ciekawie <brawo>



Za ten wpis autor Waldek T4 podziękował: MudAndTracker (czwartek, 8 maja 2014, 14:19)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 7 maja 2014, 23:17 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 13:28
Posty: 9356
Lokalizacja: Sekcja DOLNO-Śląsko-Opolska
model: T5.1 , T6.0
silnik: 2.0 CFCA

Podziękował: 70 razy
Pomógł: 550 razy
Hankook to producent z tradycjami , nie produkują najgorszego syfu jak przykładowo rodzimy Kumho. Mają jedną wadę Hankooki , nie lubią byc co sezon ściągane z felg , cierpią nie milosiernie wtedy ranty opon z racji ze są z dośc twardej mieszanki gumowej. Hankooki trafiaja na pierwszy montaz często do Caddy. Ale jak ostatnio widziałem w salonie nowe VW UP które staly oryginalnie na Barumach to stwierdziłem ze nie jest to jakas wytyczna którą warto brac pod uwage ze jak coś wkładają na pierwszy montaz to musi byc super... Poprostu ten kto lepszą cenę zaproponuje koncernowi za swoje opony tego opony znajdą sie na autach tego koncernu.

Testy niemieckie opon to bym traktowal z przymrużeniem oka , zresztą wszystkie testy bo tam głownie wygrywają opony marek ktore lepiej posmarowaly poprostu...
MudAndTracker napisał(a):

I na koniec jeszcze jedno pytanie - co tracę wstawiając 195 zamiast 205, 215, czy nawet 225? Bo, że zyskuje prawie 100zł na oponie, to rzecz pewna :)


Fabrycznie miales napewno 195/70/15C , jezeli miałeś inne to juz zabawy poprzednich wlascicieli.
Nawet 205/65/15C w wysokiej wersji fabrycznie z tego co wiem nie występowaly. Przynajmniej tak instrukcja mówi.


Osobiście do wysokiego longa bym zalozył jednak opony ze znaczkiem C jeżeli mają to być 15-tki.



Za ten wpis autor Sterciu podziękował: MudAndTracker (czwartek, 8 maja 2014, 14:19)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 8 maja 2014, 14:18 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 18 kwietnia 2014, 23:41
Posty: 16
Lokalizacja: Wrocław
model: T4
silnik: 2.5TDI

Podziękował: 9 razy
Pomógł: 2 razy
Dzięki za pomoc, bo faktycznie jedna rzecz mi jeszcze umknęła i postanowiłem przyjrzeć się jej nieco bliżej.

U mnie naciski na osie (wysoki, długi, 2.5TDI) , to odpowiednio 1600 i 1330 kg (przód / tył)
Matematyka podpowiadałaby zatem indeks nośności LI (Load Index) 100 (800kg)
http://www.oponeo.pl/narzedzia/indeks-nosnosci?gclid=CKqvsO-jnL4CFanpwgodeF8AtA

Tak też jest napisane w niemieckim dowodzie, wraz z całym "kodem" zalecanego ogumienia: "205/65/R15C100T"

I tu pierwsza ciekawostka - mamy zatem na start 205tki!

Dalej jest jednak jeszcze ciekawiej, bo na polskim przeglądzie obowiązkowym podbito indeks nośności do 102: ""205/6515C / 850 kg" :)

Tak więc dla świętego spokoju kupię jednak opony Kleber Transpro 205/65/R15 C 102 R [850kg, 170km/h] i zamierzam z nimi żyć długo i szczęśliwie... :)


_________________
pozdrawiam
Michał, Wrocław
2.5TDI 102KM


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 8 maja 2014, 15:31 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 13:28
Posty: 9356
Lokalizacja: Sekcja DOLNO-Śląsko-Opolska
model: T5.1 , T6.0
silnik: 2.0 CFCA

Podziękował: 70 razy
Pomógł: 550 razy
MudAndTracker napisał(a):

Tak też jest napisane w niemieckim dowodzie, wraz z całym "kodem" zalecanego ogumienia: "205/65/R15C100T"

I tu pierwsza ciekawostka - mamy zatem na start 205tki!

Dalej jest jednak jeszcze ciekawiej, bo na polskim przeglądzie obowiązkowym podbito indeks nośności do 102: ""205/6515C / 850 kg" :)

Tak więc dla świętego spokoju kupię jednak opony Kleber Transpro 205/65/R15 C 102 R [850kg, 170km/h] i zamierzam z nimi żyć długo i szczęśliwie... :)



Tylko pamiętaj ze niemiecki dowod nie jest zadnym wyznacznikiem tego jakie opony były fabrycznie ;). Ja tez miałem w ducato kiedys w niemieckim dowodzie wpisane opony w rozmiarze 16" a nigdy na takich nie wyjechal z salonu , wyjechal na 15" tylko ktoryś własciciel zmienił kola na inne i tak mu podczas przegladu wpisali i taki wpis dostal do dowodu tez. Jakby niemiec zalozyl 16" kola w tym Twoim to i by mial w dowodzie i to wpisane.

Wsumie czy zalozysz 195/70/15C czy 205/65/15C to jest bez róznicy , 205/65/15C to jest zamiennik 195/70/15C . Jedyna róznica jest w cenie zawsze , te szersze są zwykle sporo drozsze.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 8 maja 2014, 18:16 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 28 maja 2010, 21:06
Posty: 1013
Lokalizacja: Warszawa
opis: Był Ponury Mściciel 2,4TD
Jest T5
model: T5 długi i wysoki
silnik: 1,9 TDI

Podziękował: 9 razy
Pomógł: 27 razy
Ale mają o 1 cm. lepszą przyczpność :)


_________________
Problemem wielu forów jest nadmiar moderatorów ;)


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 379 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 19  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB